Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: fobust #31402:
Zaujímavé. Ja som sa rozprával s vodičom 21Tr a akurát hovoril, že 24Tr nemá dobrý priestor na odkladanie vecí, ale inak to nejako nekomentoval. Nadávky žiadne. A ešte ako rozdiel hovoril, že to má baterkový pomocný pohon, čo už ale je minulosťou. 🙂 Inak mu to bolo jedno.
Reply on: J #31403:
Mňa stojí 8 Sk oficiálne, 0 Sk neoficiálne. 😛
Reply on: Papyr #31400:
No, tiež to nevidím až tak ružovo. teda tých 7% VŠ vzdelaných, že zamestnajú to by som aj bral, ale že zo SR bude konštruktérske, respektíve vývojové centrum automobilového priemyslu na svete, to by som videl skôr pesimisticky. Ale bodaj by.
Vidíš, nedávno to bola banánová investícia, teraz by na východ bodla. Vláda predsa rozhodla, že stimuly bude dávať len investorom do NR, BB, KE a PO. Možno sa podarí priťiahnuť niekoho veľkého ešte. Veď keď KIa mohli dať prísľub, že napoja ZA na dialnicu, tak to isté by sa dalo, že napoja KE na Maďarskú diaľnicu. Investorovi môže byť jedno, kade pôjde.
A čo sa výberu lokality investície týka, nerozhoduje o tom vláda. KIA dostala na výber niekoľko lokalít, vybrala si ZA. Zostáva len dúfať, že aj na východe sa ľady pohnú. Nič viac by som si neželal viac. Totižto bohatší východ=bohatšia Bratislava a keď bude východ na tom dobre, tak možno aj východniarska nevraživosť voči Bratislave sa dá na ústup.

Re #31401 Papyr: Taký voz určite nie, len bohužial odmietajú to čo máme a tak sadajú do svojich 5 miestnych tátošov. Skutočne nie je dôvod odmietať 24Tr. Treba ho porovnať s trolinom a víťaza kúpiť.

Zajtra idem do Viedne a čo ma veľmi prekvapilo je, že cesta autobusom do Viedne stojí vlakom menej ako busom. A u busu aj keď si uplatním zľavu. Vlak stojí 315, bus 410 a so zľavou 350. ? ? ? Takže všetci ideme vlakom 😃
Reply on: Papyr #31401:

Tak napriklad iba interier nie je zdaleka na urovni 21 Tr, vzadu je odporne "kino". Dvere su oproti 21 Tr tiez uzsie. Kabina vodica je asi to najhorsie co si viem predstavit. Vypraval som sa s vodicmi nasej 21 Tr, oni si vyskusali aj 24ku a nesetrili pritom nadavkami. Staci? ?
Reply on: fobust #31391:
Objasni mi prosim presne, co ti vadi na 24 Tr. Nechcem pocut vseobecne kydy, ze je to fuj lebo je to Karosa, ale PRESNE postrehy, ktore by potvrdzovali, ze to nie je dobre vozidlo. Vykon na elektricky pohon to ma dvakrat vacsi ako 14 Tr. Na diesel to jazdi tiez velmi zivo. Je to nizkopodlazne a vcelku moderne. Ja viem, ze karoseria Citybusu je koncepcne desat rokov v minulosti, ale vsetky bratislavske vozy su koncepce minimalne 30, ale aj 40-50 rokov stare. Co ti teda vadi na 24 Tr?

Svojim postojom mi pripominas zobraka, ktory odmieta od ludi brat prispevky mensie ako 500-korunacky... Uvedomte si, v akej mizerii (ked nechcem rovno napisat v p..i) ste! Myslim, ze Bratislavcania v sucasnej situacii nemaju ani najmensie pravo odmietat takyto voz.
Reply on: J #31394:
Takych clankov mozem napisat, kolko chcem. Uvidime casom, ci na nom bolo nieco pravdy.
Ale najviac ma dojal Rusko...

"Rozvoj automobilového priemyslu na Slovensku však podľa prezidenta ZAP SR bude musieť okrem cielených zmien vo vzdelávaní podporiť aj zvýšená mobilita obyvateľstva. Prispieť k tomu má výstavba nájomných bytov v okolí miest Bratislava, Trnava a Žilina a urýchlené dobudovanie kritických úsekov chýbajúcej diaľničnej siete. Z niektorých hladových dolín pritom podľa Ruska budú musieť ľudia odísť za prácou do iných miest."

Ako keby to bol taky velky problem, lokalizovat nove zavody blizsie k hladovym dolinam... Preco nemoze byt automobilka na pol cesty medzi Presovom a Kosicami? Preco nutne len v okoli Bratislavy, Trnavy a Ziliny? Kto ma zaujem na tom, aby sa jedna cast Slovenska vyludnila a byty, ktorych tam uz dnes stoji pozehnane (a su velmi lacne) zostali prazdne a chatrajuce, pricom druha cast by zazila boom bytov a obyvatelstva? Preco? Co sme komu spravili?
Reply on: fobust #31393:
A Karosa B961 je lepší autobus ako Ikarus 280 ? ? ? ? ?
Reply on: Jonny #31380:
Zrejme ich u*ebali.

Re #31385 Johny: By som rád videl ako by 5 liniek v Karlovke malo 4minútoví interval. Tie kolóny na Lafranconi a Molecovej by som rád videl. Treba si pozrieť prepravnú kapacitu, nie intervali. Interval je problém veľkého počtu liniek. Trebalo by ich zracionalizovať, ale to už sa tu preberalo. Aj ke%d kapacita v čase 7.00 až 8.00 by mohla byť väčšia.
Reply on: COLOR #31350:
A prečo už sú CP na webe?
Reply on: Papyr #31328:
Škoda, že nie sme prvý. Keď už, tak jedine prvý. ? ? Robím si srandu.
Ale žiadna chvála, teda.
Reply on: S499.1023 #31318:
Keby všetky tvoje príspevky boli takéto, tak ti nič nepoviem. Proste toto bol normálny príspevok.

http://www.orangeportal.sk/dnes/news/article.dwp?level1=72463&level2=72467&article=771333
Pre tých čo hovorili, že banánové investície typu KIA nezamestnajú VŠ vzdelaných ľudí.
Reply on: S499.1023 #31392:

A Citybus je stale lepsi autobus ako Ik412. ?
Reply on: fobust #31388:
NO A ČO? 24Tr je stáole lepší trolejbus ako žiadny trolejbus.
Reply on: qwix #31389:

Neboj sa, pozrel aj spravne precital, ale mne staci pomysliet na 24Tr a uz sa mi zvija zaludok. ?
Reply on: qwix #31386:
nater je strasne pekny, ale na to vozidlo mam svoje vyhrady
Reply on: fobust #31388:
a pozrel si si tu fotku naozaj poriadne, bo mam pocit ze si naozaj myslis ze je to 24Trka... 🙂
Reply on: qwix #31386:

#vomit# A teraz bude S499.1023 zasa obhajoavt 24Tr. ?
Reply on: Jonny #31385:
nemozes porovnavat dve uplne odlisne mesta v dvoch odlisnych krajinach... Brno je Brno a Bratislava je Bratislava... to, ze ta cesta trva hodinu, je hlavne kvoli tomu, ze cestujes na opacny koniec mesta...a to mesto je velke... ? za to DPB nemoze...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.