Súčasné linkové vedenie (po roku 2000) je vlastne akýmsi hlúpym kompromisom medzi pôvodným zámerom DPB a následným pripomienkovaním zo strany jednotlivých MČ. S viacerými linkami mali autori vtedajšieho návrhu linkového vedenia celkom iné úmysly, no MČ ich prinútili k ústupkom, s ktorými nie sú spokojní ani oni sami.
Pokiaľ ide o L78, tá pôvodne vôbec cez Astronomickú jazdiť nemala. Premávať mala po Vrakunskej priamo cez zastávku Súhvezdná po Trnavskej ceste do mesta. Vlastne tak mala nahradiť jedno rameno L39. Prevádzka L78 mala byť celotýždenná, premávať mala aj v sobotu a v nedeľu. Nuž, ale niekomu táto trasa vadila a trval na trasovaní ako pôvodná L54, t.j. zachádzkou cez Astronomickú a Drieňovú. L39 takto zrušená byť nemohla. Aby zrejme vychádzali kilometre, jedna z tých dovch liniek musela cez víkendy zmiznúť. A rozhodli sa pre linku, ktorá je skôr nahraditeľná - linku 78. Kompromisy nie sú vždy výhrou
Veď jasné, však už keď kliknem na "re" a na "súhlasím s uvedenými podmienkami", tak klikám myšou. Ale ak som na cudzom PC a nemám zašktrnuté "uložiť", tak kliknem postupne 3x na tabulátor a pre odoslanie opäť myšou, čo je jednoduchšie. Ale že to prakticky takmer nemá význam, môžem súhlasiť. Skúsil som to v Opere, tá fakt pri používani tabulátora vynecháva smajlíky. Ale najlepší web browser, ktorý si po testovaní viacerých neviem vynachváliť a teraz už používam len výlučne, je Avant Browser.
Byvam vo Vrakuni a doprava do tejto časti BA je hrozná!
Konkrétne v oblasti Estónskej ulice chodia dva autobusy cez
týždeň do mesta č. 97 a 78. Počas víkendu iba jeden č. 97 a
potom je potrebné prestúpiť buď na trolejbus, alebo
električku. Veľmi by ma zaujímalo či sa neuvažuje s pridaním
nejakých autobus. spojov. Táto doprava je podľa názoru
veľkej časti obyvateľov ( samozrejme tých čo nechodia vlastným automobilom) úplne nedostatočná!!!
Hej, to som neskor cital tiez. To co som dostal ja bola priamo oficialna TS, tamto je vygrc z TASR a TASR ja neverim, ked vidim ake blbosti a nezmysly obcas vypusta. ?
Btw. viacerí z vás, ktorí tohto roku navštívili Prešov, boli účastníkmi alebo aspoň svedkami pokusu s prikladaním cudzích dopravných čipových kariet k čítačke DPMP od firmy EMtest. Aby aj ostatní vedeli, tieto pokusy dopadli zakaždým tak, že čítačka cudzie karty bez problémov prečítala. A to aj napriek tomu, že ako dôvod, prečo DPMP nemôže uznať cudziu zľavnenú kartu ako doklad o nároku na zľavu u nás, mi popisovali technickú nemožnosť čítať cudzie karty Skutočnosť však bola taká, že čítačka DPMP presne prečítala karty DPB (meno, platnosť karty, platnosť PCL), rovnako sa popasovala aj s BBDS (krásne ukázala zostávajúci nabitý kredit).
Minulý týždeň pri pobyte v BA som vyskúšal opačný pokus. Svoju kartu s nahratým PCL pre cestovanie na linkách DPMP som priložil k čítačke v predajni DPB. A znova úspešne! Čítačka mi presne vypísala, dokedy mi karta platí a aký lístok mám na nej nahratý a dokedy ho môžem využívať.
To je integrácia!
-> Napadá ma kacírska myšlienka, a síce, či by sa, za predpokladu, že by revízor nepozeral na vzhľad karty, dalo takto prekĺznuť aj cez traťovú kontrolu vo vozidle v cudzom meste
Minister dopravy, pôšt a telekomunikácií SR Pavol Prokopovič dnes- 19. 10. 2004- rokoval s primátorom hlavného mesta SR Bratislavy Andrejom Ďurkovským. Rokovali spolu o integrovanom systéme hromadnej dopravy v meste i jeho prepojení na medzinárodné dopravné koridory.
