Reply on: tr3mp #37473:
Nie je, ale daj *****ovi rozum. Bude si mliet svoje, potom ta napadne za veci, ktore ti sam vlozi do ust. Nech ide do riti! Kde som do **** ja hovoril, ze vybudovanie elektricky iba z Petrzalky cez most s vyustenim na Safku je definitivne riesenie dopravy v BA???? Do **** aj s nim a jemu podobnymi! Vsak to co pisem je nieco ine, aj linky na fotky toho, ako by som si to predstavoval som pridal. Ze to ***** necita a nekuka nie je moj problem. A ze tu bude obhajovat tazke metro bez jedienj stipky znalosti problematiky ma vytaca do vyvrtky! Mam len jedny nervy!!! *****!
fobust
Trepes dve na tri. Ak by to boli dva uplne segregovane (povedzme podzemne) useky, ktore by neboli narusitelne inou dopravou, tak by to bolo nieco ine, ale su to dve povrchove prepojenia, nastasie nezavisle. Teda ak ti dojde na jednom z nich k nehode, tak mozes dopravu rychlo a bez vyraznejsieho ucinku odklonit tak, ze dopad bude minimalny. To je prave vyhoda!!! A vobec nie su obe trasy biedne obsluhovane. Ak by v spicke jazdili vsetky elektricky iba po jednej z nich, tak ver tomu, ze by tam vytvarali zapchy, vdaka ich nepreferovaniu. Ako som spomenul, v pripade ze by islo o podzemne useky, tak tam ti tento druhy problem odpada, ale moznost nehody (aj voz do voza) nemozes vylucit. Vsak naposledy sa niekde v belgicku ci kde zrazili dve supravy tazkeho metra. Niekde tu bol na to link. Neexistuje blbuvzdorny system. Absolutna bezpecnost je nedosiahnutelne. Mozeme sa bavit o zostatkovom riziku. Prosim uz tu netliachaj hovadiny. A navyse, tunel nie je ziadna nepouzitelna trat, ktora vedie podla niekoho mimo, je to plnohodnotne prepojenie, skracuje cas aj cestu, ked je to treba.