Ono to možno bude tým, že SOR má menšiu kapacitu a teda asi lacnejší prenájom. No a pokiaľ ide menšia skupina, tak je to ideálne. A inak SOR ako zájazd v Bratislave vidno veľmi často.
bigmac:Ale nie,automobilové 5-valce boli už aj omnoho dávnejšie a aj tieto inkriminované si veselo vrčia vo všelijakých rozvážkových kamiónikoch.Ale fobustovo konštruktérstvo sa zase ukázalo v pravom svetle-z vibrácií obvinil 5-valec z dôvodu principiálnej nevhodnosti a nakoniec sa ukazalo,že vibrujú 6-valce?.
Áno, tuším to bolo minulý rok. Dovtedy mali úplne šialené čísla liniek, také že trolejbusy boli 51, 77 a pod. Teraz ich pekne dali do jedného radu, sú označené pekne od 1 vyššie a majú zavedený jednotný systémový interval. Cieľom zmien bolo sprehľadniť a zatraktívniť MHD.
Na ruzinovskej trati (usek Bajkalska-Jegeho) prebrusili konecne kolaje. Bude sa pokracovat az na konecnu?
Hluk ,ktory sposobuje elekricka na BKV spolu svlnkovitostou, uz nemienim znasat. Kto sa ma kazde rano o pol piatej budit, aby zavrel okno! Zrusit elektricky! ? ? ? ?
Karosy, co maju Renault motor (2320-2323,1320-1322) a trasu sa ako neviem co, tak to iste robia napr. aj v Prahe a inde v Cechach, kde take maju,to je nejaky ujety motor.
Lebo som s kĺbákom ešte nejazdil. Len sa zvykne hovoriť, keď je niekde nejaký problém, že nejaká úzka malá zákruta alebo čo, tak sa vždy hovorí, že "to prešiel aj kĺbák", vždy sa také miesta skúšajú hlavne kĺbákom. Tak preto som si to myslel.
To bude, uz teraz su problemy a co bude ak bude pracovny den. Len sa treba modlit aby sa to stihlo do 1.9, lebo ak sa to nestihne tak este len vtedy budu ludia hromzit. Ja som sa rano z roboty previezol X11tkou a bol som velmi prekvapeny ked cesta na Vazku z Kacerova (Vozovna Krasnany) trvala asi 20 minut
neviem ako vam ale mne sa zda ze v pondelok bude uplny kolaps dopravy , dnes som cestovala z peknej cesty na kramare takmer hodinu a to je vikend, bezne to cez vikend zvladam tak za pol hodinku
Organizacia prace na racianskom je 100bodova Trabusti makaju vo velkom. Dalej je medzi Riazanskou a Gardou vyluka jazdneho pruhu v smere do mesta, premava sa po jednosmerke, riadenej signalizaciou z dovodu kladenia noveho asfaltoveho koberca
re spokojny citatel, nocaky:
podla stareho cislovania boli:
140 dubravka
145 devinska n.ves
141, ktoru som ti tam mylne uviedol jazdila cunovo. mea maximma culpa.
re fobust, many 5valce: a nie karosa namontovala, ale dpb nechcel liaz a jediny motor, co bol vtedy k dispozicii vzhladom na vonkajsie rozmery a instalovany vykon bol prave onen 5 valec. a take nieco ako studovat charakteristiku, otacky a priebeh krutiaceho momentu, na to asi nebol cas a chut, lebo bolo treba co najskor minut investicne bubaky. inak neviem o ziadnom dalsom meste, kde by taketo motory brblali v autobusoch, mozno sa vsak najde nejaka Ukrutna Rit na Vychodnom Slovensku anebo Nejvetsi Prdel v Zapadnich Cechach...
re fobust, many 5valce: 1321 nie je man ale renault. a to je 6valec. pricina vibracii a klepotu je kdesi inde: pani magori motorarenski maju falosny dojem, ze volnobezne otacky su vyrobcom udavane zle a standartne ich stavaju o 100/min nizsie ako maju byt. vraj to setri naftu. naftu mozno, ale tomu motoru to urcite neprospieva, ked piest strpa vo valci a kruzky ryju do vlozky, netahaju film, ale prepustaju cele kaluze oleja...atd... ale usetrime cele 2 litre drahej nafty!
polychrono beach:
5valcove many nie su automobilove motory. konkretne tie, co su v karosach 741 urcite nie. povodne urcenie energocentrala a kadejake stavebne sersamy a samosery. on sa sem len dostal akymsi omylom. beusacki tiezmotorari totiz tvrdia, ze liaz je olejnicka, aj ked to vobec az zas tak pravda nie je. liaz sa olejnickou stava az v 3. a 5.hale lahkej udrzby autobusov na trnavke, ked na to sahaju eroticke pazuriky panov, co zabudli ako vyzera a na co sluzi momentovy kluc. a prave v dosledku vyssie uvedenej motorarskej dogmy sa objednali karosy s 5valcovymi manmi. kde boli v roku 92 este automobilove 5valce?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Diggi