A prečo by malo byť pol milióna cestujúcich a prečo by mal každý z nich zaplatiť 500,- SKK? Čím to máš podložené? Varujem Ťa, začni v záujme ostatných diskutujúcich normálnu argumentáciu používať, lebo tu začnú debili lietať... ? .
A to si prosím pekne ako, podľa čoho a z akých čísel spočítal?
Ako si sa dopočítal už len k tomu "zisku", správne tržbám? Na tržby 250 miliónov by si musel mesačne predať 14 miliónov 30 min. jednorazových lístkov.
Skús nám teda napísať, z čoho si prišiel k tej sume štvrť miliardy, z čoho si spočítal tie sumy na naftu, elektrinu, platy a "všetko ostatné".
Potom nám ešte napíš, koľko máš rokov a čím sa zaoberáš.
Tvoja Alena
hmm no hnedpri prvom predpoklade mas chybu... zisti si kolko cestujucich z toho tvojho polmiliona zaplati mesacne 500 Sk za cestovne, kolki cestuju na cierno a kolki chodia autom
Moze mi niekto prezradit,kam vsetky tie peniaze co dopravny podnik zarobi idu,lebo ked som tak ratal,zisk DP mesacne je okolo stvrt miliardy.Ako to ze nemaju peniaze na nakup novych trolejbusov?
No však to presmerovanie cez Trnávku je práve v tom pláne trolejizácie.
Mimoúrovňové priecestie by sa tam hodilo, skús sa spýtať Ladislava Zlého Deda Toto-ty-mne-v-živote-nikdy, čo by na to hovoril ako odborník na stavbu mimoúrovňových križovatiek ? . Ja sa obávam, že by sa tam nezmestila, preto by som to mimoúrovňové kríženie spravil tam, kde sa do Vrakune chodí, aj tak tam bude treba pre tramwaye, tak tým môžu hneď aj trolleybusy na letišťo prebiehať.
Alebo zrobíme kríženie úrovňové trolleyové značky ESKO a budeme robiť súboj titanov 15TrM vs. S499.0013 ? ?
Mozno by stacilo pohnut rozumom a nebudete peniaze do vzduchu vyhadzovat prave na jednorazovych cestovnych listkoch. Celosietova mesacna elektricenka stoji 720 Sk, co je presne cena 40 jednorazovych 30-minutovych listkov. Ak skutocne kazdy pracovny den cestujete do prace a z prace, jednorazovych listkov urcite miniete viac. Ak vam staci jednopasmova elektricenka, alebo si kupite elektricenku na tri mesiace alebo na cely rok, setrite este viac.
V Prahe su ceny za cestovne listky take, ake su, lebo DPP dostava od mesta neporovnatelne viac penazi, nez DPB. Uroven bordelu je v oboch podnikoch zhruba rovnaka, len vztah k zakaznikom je v DPP na vybornej urovni. Vlastne... u DPB sa o ziadnom vztahu k zakaznikom ani vraviet neda. Navyse vam garantujem, ze za 60 minut Prahu v spicke krizom-krazom neprecestujete. (Jedine ak metrom.)
Rad by som touto cestou vyjadril nespokojnost so skutocnostou, ze ked si rano kupim 30 min. listok a prestupujem po 10 minutach na iny spoj, ktory nestihnem vdaka tomu ze ten prvy meska, zaplatim 18,-Sk (skoro na cely chleba pre celu rodinu) za 10 min. Nielenze zostavajucich 20 minut venujem MHD, ale neskoro pridem do prace a zaplatim 36,-Sk za 30 minut, lebo som nuteny kupit si na zostavajucich 20 minut dalsi 30 minutovy listok. V horsom pripade si druhy listok nekupim (ved preco, ked z toho prveho som minul len 10 min. za 18,-Sk - nie vlastnou vinou) a zaplatim 1418,-Sk panom revizorom (opat MHD).
Napr. v Prahe zaplatim za listok 12,-CZK (15,-SKK) a mam ho na jednu celu hodinu a nehovorim o tom, ze za tych 60 minut sa da v Prahe precestovat cele mesto krizom krazom.
PS: Mozno by to chcelo vymysliet system, na ktory nebudu doplacat slusni ludia tym, ze budu vyhadzovat svoje peniaze do vzduchu. ?
re #34767, s499.1023: ale ide, co by neslo. alebo presmerovat cez trnavku po hanackej a okruznej, alebo mimourovnovu krizovatku, ku ktorej aj tak skor, ci neskor pride. zopar prekotenych abusov to spravi. ta krizovatka so zaintegrovanym trojkolajnym priecestim nic moc nie je a uz dost dlho nevyhovuje.
si