Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: J #30813:
KMB nie je problem poslat postou, vojde sa to do obalky.

KMB obsahuje 2000 km a stoji 1200 Kc. Plati 6 mesiacov od datumu vydania alebo do vyjazdenia vsetkych kilometrov.
Este k tym prezyvkam - ja osobne SOR 9.5 volam zurive prasiatko - neviem preco ale mi to pripomina ked sa v plnej rychlosti vyruti z Mlynskej Doliny na linke 30 smer Lamac - ked stojim na Patronke - tak je tak smiesne nakloneny dopredu a mraci sa ?
Reply on: Andy #30834:
v Prahe sa mi pacia tie reklamy na muzeum MHD - ze vraj "chcete vediet co je to cabajka? chodte do muzea" .. este by sa zislo dodat "... alebo na bratislavske ulice" ?
Takto si predstavujem zmeny v strukture MHD - ale v BA asi nieco take nehrozi ?
http://www.dpp.cz/cz/di-vyluk-ost-det.asp?ID=167
Reply on: galiyosha #30804:

vdaka za info.
asi to vidim na KB, kedze mam moznost si ju zabezpecit dopredu.
este raz vdaka. ☺
Reply on: Andy #30834:

Este k tomu hod tabulku plnosti vozu:

1. prazdny
2. poloprazdny
3. plny
4. natrieskany
5. na***any
6. 39 -na
?
Reply on: Sarko #30821:

zly technicky stav: kontajner
Reply on: Andy #30833:
A Ikarus 280 ešte aj čabajka
Reply on: Andy #30830:

no ešte nejaké bežné
plynové Karosy - plyňák, plyn, dráčik, drak, vrak
Ikarus 280 - tank
TAM - bambus
Reply on: Andy #30830:

Solaris má ešte nadávky - soláč, suchoj, SU, jamnik (z poľ. jazvečík). Na SU15 som už počul aj "trojkolka" (3 nápravy).

Karosa B732, r.v. 2000, ktoré mali ísť pôvodne na Ukrajinu voláme "ukrajinka" alebo "ukrajiňák", B732NGS je u nás "plyňák". Reko B732 v SAO Levoči robia so sivou koženkou na sedadlách - "šediváčik".

KT8D5.RN2 s nízkopodlažným prostredným článkom voláme "erena" a vnútri tá spleť madiel zo sa volá "pavilón opíc" alebo "telocvičňa".

CityBusy v KE nemáme, takže po nich občas nasleduje otázka: "city, čo?" ?
Reply on: Sarko #30828:

ešte pridám
SOR - kinderko, kompresor
trolejbusové zberače - palice, bakule, perá, brká, bambusy, tykadlá, trubky, dráty
Karosa - Vrakosa, Rakosa, Drakosa (plynové)
Citybus - angorák, slintyhnus
21TrACI - trejsy, trejsina
24Tr - kopajúci angorák, elektroslintyhnus
Solaris - jazvečík, soplaris
Kamarátka SORy volá vaňa, keďže okná sú vysoko a nie je vidieť von, keď človek sedí.
Takiso je ešte kindervajco, či kompresor.
Inak keď si tak spomeniem na to ako vyzarajú naše T3, tak by sme ich mohli volať aj galerky, či galérie. To vďaka tomu modernému "umeniu" mladých pouličných "umelcov".
Reply on: S499.1023 #30824:
Anakondy síce v BA nie sú, ale v KE sa tento výraz nepoužíva.
T3S - tetris; T3Mod - albatros, čajník, píšťala, modka; T3 po GO - gočka; T3R.EV - reve, vlek VV60LF - wolf, wolfka; T3 s bohumínskymi kolesami - tichá smrť... ?
Reply on: J #30826:
My sme Sanos volali ako "ten veľký trolejbus, do ktorého musíš vyliezať"
Reply on: S499.1023 #30824:
My sme Sanos volali mechický trolejbus. ?
Reply on: J #30823:
Ešte by sa dali v dražbe prenajímať priestory na frekventovanej zastávke s tými na menej frekventovanej zastávke. Napríklad teraz na zastávke TESCO Hypermarket nie je žiaden stánok a pritom by sa tam zišiel. Tak by do dražby išiel spolu s napríklad Zochovou smer Petržalka a nájomca by musel prevádzkovať stánky na oboch zastávkach. Samozrejme nie je možné nútiť nájomcu aby si dal stánok niekam do Ketelca, ale ak by bol predpoklad ziskovosti stánku na danej zastávke, ale záujem by nebol, tak potom áno.
Si,Andy,Sarko:No napríklad anakonda je čisto pražský výraz.V Bratislave nemôže byť kmeňový keďže tam Anakondy nie sú.T2-ponorka,T3-klasika,céesko, T3SU-esúčko,esíčko,T6A5-ponorka,skleník,žehlička,S200Tr-Sanos,Samson,Simson,Samsung,Mercedes,kĺbový trolejbus všeobecne-klobása,harmonika...až sa mi bude chcieť,budem pokračovať.
Otvorte si ba.sme.sk a pozrite si fotku z Patrónky a prečítajte text.
Majú 100% pravdu. By som bol rád, kto dovolil tam postaviť tie búdy. Myslím si, že tak ako prišlo VZN o tom, že sa nesmie piť alkohol x metrov od dôležitých inštitúcií (ministrestvá, úrady, školy,...), že by sa tak malo stať aj na zastávkach MHD a to vo vzdialenosti 100 metrov od nej. ? Lebo stánky majú zisk, ale o čistotu v svojom okolí sa nestarajú. DPB, či mesto by postupne nechal dojsť súčasné zmluvy a uzatváral by len nové, v ktorých by bolo, že stánok môže predávať len potraviny, tabak a noviny. Žiaden alkohol a musí viesť predaj lístkov na MHD, stánok by mal vlajku DPB ako info, že má lístky (niečo ako Algida, či easy) Takisto by stánkar musel raz denne počas otváracích hodín pozametať priestor v okolí stánku, možno celú zastávku. DPB by garantoval monopol na danej zastávke. Na frekventovaných v jednom smere, na menej frekventovaných v oboch smeroch. Prednosť by mali stánky s širším druhom sortimentu (potraviny+tabak+noviny) Priestor na stánok by sa prenajímal prostredníctvom dražby. (Kvôli korupcii) Bol by presne určený vzhľad stánkov (maximálne tri - štyri typy) a ich farebné vyhotovenie v farbách mesta, či DPB.
Ak by to spoločnosti odmietli, DPB by sa do toho mohol pustiť sám a zaručiť si ziskovosť z tejto činnosti, ktorá určite zisková je.
Možno by sme mali Lampáreň na bartislava.sk a magistrát zavaliť sťažnosťami o tejto situácii na Patrónke, Hl. stanici,... a možno sa niečo zmení ako s premenovávaním zastávok. S DPB už pohádaní ste, tak prečo nie? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement