Pan doktor, ked chcete vidiet na Slovensku perfektnu Karosu (a to je prosim pekne z roku 1991!) tak nech sa paci do Presova a pozriet si vozidlo c. 319. To je vskutku nasa pycha. Ale aj vozidla 320, 321 nie su zle. Len 318-ka ma nieco s motorom. To su Karosy b741. Z kratkych Karos velmi vrelo doporucujem b732 ev.c. 311. Ta vyzera a jazdi ako v den, ked ju vyrobili. A vyrobili ju v r. 1990.
(Jedna vasa FN sa s druhou FN nema rada a jedneho dna to doslo vraj az tak daleko, ze ked na jednej vypadlo CT, tak namiesto do tej druhej poslali pacienta na CT do Presova. Odpocute z rozhovoru kosickych mediciek, ktore praxovali u nas v Motole. Ale o tom by sme sa mohli pozhovarat sukromne, ak chcete, myslim, ze to ludi na tomto fore nebavi.)
(Jedna vasa FN sa s druhou FN nema rada a jedneho dna to doslo vraj az tak daleko, ze ked na jednej vypadlo CT, tak namiesto do tej druhej poslali pacienta na CT do Presova. Odpocute z rozhovoru kosickych mediciek, ktore praxovali u nas v Motole. Ale o tom by sme sa mohli pozhovarat sukromne, ak chcete, myslim, ze to ludi na tomto fore nebavi.)
Turbo
PARDOOON, KAROSA SROT NEJE (ako znacka). Myslel som konkretny voz. Karosa B741 ev. c. 1316. Takze tolko.
po druhe:
Tresol som to sem iba preto aby sa ukoncila ta debata, co sa tu viedla predtym, Doktor urcite pamata, dokonca tu odzneli aj zakony a podobne veci.
po tretie:
Uz sa tesim na tu novu karosu, tu nizkopodlaznu.
po stvrte:
Aby si pepici nemysleli, ze kydam na nich. Uz som aspon raz pisal, TROLEJBUDY zn. SKODA povazujem za vydarene vozy. Neviem si predstavit ine v Blawe. O ich konstrukcii svedci fakt, ze v premavke mame aj 16 rokcne, ktore idu ako nove. Cize nemyslite si neveim co.
po piate:
Doktor: iba tak, odpoved na CHAT.
po sieste:
zabudol som.