To uz mas vec nazoru. Ale potom by sa nemala ani linka 12 volat 12, lebo ved je to len predsa skratena jednotka Jednoducho by to bola jednotka po Jesenskeho
Ja netvrdim, ze je nezmyslom samotne predlzenie d-7 do Karlovej Vsi. Ja len nechapem, preco to musi byt vedene ako samostatna linka. Co take hrozne by sa mohlo stat keby to bola stale d-7, len vlky by si nevsimli dopoludnajsiu zmenu trasy? "Ujmu" by utrpeli akurat ti, co chodia na Namestie SNP alebo Obchodnu. Ti by si zmenu vsimli hned pri prvej ceste, vystupili na Jesenskeho a tych par krokov presli pesi. (Strasna tragedia). V opacnom smere sa prakticky nic nemeni. (Akurat vlky cakajuce na Namesti SNP by si museli vsimnut, ze dopoludnia tade akosi d-7 nepremava.) Co je na tom tak strasne dezorientujuce, ze kvoli tomu treba globalne dezorientovat novou linkou?
Súrne by som potreboval fotografiu vlečného vozňa BEÚS 161 alebo 162. Mam totiž fotografiu pravdepodobne tohoto vozňa z LŽ v Žarnovici. Môže mi niekto pomôcť? Potrebujem porovnať. Ďakujem
Hehe, "uz sa to malo davno stat" znamena zohnat zopar melonikov na urobenie takeho cosi, ze jo. Napis oficialne (a najlepsie na magistrat), aspon budes vediet, ze si to naozaj niekto precital a co on(a) na to
Kami: Sak niekto predsa musi testovat, ci vyhladavanie textov funguje
Dakujem za informaciu Stale si vsak stojim za nazorom, ze na trojkolajnej konecnej je vhodnejsie mazanie od kolajnice, pretoze aj s tymi 30timi tramvajami by to mohlo vyjst tak, ze by nejaka kolajnica ostala "nasucho" ?
Do radoby novych vozov ako napr. K2S, T3S, reko, pomsta z Dubnice a pod. by som vsak daval mazanie od okolku standartne.
Mazacie zariadenie na okolku je dobra vec, ale na konecnych by podla mna bolo vhodnejsie nainstalovat mazanie priamo od kolajnice. Udrzba by nebola problemom, nakolko na konecne aj tak pravidelne vozia piesok.
Na Markize hovoria, ze do roka budu mat 4 elektricky dake mazacie zariadenia a dalsie dva roky ci kolko asi 30-40 elektriciek... Kvoli hluku. V Lamparni sa stazovali obyvatelia pri Komisarkach na hluk. Odpovedal Zachar.
Bohužial v dnešnej dobe cestujúci vnímajú kvantitu dopravy nie podľa počtu spojov, ktoré na ich zastávku prídu, ale podľa počtu liniek... Čiže v extrémnom prípade je možné, že by cestujúci ocenili novú linku, aj keď by sa tým redukoval celkový počet spojov
Chyba ti prestupny uzol? Staci pri Danovom urade na Radlinskeho plus dakde v meste pod zemou a mozme spravit 5-linkovu dogmu by tr3mp. A ver tomu, ze by to pochopili keby bol interval
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
celliny