Rozdiel medzi brzdovým valcom Š1000 a Š100 je hlavne v tom,že prvý je jednookruhový a druhý dvojokruhový.Ale inak by som fobustovi doporučil aby brzdový systém rekonštruoval na dvojokruhový.V mojich očiach je bezpečnosť nad historickú vernosť...
kvkv: nie, len kolajovy prejazd, jazdili tam len stare obojsmerne vozy, aj to len solo bez vlecnakov, vzhladovo velmi podobne 6mt. vyzbroj z hlavy neviem (?asi ganz?mozno?siemens)
emo viedenska elektricka jazdila po cestnej mostovke, urcite vsak nie v r.1948.
82/83 boli normalne vlaky do petrzalky a rusoviec, vedene lokomotivami csd
re fobust, brzdovy valec: skus na vajnorskej 127, vedla auto b.o.a.t. oproti krcme, tam je taka bohom zabudnuta predajna s divotvornymi otvaracimi hodinami a malym vykladom. ulozenky vsetkych druhov.
kvkv: filialka fungovala do roku 1989 riadne ako stanica, potom sa tam zrusili cervene ciapocky a je z toho vleckovy areal. zatial to modrogumkovia zubami nechtami drzia, vsak ide o lukrativne pozemky. a rad by som vedel, co bude s pozemkom po byvalych nivach. z depa je uz depo na smetiarske vozy a zametacie avie
tr3mp: a este cosi. za nasypom bolo vela chrumkavych vleciek. zial, taktiez neviem, ako presne boli zaustene do niv. kablo+gumon+kovosrot a ja neviem co vsetko este boli zaustene po kolaji, co donedavna pred vubkou chaoticky koncila.
ale co tie ostatne a co vlastna kablovka?
tr3mp: mozno aj ano, neviem uplne presnu polohu poslednej vyhybky. oznacnik (teda biely kolik s modrou ciapockou) posunovacieho obvodu bol oproti malej scene, taktiez nad zastavkou, taktiez na nasype, tam uz dost vysokom (?4,5m?). lenze bohvie, po ktorej uprave, pretoze oznacnik je este v obvode stanice, minimalne 50m vzdialeny od vchodoveho navestidla a kde bola vchodova sajba, to si vobec nepamatam, jej predzvest uz toboz nie...
Ináč ma prekvapilo pomerne vela zbytkov trate do starej vozovni, ktosi ma nedávno ubezpečoval, že tam už nič nie je, že je tam už všetko úplne prestavané.
Vďaka za cenne info, mňa len zmiatli tie poctivé kolajnice v roli prídržníc vedúce niekolko metrov za most.
Ešte dotaz. Bola v Petržalke smyčka ku koncu? ,jazdili tam aj téčka? (ešte by to stihli)
Nekončilo náhodou zhlavie ešte trošku bližšie k stanici Nivy ako na uvedenej križovatke? Ak sa dobre pamätám, ešte zastávka Čulenova bola pri úplne krpatom násype trate a tesne za ňou odbočovala 38-ička doprava na Čulenovu cez trať - ale len cez jednu koľaj. Najbližší prejazd bol popod kovovú konštrukciu ponad Pribinovu a celý tento úsek bolo jednokoľajné stúpanie.
re kvkv, stary most: to, co je na zeleznicnej mostovke je klasicka zeleznicna kolaj s rozchodom 1435mm a pridrznicami. pridrznice nie su celistve, tebou popisovane vyhnutie koncov sa na moste nachadza asi 3 alebo 4 krat.
elektrickova trat bola az do skoncenia prevadzky na cestnej mostovke ako dvojkolajna a za nemeckou colnicou sa stacala vpravo k divadlu arena na viedensku cestu (dnes abus82). ta trat je pod asfaltom dodnes, je to cosi zliabkove, snad np4, mozno np3, pocas povodni to rozjazdili tatry a kus kolaje tam bolo vidno, myslim, ze fobust to ma nafotene, skus uneho.
este pocas gvd 82/83 sa urcite jazdilo aj po zeleznicnej strane, po dostojevskeho rade bol nasyp, ktory plynulym klesanim koncil pred zst.ba-nivy. zhlavie koncilo kdesi na dnesnej krizovatke dostojevskeho # landererova.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Esicko