Moj otec velmi na dava na MHD co neznasam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a preto ma to velmi sere !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Caute, dnes som siel busom 4215, linka 93 aj do mesta cosi po tretej, aj z mesta cosi po stvrtej. No dakujem pekne. Vodic by mal navstivit psychologa, co vystrajal ... Nervny bol, podrazdeny, aj ta jazda... Chudatka duchodkari. ?
Mojim cielom bolo len poukazat na tuto reklamu ?
Mam jedenapolrocne auto, do mesta aj do prace jazdim takmer vylucne MHD. Sam problemy s parkovanim (ani v centre) nepocitujem. Ta protireklama, o ktorej som hovoril by bola pre tych, co neustale fnukaju, ze parkovanie v meste je "katastrofalne". Vzdy si napr. zanadavam na vodicov, ktori parkuju na vjazde na Zivnostensku ulicu na Kollarku, na prechode, kde sa neda od Novej sceny pokracovat po chodniku smerom dole k zastavke. Len par metrov vedla je platene parkovisko, ale to timto vodicom-zobrakom asi nic nehovori. Tiez poznam vela miest, kde sa da zaparkovat v pohode a zadarmo, nuz, len treba urobit aj par krokov pesi.
To sa neda porovnavat auto a MHD. Problemy s parkovanim ma len ten, kto nepozna BA.
MHD by vyhralo, len keby si reklamu na MHD zalozil na alkohole. ? (Ked mas nizke percento krvi v alkohole,nemozes ist z mesta domov autom,zostava ti MHD, alebo taxik)
Vsimli ste si v novinach reklamu na Renault Thalia? Pise sa v nej: Auto za tri listky denne. Myslia tym tri tridsatminutove listky v bratislavskej MHD. Spolu s obrazkom Thalie je v reklame aj fotka spominanych troch listkov.
Skoda, ze to s DPB nie je ako s inymi firmami, ktore by hned zareagovali nejakou protireklamou (napr.: Problemy s parkovanim? Skuste zaparkovat elektricku!) ?
Aha, co bude na MSV v Brne: "SATRA III Modernizovaná tramvaj původního typu K2 pro JKP Gras Sarajevo (BiH) - částečná nízkopodlažnost - výsuvná rampa pro vozíčkáře - moderní design - vysoký komfort pro cestující a obsluhu - nová střídavá asynchronní výzbroj - Siemens"
Hej, hej, mám podobné skúsenosti s trolejbusákmi ? ? A čo sa týka tých kontrol, tak som kkdesi čítal, že DPB chce zriadiť oddelenie, ktoré by sa zaoberalo práve tým, či vodiči doržiavajú predpisy a vôbec, všetky nariadenia, čo majú.
Re #34849 m@rtin: ale výsledkom máš ďalšiu vojnu a teda ohrozíš ešte viac ľudí.
Re #34846 Clansman: Heh, to by sa im nevyplatilo. Na Gbely by im stačila jedna bandaska. ? ? ?
re#34852, adelka:
ktorykolvek vodic je pocas vykonu sluzby nepretrzite kontrolovany zaznamom dat palubneho pocitacaa tieto sa daju kedykolvek po ukonceni sluzby skontrolovat. iste je neprijemne (pre stojaceho cestujuceho) pokial je raz u vodica a raz pri 4.dverach, ale zial prave vo vecernych a skorych rannych hodinach su grafikony postavene na kratkych jazdnych dobach a vodici su nuteni jazdit prave tak, ako to opisujes. v opacnom pripade by meskali a to sa cestujucej verejnosti taktiez nepaci, hlavne ked vdaka meskaniu nestihne prestup na dalsi spoj a prestane mu platit uz aj tak drahy cestovny listok. ono pravda je kdesi uprostred
Neviem prečo si po každý raz keď nastúpim do trolejbusu z hl.železničnej stanice dole po Šancovej pripadám ako na autodrome?!? Vodiči jazdia ,,rely,, systém plyn -brzda a cestujúci majú čo robiť aby sa udržali držadiel ak potrebujú vystúpiť! Čo keby dopravný podnik týchto vodičov raz za štvrťrok zkontrolovai-tajnými kontrolami-hlavne vo večerných hodinách,alebo im dal testy -zkontroloval tachometry?!? Myslím si,že by boli všetci spokojní-okrem týchto vodičov-lebo by sa im krátili platy!!!
Platíme si za dobravu a nie za ublíženie na zdraví!
Ďakujem ! Adelka
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Spectre