Reply on: fobust #34816:
Bolo to 6.12.1996, v den, kedy som mal stuzkovu Na priecesti na Levocskej Sanosu vypadli palice prave vtedy, ked isiel ranny rychlik z Polska (myslim, ze vtedy jazdil nejako Krakow-Constanca alebo tak nejak), vodic ich siel nahodit, zavory sa spustili, vodic spanikaril, nastastie vo vozidle bol druhy vodic, ktory otvoril cestujucim vsetky dvere a vyzval ich k urychlenemu vystupu. Ten vlak tam ma povolenu Vmax=90 km/h a pred priecestim je trat v tiahlej lavotocivej zakrute, takze to ubrzdit nemohol, aj ked fira zatiahol rychlobrzdu. Vtedy este trat do Plavca nebola elektrifikovana v celej dlzke, takze rychlik tahala nejaka 750.xxx a volo to asi o siestej rano, takze vsetka trolejbusova doprava zo Sidliska III isla cez Obrancov mieru a do centra bol dost aj problem sa dostat, takze sme prisli na vyucovanie asi o 3/4 h neskorsie
tr3mp