Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Minule ma napadla jedna otázka z dopravných predpisov: mám síce VP ale toto mi nie je jasné: vieme, že električka, ktorá odbočuje, doprava má prednosť pred vozidlami idúcimi súbežne s ňou po jej pravej strane. Lenže: po koľajách sa občas pohybujú aj iné vozidlá, myslím tým rôzne pracovné brúsiče, podbíjačky atď., poprípade aj autobusy ND. A teraz by som rád vedel, či aj oni majú pri odbočovaní vpravo takúto prednosť alebo nie. Kto by mi to vedel objasniť, keby mi to sem prosím mohol napísať, bol by som rád a už teraz mu za odpoveď ďakujem. ?
Reply on: Martin #39028:
Wo co go? Predchvíľou som osobne išiel duplákom na 14tke.
Dobre ze ste to info o posilneni cez vikend stiahli.. 14ka si veselo premavala solo, o narvanosti malej 88ky ani nepisem...
spokojný čitateľ

spokojný čitateľ

Odkiaľ máte informácie o prvých a posledných odchodov Avion busu (úvodná stránka), keď vám Avion nedodal ich CP?

Verím, že okrem vianočných a silvestrovsko-novoročných CP nočných a posilových liniek tu budú aj posledné odchody denných liniek 24.12. a 31.12. a prvé odchody 25.12. a 1.1. ?
Tak teda v piatok som bol v Berline, a to vam poviem paani, tam by som po meste cestoval aj keby som nemusel 😉 proste paradicka 🙂

Tuberak: uplne som na teba nezabudol, par foto pre teba mam 😉
Váš list značky / zo dňa Naša značka Vybavuje Bratislava
3144/2000/2004 Ing. Solničková 17. 12. 2004
Vec: Žiadosť o uverejnenie informácií

Premávka MHD v dňoch 23. 12. 2004 až 2. 1. 2005
23. decembra 2004 až 2. januára 2005 - zimné školské prázdniny:
Nebudú premávať linky č. 7, 17, 84 a 180. Podľa cestovných poriadkov platných pre školské prázdniny budú premávať v pracovných dňoch ostatné električky, trolejbusy č. 201, 202, 208, 209 a autobusy č. 21, 25, 28, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 37, 41, 52, 59, 61, 63, 67, 68, 75, 78, 81, 83, 86, 88, 89, 93, 94, 95, 96, 97 a 198. Premávka ostatných autobusov a trolejbusov v pracovných dňoch nebude obmedzená.
24. december 2004:
Všetky linky budú premávať ako v nedeľu, po 17:00 h budú vozidlá postupne odstavované do vozovní a od 18:50 h začne premávka liniek nočnej dopravy z Hlavnej stanice resp. Hodžovho nám., ktoré budú premávať až do cca 06:00 h dňa 25. 12. 2004. Linka č. 517 nebude premávať.
Spoločné odchody nočných liniek v noci z 24. na 25. 12. 2004 a v noci z 31. 12. 2004 na 1. 1. 2005 :
poznámka x x
odchody z Hlavnej stanice 18:50 20:05 21:20 22:35 23:50 01:35 03:20 04:35 05:50
z konečnej zastávky na Hlavnú stanicu 19:30 20:45 22:00 23:15 CP CP CP 05:15 06:25
z Hodžovho nám. k Vojenskej nemocnici a taktiež na Kolibu 19:00 20:15 21:30 22:45 CP 01:40 CP 04:45 06:00
od Vojenskej nemocnice, resp. z Koliby na Hodžovo nám. 19:30 20:45 22:00 23:15 CP CP CP 05:15 06:25
z Mäsokombinátu na Hlavnú stanicu 19:28 20:43 21:58 23:13 CP CP CP 05:13 06:23
z Rádiovej na Hlavnú stanicu 19:30 20:50 22:00 23:15 CP CP 03:50 05:15 06:25
vysvetlivky: x spoj premáva len 24. 12. 2004
CP odchod podľa platného cestovného poriadku liniek nočnej dopravy

Na polnočné omše budú premávať mimoriadne električkové, trolejbusové a autobusové spoje:
o 23:00 h linka 5 z Dúbravky a rovnako z Rače, linka 9 z Ružinova, linka 10 z Jurajovho dvora, linka 202 z Dolných honov, linka 212 od Vojenskej nemocnice a rovnako z Rádiovej, linka 506 z Jasovskej, linka 507 z Vyšehradskej.
naspäť o 01:20 z Kapucínskej linka 5 do Dúbravky a do Rače, 9 do Ružinova, z Nám. SNP linka 10 do Jurajovho dvora, z Rajskej linka 202 na Dolné hony, z Hodžovho nám. 212 k Vojenskej nemocnici a na Trnávku, z Hlavnej stanice linky 506 a 507 do Petržalky.
25. a 26. december 2004:
Všetky linky budú premávať ako v nedeľu. Dňa 25. 12. 2004 budú prvé odchody z jednotlivých konečných zastávok zabezpečované až od cca 06:45 h. Linky č. 131 a 141 dňa 26.12.2004 nebudú premávať.
31. december 2004:
Všetky linky budú premávať ako v pracovný deň školských prázdnin. Linky č. 34, 52, 59, 71, 75, 76, 85, 92, 96 a 198 popoludní nebudú premávať.
Vozidlá budú po 19:00 h postupne odstavované do vozovní a od 21:20 h začne premávka liniek nočnej dopravy z Hlavnej stanice resp. Hodžovho nám., ktoré budú premávať až do cca 06:00 h dňa 1. 1. 2005. Od cca 22:00 h do cca 04:30 h budú na oslavy príchodu nového roku premávať v cca 30 minútovom intervale mimoriadne vozidlá na linkách č. 5, 8, 10, 202, 212, 506 a 507. Linka č. 517 nebude premávať.
1. január 2005:
Všetky linky budú premávať ako v nedeľu, prvé odchody z konečných zastávok budú zabezpečované až od cca 06:45 h.
2. január 2005:
Všetky linky budú premávať ako v nedeľu.
Od 24. decembra 2004 do 8. januára 2005 v sobotu, nedeľu a vo sviatok linka č. 92 nebude premávať.

