što ti na to poviem... mám aj fotky, takže to bude s dokazom.... inak, mozes si to preklepnut - niekolko ciseliek: elektricka (este furt neviem tie typy) c. 290, autobus MHD Karosa B732 c. 406, trolejbus v oboch pripadoch SKODA Tr 14 c. 417 a 424... tieto (ako jedny z mnoha) mali BUSE cisto LED transparenty... ja som nafotil predvcerom elektricku myslim c. 816 na konecnej na BORACH....
dalsie info neskorsie...
VLK
A na tlačidlo sa hlásiť nemohlo, čo? Bo pravidlo citované bigmacom. Mne na súčasnom systéme vadí jedna vec - zastávka sa hlási až po vybavení dverí, čo je neskoro.
Na slovensku je Bnp 056? V ČR O53 Btn, 056 sú tie rekonštruované špajzáky z Vindobony na kolovozy (Btn754 tuším). Ale za Herkula by sa to veľa hodilo:-P.
Nie, vazelínou sa mazala trolej v prípade hliníkových vložiek, v prípade tzv. Fischerových vložiek bola vazelína medzi dvoma plechovými segmentami, ktoré zberali prúd z troleja. Čosi mi máta v troleji, že raz pustili do premávky vozy s pražskými hliníkovými vložkami, tak ako to došlo z ČKD a v priebehu pár dní bolo likvidovaných pár desiatok zberačov.
myslim, ze hlasia zo vsetkych najlepsie. nesepkaju ani nekricia a je ich pocut dostatocne, aspon v 7949.
Re #39776 Bigmac: mne bolo vzdy povedane ked som sa na ne pytal, ze funguju len na tlacidlo. udajne bol aj pokus ich vsetky prerobit, ale potom sa zistilo ze to nejde...
SDF: Hlasice su BUSE BS200. Povodne boli Apex a tie sa vraj nedali povelovat z palubaku. Osobne sa mi to vsak moc nezda a mam taky tichy dojem, ze hlavnym argumentom bolo, ze SA TO TAK NIKDY NEROBILO.
2016 by mohla kľudne do Nitry. S takou supravou piatich vozov Bnp (056) by bola na zožranie. V prípade potreby sa dá použiť tiež Bix a úplne pri najhoršom aj Baafx. Ten by mohol jazdiť na konci vlaku ako služobný a na prepravu batožín. Samozrejme v úprave Lux. ?
Ta jednokolajka na Obchodna Straße je uplny nezmysel, urcite zasa niekto niecomu nerozumel. Neverim ze sa zjednokolajni. Vsak aj trat na Mostovej chcli zjednokolajnit a nakoniec sa od toho upustilo.
AD Nový Čas: čo chcú od nového roka ??? Šetriť ??? A čo robili doteraz ??? Ak toto nebolo šetrenie, tak to tu asi ostanú jazdiť dáke tri linky v 3 hodinových intervaloch a električky s trolejbusmi zrušia úplne ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
d3k0: Veď ja nehovorím, že je to správne. Ale v tlači bola informácia, že na nákup a modernizácie vozidiel MHD pôjde v rokoch 2004 - 2006 2 miliardy korún. Takže tam, treba zarátať aj minuloročné plyňáky, T3Pčka, K2Sky a asi aj Go trolov.
Nie je to kacica Ale nie je to este schvalene, este sa da proti tejto hovadine bojovat
Re #39747 Ámos Keynes: Ale modernizacia je iba ciastocna - donekonecna nemozu posielat na GO plesnive sunky... Alebo sa mame do smrti vozit vo vysokopodlaznych vozidlach?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos Keynes
1. Návrh na rozšírenie predmetu činnosti akciovej spoločnosti Dopravný podnik Bratislava.
Neviete niekto o čo išlo?