Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ked je urcitý sklon v zakrute tam by sa mala dodrziavat urcena rychlost pribl. 35-45 a tym sa zrýchli aj preprava, a nie je zataz na jednu kolajnicu a tym nehrozí vykolajenie , tak kazdy vodic by to mal dodrziavat.
Reply on: Peter...T #32551:
Koľaje v KE nie sú o nič lepšie ako v BA...
Naozaj vás to s tými noznicami baví. Lepsie by bolo keby tu v BA boli kolaje také ako KE. Tu elektricky sa bohuzial vlecu a rychlodraha na 50 je podla mna pomalá.
Reply on: Spectre #32526:

Mám veľa fotiek z tohto mosta, ale ani jedna tu nie je uverejnená. Na fotke http://www.imhd.sk/ke/fotky/e361a05.jpg, na ktorú Ti tu hodil link BM, si všimni hlavne tú pravú koľaj, je v smere z VA USS do mesta a práve na konci tohto oblúka dochádza k vykoľajeniam, ktoré nastávali akonáhle išlo vozidlo menšou rýchlosťou ako 7 km/h a v mieste z naklopeného oblúka do nenaklopenej rovinky na mostnom objekte.

Tak ako som už napísal v predošlom príspevku, vykoľajovanie je ovplyvnené zhodou viacerých faktorov a nie je to prioritne (ne)údržbou. Naviac vignolová koľajnica S49 na takéto polomery nie je vôbec vhodná. Koľaje na mostnom objekte zovierajú s prichádzajúcimi úsekmi trate takmer pravý uhol. Pred rekonštrukciou tu boli žliabkové koľajnice NP4, na ktorých sa na tomto mieste nikdy nič nevykoľajilo. Po reko sa použili S49 s pridržnicami po oboch stranách (viď foto http://www.imhd.sk/ke/fotky/e359a13.jpg), neskôr bola jedna časť odstránená a teraz je pridržnica už len na jednej strane (http://www.imhd.sk/ke/fotky/e361a05.jpg), takže predpokladám, že jeden z problémov s vykoľajovaním mohol spočívať aj v tomto. Ako pridržnica by sa viac hodila ležmo otočená a mazaná koľajnica S49.
Reply on: Sarko #32548:
Dvojité nožnice, hmmmm... ? ? ?
Reply on: BMko #32545:

Áno, tvrdil som, že cez výhybky ideme cca 35 km/h. 50-kou sme sa vliekli po voľnej trati, máš v tom bordel.

Keď si preštudoval toľko tej literatúry, uveď konkrétne čísla. Hlavne aký najmenší priemer, resp. aké veľké opotrebenie kolesa norma dovoľuje v prevádzke.

Slovník cudzích slov:
pantograf - elektr., druh zberača prúdu tvaru dvojitých nožníc

Takže ten "môj slovný výmysel" si dovolia uvádzať aj v bežnej literatúre, o odbornej ani nehovoriac. 😉

Vyjadrenie vodiča, ktorý už v KE roky nejazdí, môže byť kľúčové? Myslím si, že kľúčové boli predošlé vyjadrenia.
Reply on: si #32527:
Bolo úplne jasné, že Eliot je zadarmo iba preto, aby sa zabránilo príchodu konkurencie. Ten krok musel časom prísť...
Reply on: Sarko #32544:
A nenajdes a o tom sa z tebou bavit nebudem. V zacviku som presiell 300 stranove odbornej literatury, vykresov a norm co sa tyka vozidiel typu T3, T6, K2. Nikde som nenasiel vyraz prudovy zberac. a to som uz predtym cital kopec inych konstrukcnych knih. Takze to je len tvoj slovny vymysel.

Klucovy prispevok bol posledny Jenkiho, kde vysvetlil presne ako to je.

v KE su stare klasicke elektrodynamicke ORka a s tym som si isty, videl som otvorene stykacove skrine neake 4**, takze asi tak.
Reply on: Sarko #32543:
Zacneme pri KT8ckach, t6tka a t3kach. Tym sklzom co nastane vzdy pri presmykovacej technike Kosickych vodicov, mas kola za chvilu obrusene. Preto tachace ukazuju bludy a ty trieskas tak isto, ked sme boli vtedy na rychlodrahe a tvrdil si mi, ze ideme 50km/h cez vexel a ja som ta vyviedol z omylu, ze to bolo okolo 35 km/h. Mam prejdenych mnoho vyhybiek v 35 km/h rychlosti tak viem co vravim a stojim si za tym.
Reply on: BMko #32515:
Ako som povedal, prúdový zberač nájdeš v ktorejkoľvek publikácii.

Re #32517 - A prečítal si si jeho predošlé príspevky? Kým predošlé boli jeho vlastnými tvrdeniami, posledný je sprostredkovaný.

Re #32520 - Len nič nedopĺňaj, kým nemáš konkrétne informácie.
Bigmac:
Re #32513 - ad1) nepísal som o zberačoch všeobecne, ale o nápravových uhlíkoch. ad2+3) k tomu som sa vyjadril myslím jasne. ad4) O 360A som sa vyjadroval v inej súvislosti.

Re #32514 - v KE nie je žiadne vozidlo, ktoré má priemer kolies pod normou (uveď nejaké konkrétne čísla). Nikde neuvádzam a ani sa Ťa nesnažím presvedčiť, že prepínanie reverzu silovej elektrike neškodí. Opäť zavádzanie.
Reply on: BMko #32535:
No to s tym mate taky hrozny problem? Obycajny kusok obluku, ani polomer nie je extremny. Pokial si s tym DPMK nevie poradit a urobit to normalne, tak v mojich ociach klesli pod uroven DPB ?
Karosy maju perfektný rozbech 5 prevod. st. takze su este rychlejsie a tichsie ako tie madarské. Neprazi cez ne slnko a vela dobrej klímy z ventilátorov - co ikarus do 60 Km.v h. to karosa do 90Km .v h.
napriklad tam bus alebo madarský ikarus vratane tych novsich ktore uz dnes v eu nechcu ani vidiet. Karosy su na tom lwepsie najme tie prerabane na plyn. Ked uz budu nizsie tak to uz bude komfoirt. Rozmyslam o preprave vlakom::::? ?
milan vi viete aký

milan vi viete aký

Nepíšte mi milan vi viete aký ale milan pokorný. prosím ? ?
Oni dokonca aj lístky zdraželi nestačí že sa máme voziť na takých šmejdoch v ktorých je vydýchaný vzduch a do autobusu sa vždy narve milión ľudí a potom sa nemôžem ani pohnúť. ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
milan vi viete aký

milan vi viete aký

Dakujem že ste za lebo je to hrozné niečo by s tým mali urobyť lebo prestanem chodiť na mhd-čku.
Reply on: milan vi viete aký #32532:
Aj by som ju predpisovo stlacil, ako vravi prepravny poriadok. a dvakrat
Raz su to stopky a zasa otvaranie dvierok, no dobrý bordel. Tie cisla garazí nam aj tak nepomozu vsetke vraky ostanu v prevadzke.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.