Plne funkčné hlásenie je v niektorých SORoch a v trolejbusoch vo vozovni Trnávka, ktoré hlásiče majú. Na Hroboňovej je hlásenie v dostatočnej intenzite, ale ešte tá zlá verzia.
presne akurat ti oznami o tom, ze sa nachadzas na konecnej a ze mas vystupit. A najlepsie to je na 11, 14tke, na L. STURA, konecna zastavka prosim vystupte. podla toho by si uz na stura nastupit nemal :))
Ale ak uz definitivne nehluchnem, nepamatam si, ze by _ktorykolvek_ bratislavsky voz hlasil "informácie o (...) možných prestupoch na iné linky", a to este "pred každým nástupom a výstupom do vozidla"...
Ja som šiel minule jedným SORom, ktorý mal názvy zastávok dokonca hlasnejšie ako tie kecy pred tým a výborne počuteľné aj pri naštartovanom motore. Ale to bol asi jediný ...
"Mnohí z nás si už všimli, že v niektorých spojoch MHD sú hlásiče zastávok. Príjemný hlas poskytuje informácie o pohybe vozidla, názvoch ulíc, či možných prestupoch na iné linky pred každým nástupom a výstupom do vozidla."
to kde nabrali? ved v BA ani len zastavky poriadne nepocut........
Treba to zmenit, suhlasim. Ale problem je, ze na Sirpe je co zastavka, to minuta, a nas superexcelentny elektronicky system RG Mielec, z ktoreho su poniektori v permanentnej extaze, nevie taku jednoduchu vec, ako 0-minutovu chronometraz medzi dvoma zastavkami. Vtipne, co? Takze ziadne zrychlenie.
Informácie o zastávkach v konkrétnych vozidlách MHD sú nepostačujúce, dozviem sa iba nasledujúcu zastávku a nepoznám z toho celú trasu, po ktorej vlastne vozidlo ide. Nemôžem sa vôbec pripraviť na prestup alebo výstup, prípadne informovať turistov alebo ďalších cestujúcich, ktorí pravidelne necestujú tým ktorým vozidlom, kde majú vystúpiť, ak hľadajú nejakú ulicu alebo organizáciu. Toto sa dozviem iba v maximálne skrátenej forme na vonkajšom označení vozidla, aj to musím byť pri predných dverách.
tr3mp