Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Tak tu klimatizaci nabýzí i Karosa, musíte si jí, ale objednat...... V Praze jí má B931 ev. č. 7350
z roku 1996
Už som to tu raz písal, to najlepšie čo je v Blave nasadené vrámci autobusov na mhd sú TAMy a I283. U mňa to bohužial prehrávajú B732.

D3ko a Spectre skúste urobiť nejakú anketu o najobľúbenejšie vozidlo príp. linku v Blave prip. o najhoršiu.

Všetkých zdravím a želám príjemné prežitie vianočnych sviatkov a veľa pozitívnych zážitkov s MHD v budúcom miléniu.
pokial ide o moj nazor, tambusy sice zvnutra vyzeraju ako by ich niekto robil doma v kolni a na hladkych a klzkych sedadlach (najma v zadnej casti) sa pri rychlej jazde da dost tazko udrzat (v zakrutach), ale inak su to celkom dobre stroje. chodim skoro kazdy den 59nou a ked mi pride tambus, viem ze to bude este celkom rychle (aj ked ikarus 280 to nie je :-))
Kratke Tambusy vobec nie su hnusne, a takisto ani klbovy 2400 nevyzera najhorsie (vcera som sa nim viezol na schodzu klubu). A ma nejaka mestska Karosa klimatizaciu pre cestujucich ???? Tambus maaa :-)) Mozno su vo vnutri jednoduche, ale je to ucelne, je tam vela miesta a nic tam neni zbytocne... A to je myslim ze v podmienkach bratislavskej dopravy iba vyhodou...
Tak k těm displayům-Karosa je měla už v roce 1991
na prototypu B731 ev. 3000 (Praha). Máte ho dokonce
vyfocený v galerii. A vůbec neni to jedno, každý
dopravce si vybere takový autobus jaký mu vyhovuje.
Cena Karosy B931 je cca 4,9 milionů Kč-5,5 milionu
SK. Kolik stojí Ikarusy? To je taky rozhodující,
jaký je lepší.
Čo sa týka TAMBUSov, vôbec si nemyslím, že by to boli zlé autobusy. Pomerne často nimi chodím na D.Diely a určite je rozdiel či idem TAMom (ktoré už roky v pohode zabezpečujú dopravu na 33 resp. 62) alebo rozpadajúcou sa Karosou (ktoré sa tu tiež objavujú, ale v oveľa menšom počte).
DP: O elektronických tabuliach na Karosách by som pomlčal. Bol to práve Tam-Bus, ktorý mal ako prvý v Bratislave v roku 1992 elektronickú tabuľu. Vybavené nimi boli aj ďalšie dlhé TAMy, ale všetky tieto izraelské transparenty sa pokazili. Krátke TAM 232 A 116 majú panely BUSE a tie až na jeden všetky spoľahlivo fungujú. Sú väčšie a číslo linky je lepšie viditeľné ako na Karose a Ikaruse. Rovnako to boli práve Tam-Busy, ktoré prvé mali oddelenú kabínu vodiča s vlastnými dverami. Aj tak si myslím, že porovnávať celkovú kvalitu Tam-Busov 260/272/232 a Karosy B9xx je scestné, pretože zatiaľ čo jedny autobusy sú zo začiatku 90-tych rokov, druhé sú z konca. To potom môžeme porovnávať Karosu B7xx a ŠM 11. Za zmienku ešte stojí, že už teraz musia byť modernizované Karosy z rokov 1991 a 1992, TAMy v pohode jazdia ďalej.
Milackove podivejte se na stranky WWW.KAROSA.CZ
d3ko:Jasne ze jsem se vezl, jinak bych ho nemohl asi kritzovat...nemyslis?
SPECTRE:Ale jsou hnusne venkovnim desing.adaji docela lacine, nemaji ani elektronickou tabuly pro cislo linky a konecnou zastavku, ale Karosa ji davno ma.S tou kvalitou bych to zas neprehanel, jsou hlucnejsi nez Karosa.Navic kapacita Karosy je taky dost velka:150 cestujicich v B 941E.
Karosa B 941E:
Pohony agregator Renault s automatickou prevodovkou s vestavenym zpomalovacim retarderem, protismykovy a protiblokovaci system ABS/ASR.Predni a zadni cast vozu je propojena kloubovym mechanismem,ktery je skryt velicekvalitnim mechem.Standartne montovany topici a predehrivaci pristroj, jehoz provoz je nezavisly na motoru.Pracoviste ridice je odeleno od prostoru pro cestujici prosklenou kabinou a zvlastnimi dvirky.Predni panoramaticke jednoduche zaskeni umoznuje ridici velmi dobry vyhled.Palubni deska je tvorena ergonomicky usporadana pristorji a ovladaci., ktere jsou umisteny v zornem poli ridice.Sloupek volantu je nastavytelny ve vsech smerech.Myslis si, ze se to furt nejak srac?Ja ne.
