Pocuj, K2 sa teda nadalej budu robit v PARSe ? Nevies ako to vyzera so zmluvou s nimi ? 7121 by mala kedy prist ? A kolko K2S by celkovo malo este tento rok prist ?
Dik!
Ale ja ti vravim vec ako sa ma a ja sa s tebou na tom vadit nebudem, nechapes ja som mal iste miesto technika informacneho systemu BUSE spolu z 1018 a mam o tom kopec papierov a ty ma ides poucat?
što ti na to poviem... mám aj fotky, takže to bude s dokazom.... inak, mozes si to preklepnut - niekolko ciseliek: elektricka (este furt neviem tie typy) c. 290, autobus MHD Karosa B732 c. 406, trolejbus v oboch pripadoch SKODA Tr 14 c. 417 a 424... tieto (ako jedny z mnoha) mali BUSE cisto LED transparenty... ja som nafotil predvcerom elektricku myslim c. 816 na konecnej na BORACH....
dalsie info neskorsie...
VLK
A na tlačidlo sa hlásiť nemohlo, čo? Bo pravidlo citované bigmacom. Mne na súčasnom systéme vadí jedna vec - zastávka sa hlási až po vybavení dverí, čo je neskoro.
Na slovensku je Bnp 056? V ČR O53 Btn, 056 sú tie rekonštruované špajzáky z Vindobony na kolovozy (Btn754 tuším). Ale za Herkula by sa to veľa hodilo:-P.
Nie, vazelínou sa mazala trolej v prípade hliníkových vložiek, v prípade tzv. Fischerových vložiek bola vazelína medzi dvoma plechovými segmentami, ktoré zberali prúd z troleja. Čosi mi máta v troleji, že raz pustili do premávky vozy s pražskými hliníkovými vložkami, tak ako to došlo z ČKD a v priebehu pár dní bolo likvidovaných pár desiatok zberačov.
myslim, ze hlasia zo vsetkych najlepsie. nesepkaju ani nekricia a je ich pocut dostatocne, aspon v 7949.
Re #39776 Bigmac: mne bolo vzdy povedane ked som sa na ne pytal, ze funguju len na tlacidlo. udajne bol aj pokus ich vsetky prerobit, ale potom sa zistilo ze to nejde...
SDF: Hlasice su BUSE BS200. Povodne boli Apex a tie sa vraj nedali povelovat z palubaku. Osobne sa mi to vsak moc nezda a mam taky tichy dojem, ze hlavnym argumentom bolo, ze SA TO TAK NIKDY NEROBILO.
2016 by mohla kľudne do Nitry. S takou supravou piatich vozov Bnp (056) by bola na zožranie. V prípade potreby sa dá použiť tiež Bix a úplne pri najhoršom aj Baafx. Ten by mohol jazdiť na konci vlaku ako služobný a na prepravu batožín. Samozrejme v úprave Lux. ?
Ámos Keynes
http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&u=f6f3f1edf4f0f0f2&no=1&id=27302aeef8f222f7f1f525
prečo u nás nejde zatrávniť trate?