Celkom pekna diskusia, mal som co robit aby som si ju celu precital
Peter...T a glumko: No to ste sa nasli dvaja pravi, nevidite do toho a kydate, VLCACI!!!
Re #33535 peter...t: Uz len nase vzduchocistiace a hlukpozierajuce plynove Karosy maju vnutri (najma na motore) CHLADOK!!! Ja z teba asi skapem, kamo! ? A spytaj sa vodicov napriklad 2626, ake maju tie vozy tah. Ja som si vzdy myslel ze ti vodici su slimaci, ale ked som sa spytal a povedal mi ze vsade mal pedal na podlahe, tak mi uz do smiechu nebolo...
BMko: S tym nedostatkom lacnej kvlifikovanej pracovnej sily si ma fakt dostal do krcov... Alebo ani nie mna, ale MHD v BA (ale do posmrtnych). Povedal by som ze je to chore. Ako, celkom sa mi paci ze z tchto dvoch mesiacov nebol premarneny vlastne ani jeden den ze by sa nepracovalo, ale stve ma ze sa pracuje len do 16:00 a aj tak je malo ludi a techniky. A penazi. #vomit# ?
novacik: tie peniaze TREBA precerpat, inak to bude cim dalej tym horsie, a aj mimoriadne situacie zapricinene technickym stavom trati sposobuju ubytok vlacakov, resp. ich presun do IGK.
Ale preco nebude na Racku Gumokov? Vie mi to niekto _objektivne_ objasnit?
ma: mas pravdu, Technicka univerzita sa mohla veselo robit a vlcaci by to ani nepocitili Podla mojho nazoru sa ta trat mala bud uprednotnit pred Krcacami alebo najat daku stavebnu firmu s jej ludmi, aby (kvoli nedostatku trabustov) s niektorymi pracami pomahala DPB - a zrazu by boli v septembri zrekonstruovane obe trate.
fobust: Uz sa tesim, ako pri BA-neudrzbe nam z Combina budu za 5 rokov jazdit len Cabrina (odvodene od slova kabriolet).
kriticka rychlost je o tom, ze vzdusnu krizovatku typu pertinax, si nesmel prejst malou rychlost , nebudem tliachat, lebo to neviem tak z hlavy , aby si nekusol vlozku zberaca a nezvesil parovodne sustavenstvo
Nie jazdi sa tam 5km/h. Poprve tazko sa tam rozbehne na 40 km/h lebo caka ta vzdusna, potom sekcia, lom svetla obluk na trnavske, kde musis ist asi do zjazdovej vyhybky 2 km/h aby si neopliaskal zrkadlo
BMko