J:
Dobré? Nežertuj!
Ostrava je příští rok vyřazuje (po sedmi letech)
V Plzni jim už tři hořely a Mladá Boleslav těch 15 kousků bude vyměňovat za Mercedesy Citara. Správkové procento v Plzni je těchto vozidel asi 55%.
Pretože imbecilnejší autobus nepoznám. Nezmestí sa doňho normálny motor. To je dobré, riadiť sa agentúrou JPP. Kde konkrétne si počul, že sú dobré a čím konkrétne sú dobré? Tvoj záver bol jednoznačný - obnoviť výrobu 21Ab, zaviesť výrobu 22Ab (už kompletná úchyláreň), tak dúfam, že to máš aj nejako seriózne podložené.
preco na kazdej diskusii na ktorejkolvek podstranke imhd.sk sa musia zviditelnovat kadejaki uchylaci a tiezodbornici, co rozumeju vsetkemu a vsetkym potom vnucuju (alebo sa aspon snazia) svoje slaboduche nazory a myslienky, ktorym mozno ani oni samy neveria?
Myslim, ze vyroba 21Tr a 22Tr je v dnesne dobe natolko nerentabilna, ze sa do toho nikto nepusti. SOR uz vlastne trofle chysta a urcite to nebude na baze 21Tr/22Tr.
Re #31028 J: 21Ab? Preboha, nezartuj, ved na tie vozy tam, kde ich maju, neskutocne nadavaju a snazia sa ich vyradit co najskor...
Skoda komentovat...dobre zanika, aby uvolnilo priestor horsiemu, a len kvoli potentovanym prachom...co uz
Este mozeme dufat, ze tie haly kupi niekto rozumny (napr. taki SORovci by mohli), prikupi k nim od skodovky dokumentaciu k 21 a 22Tr a obnovi ich vyrobu (a skodovka by potom len zirala ako sa to zrazu da, a ako im to niekto paradne natrel...)
S499.1023