Samozrejme ze su drahsie, ale tie casy, ked jedna T3 stala 900 000 KCS su davno za nami. CKD skrachovalo. Vies kolko pytali za posledne T6A5? A to su inak zastarale vozidla, tehnicky urcite. A najzlozitejsi komponent elektrickej vyzbroje je nejaky obvod ktory sa dal poskladat uz v roku 1975 (suciastky boli). Alebo ako to Spectre pisal... A tie pseudopodovzky...
interier je rovnaky ako bol, len tie sedadla teraz su take ako v kratkych TAMoch - s potahmi. mozno bol vymeneny aj obklad bocnic a prepazky pri dverach, ale tym si nie som isty. inak sa tam nic nezmenilo.ale mohli by tam dovnutra dat aspon jednoriadkovy displej namiesto toho casopasmoveho. to mi tam chyba.
jooj no len sa tu nezosypte z trojiciek. lebo dvojicky sa uz zosypali ?
ad GO v UDJD> podla mna by mali pozret co do tej saliny dava pars, myslim zospodu nie zvnutra. a robit proste to co roky robili oni len nevymenit cela. neviem preco by mali experimentovat s vyzbrojou ako je to teda s tou vyzbrojou?
ad 2403> juchuuuu. podla mna to ma dobry nater. ta cervena je tam super ten kremik k tomu pasuje. normalne by som to bral aj ako celoparkovy nater;). zaujimal by ma internier ako vyzera. a ze ako ro ruciii a huciii a ci to klepe a tak. no a samozrejme ked pozrem na to logo dbp tak si poviem ze treba zmenu.
To by som potom chapal ze tu nejazdia dlhsie eliny, pretoze viac clankove zalezitosti ako CityRunner, Siemens alebo Bombardier alebo tak nejak co vyhovuju uzsiemu rozchodu su doooooooooooost drahsie oproti CKD-ckam ? ? Inak mam pochybnosti ak sa vobec ta rychlodraha urobi nikedy ci tam budu jazdit nejake kvalitne viacclankove supravy pretoze ak by mali mohli ich uz davno zakupit na pouzitie a odskusanie na inych radialach ked velice chcu tu rychlodrahu napojit na existujucu elektrickovu siet. Pochybujem o tom fakt dost ked nevedia zapojit aspon do spicky trojdielne supravy T3 ktore by boli na najvitazenejsich linkach tak prepotrebne, a taketo T3+T3+T3 robia na vytazenych linkach aj v tej dedine Košice. A problemi s poctom elektriciek a vypravovanim nech nikto nespomina ked vidim niektore linky v spicke uplne prazdne a k tomu dvojicky!!!! No ale to je asi uz tak DPB a.s. Bratislava ? ? ? ? ? ? ?
Inak, to že v BA nejazdia KT8 alebo tak niak sa oznacuje tie 2,3 clankove elektricky a Astry, je to problem respektive nemoznost zuzit podvozky pod klbmi ???
Ale keby sme chceli ísť do podrobností, tak tvoje "to ze to trva dlhsie je mozno dosledok toho ze to robia iba tak, ale ak by to urobili tak, ze by vyclenili na taketo zmeni priestori a vytvorili by tím ludi, ktory by sa venovali iba tomu, tak by to urcite bolo rychlejsie" trochu naznačuje, že tak trochu nevieš o čom. DPB má ústredné dielne so svojimi priestormi a ľuďmi na takéto opravy. Aj napriek tomu to DPB trvalo 5 rokov kým električka vôbec začala jazdiť a použili nejako divno zapojenú výzbroj (2xTV8 či čo - S499.1023 nezabi ma prosím nie som technik neviem nič podrobnejšie, že sa ešte budú musieť robiť skúšky. Žiaden normálny podnik by nerobil rekonštrukciu električky päť rokov len tak, že sa im chce. Tak sa robia rekonštrukcie historických vozov. Vložili každý rok do 7085 isté finančné prostriedky, po tuším dvoch rokoch bola takmer hotová a potom len stála a stála a stála. A tak finačné prostriedky tiež v podstate len stáli.
Pravdou však je, že keby sa K2 neposielali do Šumperku, tak vedeniu nepôjde žiaden bakšiš a aj tam je pes zakopaný. A takisto pán Moravčík, bývalý primátor si myslel, že ľudí oklame, že im kúpil nové električky. Veľa ľudí aj oklamal, aj mňa priznám sa a až tu som sa dozvedel pravdu o K2S, ale znovu ho nezvolili. Radšej ani nekandidoval.
Ale názor máme podobný, takéto opravy by si mal robiť DPB sám. Tak ako 7783+84, 7785+86 či spomínaná 7085.
To su demagogicke vyhlasenia a nemam moc rad ludi s takymito hlupimi ba az detinskymi recickami, to ze to trva dlhsie je mozno dosledok toho ze to robia iba tak, ale ak by to urobili tak, ze by vyclenili na taketo zmeni priestori a vytvorili by tím ludi, ktory by sa venovali iba tomu, tak by to urcite bolo rychlejsie, a to je prave to ze DPB radsej rozhadzuje prachy do Sumperka, namiesto toho aby spravoval niake a haly a ludi ktory by robili iba to, a som presvedceny ze by to vyslo daleko lacnejsie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tak to sa robilo v BA ? ? ? Prečo nemohli byt vsetky renovovane v BA, podla mna presuvat to do Sumperku a spat boli zase len vyhodene peniaze DPB ? ? ? ? ? ? ? ? ?Ale na take tahy sme si uz asi zvikli............ ? ? ? ?
Keď boli tie K2, ktoré sú označované ako K2YU, dodané do BA, aké odlišnosti mali/majú od ostatných K2 okrem toho, že boli dodané s normálnerozchodnými podvozkami a bez hliníkových ozdobných líšt? Podľa mňa by išlo o K2YU v tom prípade, ak by bol zberač pôvodne na zadnom článku vozidla, nie? A ešte by som mal jednu otázku, vie sa, z ktorých vozidiel boli tie podvozky získané alebo boli zakúpené ako súbor náhradných dielov? Niektoré zdroje uvádzajú, že boli použité podvozky aj z vyradenej K2 #318, ale to je len jedno vozidlo.
Neviete co je to zac ta K2G č. 7085, z toho mini obrazku co je v aktualitach sa to neda dobre vycitat, nemozte sem niekto hodit niaky link s foto ???Renovacia sa tiez robila v Pars Šumperk???
S 499, Kami: V zdroji, z ktorého som čerpal sa uvádza, že ide nízkopodlažný trolejbus s výškou podlahy 350mm od vozovky (presnejšie ide o výšku uličky).
S499.1023