Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: SDF #39672:
High speed? Pod high speed si predstavujem Vmax > 200 km/h.

Takze prakticky:

BA hl.st. - Marchegg - Wien Suedbf.
66 km
jazdna doba (ER, zastavuje DNV, Marchegg, Schonfeld, Unter7brunnn, W-Eherzog-karl-Str., W-Simmering, W-Suedbf.)
1:09 h

BA hl.st. - BA Petrzalka - Wien Suedbf.
91 km
jazdna doba (IC, zastavuje BA-Petrzalka, Kittsee, W-Suedbf.)
1:10 h

pozn. - dnes sa jazdi namiesto na Suedbf. na Westbf, takze jazdna doba BA-W cez Kittsee je 1:34.

Takze zastavkovy vlak, ktory je ekvivalentom naseho Zr, to stihne rychlejsie cez Marchegg ako IC po tej "high speed" trati. Ved je to aj o 1/3 kratsie.
Reply on: nemec #39690:

Google Translator:
the autobosoms are not of young people zerstoren a motorbus - no fun

?

No, a teraz hezky cesky! #piivo#
die Autobusen sind vom junge Leute zerstoren
kein Autobus - kein spass
Reply on: Vševedko #39683:
tak existuje ale este vela prikladov, kde jazdi diesel pod dratmi (Wiener Neustadt-Wien, Wien-Mistelbach, Wien-Gänserndorf, Wien-Bruck/Leitha...) Plany ÖBB su velmi odvazne, len keby ich uz zacali aj plnit. Staci pozriet, kolko rokov planuju elektrifikaciu Gänserndorf-Marchegg Gr.

Co sa tyka IC a pasovej kontroly- ti, co nastupuju v Engerau prejdu klasicky cez tamojsi Check-In. Pasovu kontrolu za jazdy mam overenu dokladne, oskusal som ju uz 7-krat.

Priprah chcipleho Taurusa a 240 alebo 263 je na 402/403 a 404/405. Na nocnom 407 nie je (a 400 zacina v Petrzalke), takze predpokladam, ze toto IC si videl 2-krat len s laminatkou.

O 1014 si nie som isty- prave citam, ze to ma 6-polove trojfazove asynchronne motory, drehstromantriebsystem-zwei netzseitige 4qS... nehadam sa, v elektrike sa nevyznam, ale doteraz som si myslel, ze je to asynchron. O povoleni viem akurat po Breclav, len dvakrat sa to dostalo pri skuskach do Brna, a keby sem naozaj mohli, preco by ich sem ÖBB nedali, ked uz mali snahy vozit IC cez Kittsee na hl.st. s 2016?
Reply on: Andy #39687:
Vsetko je relativne, ale takto sa aspon mam na co vyhovorit, ze som nevyhral ?
Reply on: Vrtacik #39686:
oblubene? 🙂
Bratislava 12. januára (TASR) - V prvom ťahu hry LOTO dnes padol jackpot vo výške 64 696 874 korún. Šťastné čísla boli 7, 14, 29, 30, 33, 41 a dodatkové číslo 1.

No do pr.. keby som obetoval par drobnych na oblubene linky, .. skoda reci ?
Reply on: Vševedko #39682:
Nástup do vlaku do Rakúska v Ligetfalu je riešený cez prvé nástupište, na ktoré je jediný povolený vstup cez priestor, v ktorom sa vykonáva pasová kontrola.
Reply on: Vševedko #39682:
V 5rzalke sa robi kontrola na stanici 😛
Reply on: ufo #39677:
To nie je zase až také jednoznačné, že Rakúšania s tým nemajú problém, teraz to chcú zadrátovať 15kV až do Znojma, aby nemuseli kvôli kúsku Retz-Znojmo jazdiť už z Viedne s Herkulom.
Reply on: ufo #39679:
1014 rozhodne nie je asynchrón a bola schválená ešte za ČSFR, tak predpokladám, že jej to ostalo. A keĎ sa robí púasová kontrola za jazdy medzi hl. st. a Petržlenkou, tak ako kontrolujú tých, čo v Engerau nastúpia? JA som teda ešte na hl. st. príprah Taurusa a laminy na hlavnej nevidel, vždy s tým prišla lamina sama. Aj keď tento rok som bol na stanici v čase viedenského IC len asi dvakrát.
Reply on: ufo #39680:
Ja nie, len mi niekto niekedy niečo také hovoril... 🙂 Takže bez záruky.
Reply on: Andy #39678:
to si vazne videl priprah 1014 a laminatky ist na /z hl.st. ???
Reply on: Vševedko #39676:
pasova kontrola sa uz v tomto grafikone robi za jazdi medzi Hl.st. a Petrzalkou (aj slovenska aj rakuska). Preto je ten skrateny pobyt v Petrzalke a taha sa Taurus na hl.st. O 1014 som pocul, ze k nam nie je schvalena, je to takisto asynchron ako Taurus, to by tam ÖBB davno nasadilo.
Reply on: Vševedko #39676:
Fakt je 1014 povolená? Prečo potom robia laminátkový príprah aj keď ide 1014?
Reply on: Papyr #39671:
presne takto to Rakusania chceli - tahat IC dieslom cez Marchegg, preto im aj vo Viedni urobili trasu, ktora v poslednych rokoch nebola pre os vlaky pouzivana smerom na Westbf. To, ze to chodi cez Petrzalku, je dielo ZSSK. Rakusania v tomto ohlade s ekologiou problemy nemaju, staci sa pozriet na ER vlaky Wien - Znojmo, ktore idu na celom uzemi Rakuska pod drotmi s 2016, len medzi Retzom a Znojmom idu mimo drotov.
Reply on: Papyr #39671:
A keď to už musí ísť pod drôtmi, tak cez žst. BA-Neustadt. V prvých návrhoch to tak bolo ale potom sa to vrátilo na hl. st. No inak ale preprah na hl. st. je relatívne bezproblémový, pretože ide o výmenu mašiny na opačných čelách a preprah v Petržlenke by sa dal odbúrať, keby sa tam nasadila 1014, ktorá k nám schválená je. Lenže súdruhovia psaováci to aj tak musia zdržať pol hodiny, bo pasová kontrola za jazdy, to sa nikdy nerobilo....
Reply on: tr3mp #39673:
Jednoducho treba zaviesť IC na trase Košice - Filiálka - Petržalka - Viedeň (a samozrejme dostavať chýbajúce trate a stanice 😉 )
Reply on: Papyr #39671:
Cestujuci by to zneuzili ?
Reply on: SDF #39672:
... aby sa dalo dohnať, čo vlak stratí na trase Bratislava hl. st. - Bratislava Petržalka ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.