Ako sa to môže stať? To akože jednou nohou stála v autobuse, jednou nohou na zastávke a takto stála niekoľko sekúnd, dvere boli silnejšie ako ona, vodič nevidel nič v zrkadle, nevidel signalizáciu dverí a nefungovalo ani blokovanie dverí? Toľko náhod sa mi zdá nejako veľa...
Podla mna to bola chyba autobusara, urcite, ako obvykle 81ka chodi, isiel neskoro a chcel to dobehnut, nekukol do zrkadla a brrrrrrrrrrrrrrrrrrrm tahajuc chuda dievcinu po chodniku...
Najlepsie by bolo, keby tam instalovali na stredovej ciare take tie "betonove zvodidla" ktore su uz dnes pomerne bezne. Su lahko demontovatelne a zvysila by sa tam bezpecnost ze auto nemoze prebehnut do protismeru a urcite by sa znizil pocet prebiehajucich, resp. minimalne u tych vekovych kategorii 65+ ?
Mimochodom, nadchod bude mať vždy väčšie prevýšenie ako podchod a občianstvo ho neznáša ešte viac ako podchod, pretože okrem nutnosti prekonávať prevýšenie sú tam vystavení ešte aj poveternostným vplyvom.
Čo sa týka protisklzových materiálov - nič nebráni schodište vybaviť schodisko protisklzovou úpravou dodatočne. Len nech preboha nekupujú protisklzovú dlažbu od rovnakého dodávateľa ako ŽSR do žst. Kysak:-P.
Dovolím si nesúhlasiť - práve naopak, schody v podchode pri Straom rozhlase sú extrémne strmé, poukazovalo sa na to od začiatku a odôvodňovalo sa to nedostatkom priestoru. Z tohto dôvodu si myslím, že inštalácia eskalátorov by bola v tomto prípade vysoko opodstatnená. O opodstatnenosti (rentabilitu eskalátora si nedokážem vôbec predstaviť) inštalácie eskalátora nerozhoduje "veľkosť" podchodu ale prevýšenie a sklon. A tie sú viac než dostatočné:-D.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
BMko