Aktuálne informácie o premávke MHD počas vianočného obdobia a školských prázdnin môžete nájsť aj na internetovej stránke www.dpb.sk.

S pozdravom
Ing. Karol Kajdi
vedúci odboru informatiky a koordinácie dopravy

(neviem čo zo toho viete, ale radšej to sem dám)
Reply on: Andy #39023:
Ospravedlňujem sa, zrejme sa niečo snívalo len displeju na mojom mobile a zdalo sa mi, že niekto niečo písal pod mojim menom. 🙂
Ten predchadzajuci prispevok som ja nepisal.
Reply on: m@rtin #39021:
neobvykly, nezvykly
Co znamená česky nezvyčajný?
Reply on: Emo #39016:
musim pozornejsie citat ?
Reply on: galiyosha #39018:
Aha... to som už dakde videl. Čo sa týka dizajnu - nie je zlý, ale mne neviem prečo pripadá ako trochu nezvyčajný.
Reply on: Emo #39017:
To je rada 340, ak sa nemylim. Rada 380 je toto:
http://www.skoda.cz/produkty.asp?Q853A=C0J1P1T1K61ID5188
Reply on: Bigmac #39007:
ČD 380 - to sú tie reko laminátky pre trať ČB - Linz?
Reply on: ufo #39015:
Má to už približne od začiatku decembra - bolo to aj v Novinkách, ale už to odtiaľ zmizlo.
Neviem, ci uz nepisem neaktualnost,alebo to nevidim v novinkach, ale 1401 jazdi odvcera oblepena celoplosnou reklamou na Recar.
Mne 380 pripomina snehovy pluh na zaveje, mozno ze by sa tak aj dala vyuzit ?
Reply on: Papyr #39010:
no, ja by som sa nenahneval keby to aj v skutocnosti bolo tak...
Galiyosha:Medzistaničný úsek môže byť pri AHr rozdelený maximálne na 2.Zisťovanie voľnosti úseku bude počítačmi náprav,nie koľajovými obvodmi.Koľajnicami pôjde len prenos kódu pre vlakový zabezpečovač aj to len možno a možno káblovou slučkou povedľa koľají. Papyr,Bigmac:Ešte aj rad tej oblude zle vymysleli,lebo x8x sú šesťkoláky. Je teda aj podľa mňa mimoriadne hnusná,Porsche by sa mal hanbiť.Keby také hnusné IGK robil,tak by dávno skrachoval.A tramway je ešte hnusnejšia.
Reply on: Vševedko #38999:
Dakujem za vysvetlenie, moc som z toho aj tak nepochopil. 🙂 Rozdiel je teda taky, ze medzistanicny usek je akoze len jeden kolajovy obvod? Aky to ma ale vplyv na rusenie signalu KO inkriminovanymi lokomotivami? Ci som uplne mimo a je tam pouzity iny sposob prenosu signalu? (Alebo v sposobe prenosu signalu problem nikdy nebol?)

Re #39000 Vševedko: ? Keby na trati Bratislava - Trnava bolo zabzar od DJ EVPU, asi by som vramci pudu sebazachovy uprednostnil subeznu dialnicu. ?

Re #39002 Schizofrenik: Nechapem celkom suvislost tvojho prispevku s temou zabezpecovacie zariadenie BA - TT (ne)bude od Zimenzu. 🙂

Re #39009 Papyr: Ja si neviem pomoct, mne sa ta lokomotiva (aspon na vizualizacii) paci. 🙂 Azda dokonca viac, nez Taurus. Elektricka uz menej...

Re #39010 Papyr: Ike by sa urcite nahneval. 🙂 A pri tej prilezitosti by nezabudol podotknut, ze najlepsia je aj tak 380 004, lebo nejaky fira, co ju mava castejsie pridelenu, si tam pod predne sklo nalepil strasne krasne fialove fosforeskujuce folie a podvozky podsvietil jemne zelenou tlejivkou a hrozne dobre to ladi k tomu modro-sedemu nateru a ten, komu sa to nepaci, nema vkus...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.