Obaja predstavitelia sa dohodli na spoločnom postupe a spolupráci rezortu dopravy a mesta Bratislava pri vybudovaní časti vysokorýchlostného európskeho dopravného koridoru Paríž- Viedeň- Bratislava, ktorý bude využívať koľajovú dopravu a zároveň bude i nosným systémom koľajovej dopravy prevádzkovanej v rámci mestskej hromadnej dopravy v hraniciach mesta. Jeho súčasťou bude vybudovanie novej podzemnej železničnej stanice v širšom centre mesta- tzv. Filiálky, prípojky na hlavnú železničnú stanicu a koľajového spojenia s bratislavským letiskom. Tento projekt bude úzko súvisieť i s pripravovaným nosným koľajovým systémom, ktorý spojí mestskú časť Petržalka s centrom mesta.
Náklady na vybudovanie časti vysokorýchlostného koridoru, ktorý spojí Bratislavu s Viedňou (bol uvedený v tzv. Van Miertovej správe pre Európsku komisiu) budú približne vo výške 300 miliónov Eur a predstavitelia ministerstva i mesta chcú využiť pri financovaní Kohézny, resp. štrukturálne fondy EÚ.
Jasné, lenže zmena spočíva len v tom, že teraz sa už k smrti neuklikáš medzi nickom + mailom a textom príspevku, ale medzi textom príspevku a tlačidlu na pridanie príspevku. Pre mňa sa prakticky nič nezmenilo, myš musím použiť tak či tak.
No to je super. Ona najprv pouráža DPB za to, že 17-ka jazdí po nábreží a keď jej niekto vysvetlí, že 17-ka vôbec okolo Nového mosta nejazdí, ale ide cez tunel a Nám. SNP (v smere do Karlovky síce cez nábrežie, ale len dočasne z technických dôvodov), tak je zlý on.
Myslím, že mamina33 je krásny príklad človeka, ktorý internet používa na vybúrenie zlej nálady. Ale to sa už nikto nemôže uraziť, pretože ak niekto nie je schopný prečítať si oznam a pochopiť, čo v ňom je, nestojí za pokazenie si nálady.
A načo vlastne potrebuješ vedieť, aký spoj ide za vami? Veď ak niekde prestupuješ, tak musíš vystúpiť na tej - ktorej zastávke bez ohľadu na to, či za vami zastal ten spoj, ktorým chceš pokračovať alebo nie.
Viem, že to neni o MHD, ale neviete, kde v Blave fungujú Straty a nálezy? Totiž stratil sa mi mobil, tak chcem zistiť, či ho tam náhodou niekdo neodovzdal (viem, že je to málo pravdepodobné, ale za pokus to stojí).
Ani jeden z tych dvoch nepracuje v DPB. Toto nie su stranky DPB. Sedemnastka po ukonceni opravy kolaje pojde aj opacnym smerom. A ake ze to mas velmi-velmi vazne zdravotne dovody, ktore ta opravnuju ohradzovat sa voci blbostiam? A ked uz sa ohradzujes proti blbostiam, preco sa v prvom rade nezastavis u seba a nepovies si, aka si blba? Si totiz natolko blba, ze si oznam nevsimnes, hned ****jes a este aj ludi, ktori sa ti nieco snazia vysvetlit, pourazas a obvinis z toho, ze pracuju v DPB a maju zlate klucky. Je mi z teba na blutie. Druhy raz sa snaz najprv citat, nez nieco chytreho napises, krava.
PS: ani ja nie som zamestnancom DPB, ale aj ja si o tebe myslim svoje. ☺
Obaja asi spolu aj s Vladimírom pracujete v tom bordelpodniku so zlatými kľučkami, o ktorých sa tu už všeličo popísalo a najmä, že ste dokonale informovaní o všetkom a hlavne, že je to tak správne. Vôbec vás však ani len vo sne nenapadlo, že cestujúci sú aj ľudia - a majú rôzne a niekedy aj veľmi-veľmi vážne dôvody /napr. zdravotné a pod./, aby sa voči blbosti ohradili. Nie je len jeden názor správny. Ďakujem Vám obom teda za fundovaný názor, morálnu podporu a podnety! Veľmi vám prajem, aby sa vám v živote všetko darilo tak ako doteraz...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Vladimír
Pokiaľ ide o L78, tá pôvodne vôbec cez Astronomickú jazdiť nemala. Premávať mala po Vrakunskej priamo cez zastávku Súhvezdná po Trnavskej ceste do mesta. Vlastne tak mala nahradiť jedno rameno L39. Prevádzka L78 mala byť celotýždenná, premávať mala aj v sobotu a v nedeľu. Nuž, ale niekomu táto trasa vadila a trval na trasovaní ako pôvodná L54, t.j. zachádzkou cez Astronomickú a Drieňovú. L39 takto zrušená byť nemohla. Aby zrejme vychádzali kilometre, jedna z tých dovch liniek musela cez víkendy zmiznúť. A rozhodli sa pre linku, ktorá je skôr nahraditeľná - linku 78. Kompromisy nie sú vždy výhrou