DP.
Tambusy se mi nezdaj tak hnusný, ale k těm Karosám.
Nedavno byl v jednom časopise porovnán Ikarus
415 a Karosa B931E. A můžu vám opravdu říci, že Ikarusy dopadly daleko hůř. (jsou líný oproti Karosám a design uvnitř působil dost levně. Neřikám,
že Karosa je nejlepší, ale B900 je hodně dobrý
autobus, bezporuchový a s francouzskou technikou,
která sama to že je z Francie vypovídá o svém. Ale
také je stejná z boku tvarově jako "sedmistovka". Tohle ale není problém v ČR., který by mě trápil. Dnes se drtivá většina DP. orientuje na špičkové Citybusy (vlastní názor).
Furt lepšie, ako keby nám tu chodili také len křápy, ako Karosy. Potom ešte niekoľko Renaultov, ale Karosy prevažujú. My sme sa pri kúpe rozhodli pre Ikarusy 4xx a každý je s nimi spokojný. Tambusy nie sú hnusné vonkajším designom - vnútri majú hnusné predovšetkým sedadlá. Inak je to KVALITNÝ, RÝCHLY, VÝKONNÝ a VEĽKOKAPACITNÝ autobus, čo sa o tých .... Karosách povedať nedá. Ak majú Slovakia Busy zlé sedadlá, alebo motor, je to len vina idiotov, ktorí chceli silou mocou šetriť.
DP> A viezol si sa uz nejakym? Skus porovnat Karosu, Tam-Bus a Ikarus na linke 59...
Nic proti tem vasim TAM BUSUM nemam, ale jsou hnusny jak prdel...
Dopravni podnik hl.m.PRAHY
Provoz linek ve dnech 24.12.2000 - 25.12.2000:
METRO:do 19.00hod. provoz podle sobotnich jizdnich radu.Od 19.00hod. do ukonceni provozu(00.05 hod.), je na vsech linkach imterval 20 min.
TRAMVAJE:denni provoz podle sobotnich jizdnich radu.Potom je denni provoz omezovan a ukoncen mezi 18.30-19.00hod.Nocni provoz v intervalu 40 min, je zahajen v 19.00, tak aby byla zajistena navaznost na prestupnich bodech, a je ukoncen cca.7.00hod.dne 25.12.2000
AUTOBUSY:denni provoz podle sobotnich jizdnich radu je ukoncen mezi 18.00 - 19.00 hod.Spoje s odjezdy zkonecnych zastavek(vcetne) jedou dle platnych jizdnich radu.Nocni provoz v intervalu 40 min.je na linkach 501,502,503,506,507,508,509,510,512.A v intervalu 20min. na linkach 504,505,511.Spoje navazuji na nocni tramvaje a metro.Krome nocnich linak jsou v provuzu jeste tyto linky v intervalu 40 min. 114,131,177,224,230,241,244,259,267,307,318,krete ukonci svuj provoz v 1.30hod.
LANOVA DRAHA na PETRIN:konci provoz v 17.00hod.
Dne 25.15.2000:provoz na vsech linkach podle nedelnich jizdnich radu.
Alebo ze by uz bolo tolko hodin? To sa mi nezda...
D3k0, pozri sa na cas pridania prispevku. Nie je to nejaka haluska?
Color> pozri hlavnú stránku, už sú tam aj presné odchody nočákov a mimoriadnych liniek.

All> možno ste si všimli, že sa trošku zmenil názov stránok, a že zmizli informácie o Klube priateľov mestskej hromadnej a regionálnej dopravy. Je to tak preto, lebo včera klub odhlasoval, že bude mať samostatnú stránku, z ktorej potom budú odkazy na iné websity, aby sa predišlo uprednostňovaniu tých, či oných stránok. Info o klube je ododnes dočasne na www.mhd.host.sk/klub.
Mas pravdu, ale ja s tym uz nic nespravim, lebo menit cas na nasom serveri nemozem. Ale zaciatom roka by sme sa mali prestahovat na spolahlivejsi server nez Host, cim by sa konecne mali skoncit vsetky vypadky a problemy.
Fakt??? Nebol to nahodou Tam-bus? Ak ano, tak potom stara klasika. Ale neviem nic...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.