Reply on: Janči #37001:
Ty stále hovoríš o kapacite. Tak podme na to takto. Na úseku PKO - Kapucínksa budeš chcieť prepraviť 7000 ľudí za hodinu. (dnešná prepravná kapacita L5, L9 a L17 je v špičke 5600) Čiže pri 5vozovej súprave metra, kapacita tuším 1000 ľudí bude interval pri potrebnej kapacite 8,5 minúty. Pri 40m viacčlánkovej električke o kapacite 400 ľudí bude pri rovnakej prepravnej kapacite interval 3,5 minúty. Hádaj čím pôjdem radšej. A voziť vzduch v metre za 150mld. Sk pri intervale 4 minúty nemá zmysel.Re #37031 El sergio: No jedna trasa tak ako teraz plánovaná prvá. Druhá by sa ťahala od Jungmanky ku daňovému a po panónskej neskôr k Tescu a dozadu. Tieto dve by šli cez starý most Tretia by išla od Ovsišťa cez budúce petrýalské nábrežné centrum tunelom pod Dunaj do zóny Pribinova a ďalej na filiálku. Tak by som si to približne predtsavoval, len by to bolo treba vymyslieť celé a domyslieť do detailov.
El Sergio
Co ta ma spolocne s riesenym problemom? ?
Alebo mi nieco unika???? ?
Inak so vsetkym suhlasim... ?