Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Spectre #38070:
...ibaže sa nepoužíva. ?
Re vagonove dvere: aj zasluhou modrogumnikov splesnene gyorske vozy, pov. Aa, ABa, Ba, Bac a Bai dodavane od roku 1968 MALI vzduchove valce na zatvaranie dveri, obvod ich DIALKOVEHO ovladania a elektromagneticke zamky blokovania pocas jazdy.
Reply on: fobust #38068:
Tiez vrely suhlas...konecne by sa s tymi dementnymi vandalmi (pretoze nech si tvrdi kto chce co chce, nic ine ako vandalizmus to nie je) dal spravit aspon aky-taky poriadok...:) Ak chcu mat priestor pre umenie, ako o svojich duchaplnych vytvoroch s oblubou hovoria, nech si ho vybavia legalne, a nie cmaraju po vsetkom, co je aspon trochu verejne, a teda nie ich vlastne. Neviem co im napriklad brani pocmarat budovu vlady, parlamentu, alebo nejake poslanecke ci vladne bavoraky...zeby sa niecoho bali? ?
Reply on: Emo #38067:
Ako tu bolo povedané, pri zapojení inkriminovanej hadice by to malo údajne fungovať aj na plesnivých Bčkach a BDskách
Reply on: fobust #38068:
Vyborny napad! Holt, niekedy aj z toho HZDS vypadne nieco rozumne! ? ? ?
Reply on: Mikimaus #38055:

Nechcem teraz obhajovat navrhovatelku zakona, ale v tejto veci ma vynimocne pravdu.
Reply on: Nie len cestujuci,a nie Vseved! #38059:
Ibaže vozňov s automatickým yatváraním dverí máme tak cca. 1%. ?
Reply on: Nie len cestujuci,a nie Vseved! #38060:
Pištík môj, keď ja som vedel, kedy môže výpravca vypraviť vlak, keď ty si ešte do pomocnej modrogumnej školy chodil, tak si môžeš vysvetľovanie ušetriť.
Ešte by ma zaujímalo, ako umiestniš návesť voľno k pravej strane vlaku v stanici bez odchodových návestidiel, poprípade so skupinovým odchodovým návestidlom?
Reply on: Nie len cestujuci,a nie Vseved! #38059:
Milý môj,ak by si vedel čítať, tak by si si prečítal, že som napísal "s výnimkou vozňov s centrálnym zatváraním dverí". Okrem toho na to, aby sa napríklad na vozni radu Bdmtee, Bmee, BDshmeer a podobne zatvorili dvere automaticky po prekročení rýchlosti 5 km/h, treba mať prepojené žlté hadice.
"O zatovrení dverí na vagónoch" je zodpovedná výhradne vlaková čata,cestujúci nemá stanovenú povinnosť zatvárania dverí. Vždy som na vlaku dvere za sebou zatvoril ale tuším to prestanem robiť, aby sa modré gumy spamätali z toho, čo si myslia, že je povinnosťou substrátu.
S pozdravom ZRUŠIŤ REŽIJKY!
Ded Vševed
Reply on: Vševedko #38062:
No dokonalosť sama... a ešte sa im nestalo, že by niekoho vyfúklo z vlaku?
Reply on: Nie len cestujuci,a nie Vseved! #38059:
My o dopravopatoch a dopravopat za rohom ? ... preboha prečo by si mali vlčáky za sebou zatvárať dvere na vagóne? Ukáž mi kde je to napísané!
Reply on: Spectre #38041:
Staré vegóny to pôvodne mali (musí to mať každý vozeň s RIC) ale u Zločineckej je to samozrejme poodpájané a demontované. Okrem toho podmienkou pre činnosť cestrálneho zatvárania sú prepojené žlté hadice v súprave, čo sa na Slovensku "nikdy nerobilo".
Reply on: Spectre #38039:
Vypínač. Keď je zatlačený, blokovanie jazdy funguje, pokiaľ je vytiahnutý, blokovanie je premostené. Vždy som to používal, pokiaľ to nefungovalo, museli fungovať kontrolky dverí, v každom prípade som síce občas niekoho privrel ale nikdy nikoho nepotiahol.
Nie len cestujuci,a nie Vseved!

Nie len cestujuci,a nie Vseved!

Reply on: Vševedko #38049:
Dedko Vsevedko, ak nepoznas zeleznicne osobne vozne tak sa nevyjadruj na margo zatvarania dveri. Mame uz take osobne vozne , ktore sa pri 5 km same uzatvoria samostatne. A tie ostatne sa daju zavret aj vo vlaku, ak nie je rychlost vyssia ako 80 km/h. Vyssia rychlost, na dvere posobi vyssi tlak vzduchu. O zatvoreni dveri na vagonoch je zodpovedny kazdy cestujuci, ktori nastupuju ako posledni a za sebou nevidia uz ziadneho. Ak si to ludia vezuci sa vo vlakoch uvedomia tak tie dvere budu urcite zavrete.
Vypravcovi na vypravenie staci , aby mu vlakovy personal dal navest "suhlas na odchod" a vypravca moze zdvihnut svoju vypravku ak ma vlak t.j. čelo rusna pri pravej strane navest na navestidle farbu zelenu cize volno. Doprodrobna som Ti to napisal dedecku Vsevedku, aby si nemal z toho velky gulas, a ver tomu , co je napisane, a nie to , co si Ty s kolegami povypravas v senku pri pive!
JE TI TO JASNE! ? ? ?
Nie len cestujuci,a nie Vseved!

Nie len cestujuci,a nie Vseved!

Reply on: Vševedko #38049:
Dedko Vsevedko, ak nepoznas zeleznicne osobne vozne tak sa nevyjadruj na margo zatvarania dveri. Mame uz take osobne vozne , ktore sa pri 5 km same uzatvoria samostatne. A tie ostatne sa daju zavret aj vo vlaku, ak nie je rychlost vyssia ako 80 km/h. Vyssia rychlost, na dvere posobi vyssi tlak vzduchu. O zatvoreni dveri na vagonoch je zodpovedny kazdy cestujuci, ktori nastupuju ako posledni a za sebou nevidia uz ziadneho. Ak si to ludia vezuci sa vo vlakoch uvedomia tak tie dvere budu urcite zavrete.
Vypravcovi na vypravenie staci , aby mu vlakovy personal dal navest "suhlas na odchod" a vypravca moze zdvihnut svoju vypravku ak ma vlak t.j. čelo rusna pri pravej strane navest na navestidle farbu zelenu cize volno. Doprodrobna som Ti to napisal dedecku Vsevedku, aby si nemal z toho velky gulas, a ver tomu , co je napisane, a nie to , co si Ty s kolegami povypravas v senku pri pive!
JE TI TO JASNE!
preco su rewizory stale na tyx istyx miestax??? ?
Reply on: ELEKTROMECHANIK #37983:
DPB nie je štátny podnik, milý cestujúci.
Reply on: BMko #37969:
Vodič má právo a povinnosť neprevziať vozidlo, ktoré svojím technickým stavom evidentne nezodpovedá príslušným predpisom.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.