Zaujimalo by ma, preco su na vacsine trolejbusov v Bulharsku, Rusku, Rumunsku a podobne zberace na konci take zahnute dohora? To aby sa lahsie dalo strhnut vedenie?
Podľa mojich skúseností v kurzovom prepočte je lacnejšie bývanie, v prepočte kúpnou silou nie je lacnejšie nič. Ale J Ti vysvetlí, žeš podľa údajov zo Štatistického úradu je na Slovensku lacnejšie všetko:-)).
Teraz sa uz nepamatam, ci to bolo tam, ale asi pred dvoma tyzdnami v nejakych novinach na nete pisali nieco na sposob "Medzi X a Y zacal premavat vrak po 20 rokoch.", vrak namiesto vlak :-))) V tej diskusii k tomu sa vsetci dobre bavili
SME pise uz VELMI dlho dost zvlastne clanky. Napr. ked v Petrzke pri EU zhorela ta laminatova strecha podchodu, tak v SME stalo: "Zhorel nepouzivany podchod..." Asi kazdy student EU mi potvrdi, ako velmi je ten podchod NEvyuzivany...
A k tomu, ze predplatny casovy listok nazyvaju elktricenkou: V clanku o nespravne parkujucich autach stalo: "Odtiahli ich do Cierneho lesa." Kebyze nie som z BA, tak sa pytam: A co tam v tej hore tmavej s nimi potom robili??? ?
Dnes Ta vynimocne musim poopravit, co sa tyka riadenia premavky - mal som 9/8, a po nejakej dobe, kym som sa dosuchtal v tej zapche vozov az pred vyhybku, dispeceri zistili ze nemaju ziadne vozy v meste, tak ma operativne odklonili cez nabrezie nazad do Ruzinova Ked som tam prisiel, zalozak prave odchadzal (uz asi 3. alebo 4. kolo) hradit 14-ku, ktora stala v obratisku a cakala na policajtov kvoli cerstvemu cmarancu na voze, predposledna 9-tka, ktoru som mal stretnut oproti, bola nezvestna, posledna detto, tak som sa dobrovolne prihlasil a urobil som este jedno kolo namiesto poslednej 9-tky (ktora tym padom z KV nekoncila z Trnka na Jurak ako mala, ale z Vazky do Krasnan)
Možnože práve tu som trochu prestrelil tým výrazom "všetky". Ale pred zavedením výkonovej tarify od 1.1.2000 boli na stránke DPB zverejnené grafy z dopravných prieskumov, kde sa konštatovalo, že väčšina všetkých realizovaných ciest je v rozpätí od 11 do 30 min.
2000 km, pol roka.
Zločinecká Spoločnosť: 2.000,- SKK, cesta sa potvrdzuje pred nástupom v pokladni (okrem neobsadených zastávok), minimálny odpis 60 km (t. j. aj ak by si šiel menej odpíše sa 60 km), maximálny odpis je rovný precestovanej vzdialenosti, IC/EC príplatky sa platia v plnej výške.
ČD: 1.200,- CZK, cesta sa potvrdzuje podľa uváženia cestujúceho pri pokladni alebo priamo vo vlaku u sprievodcu, minimálny odpis 100 km (JEDINÁ nevýhoda oproti Zločineckej Spoločnosti), maximálny odpis 400 km (t. j. aj keby si išiel kolom dokola celej republiky, odpíše sa len 400 km, len sa Ti to nesmie nikde dotýkať alebo krížiť), IC/EC bez príplatkov.
Stačí pre porovnanie???
Cestujem z Prahy EC133, po území ČR 325 km=195 CZK=244 SKK=0,76 SKK/km, po území SR 71 km=(71 SKK+70 SKK príplatok)=141 SKK=1,98 SKK/km.
IGK v kolajisku medzi zastavkami PKO a Chatam Sofer:
Akonahle sme vybocili z tunela, tak sme aj stali, pred nami tri supravy po najblizsi prejazd, za nim Fobia v kolajisku. Elektricka nebola ucastnikom nehody, vodic IGK sa tam ocitol sam, ako neviem. Oproti vozy stali az za zastavku PKO. Boli tam hasici a nehodovka DPB. Spytal som sa ako dlho to este bude trvat, odpoved znela ze minimalne 20 minut sa bude cakat na odtahovku, potom sa este uvidi. Isiel som za dispecerom, reku ze vozy stoja uz v Tuneli (co bola pravda, lebo voz za nami ostal v obluku) a ako sa ma tocit linka 11. Napad jednoduchy: IGK pootocime prdelou prec a uvolnime aspon smer von z mesta. Tak sme sa chytili tej Fobie, aj dopravny policajti sa pridali, okrem mna este jeden cestujuci a otocili sme ju. To ze som si zaspinil ruky a mam pluzgier mi nevadi, ani to ze mam trochu spinave sortky. Ale cakal som ze dispecera napadne poslat prvy voz expresne az na Molecovu, druhy by stal pri Botanickej zahrade, treti by stal pri Lafranconi a vsetky dalsie uz normalna trasa. Ale jeho to vobec netrapilo, co ma sklamalo. Ziadne riadenie dopravy po obnoveni premavky aspon na jeden smer. Dost ma nastvalo aj to, ze po uvolneni trate mi ziaden voz nechcel zastavit, az ta dvanastka, v ktorej som povodne bol. Za dobrotu na zobrotu. Este tam uvolnim trat, resp. pomozem s tym, a dopadnem takto. No co uz... A vsetky vozy samozrejme ako mravce za sebou smer Dubravka... Oproti v kolone stala vykapata 7783+7784, nieco ju tahalo, neviem uz co. Ked som sa uz viezol so Dubravky, tak vozy do mesta stali uz skoro po Lafranconi, co je dost. V Karlovke som si vsimol vedla nas 1201 ktora mala vzadu este 191nicku, dalej tam bola 83ka, neviem ci to bol odklon, ale zrejme hej. Okrem toho vsetko co sa dalo narychlo najst, teda kratke plynaky, proste mix. Na nase podmienky vcelku OK, vsak z hovna bic neupleties. Som vsak sklamany neorganizovanim elektrickovej dopravy ked sa uvolnil smer z mesta, ale co by som mal cakat, vsak som v Bratislave. Okrem autobusov boli vypravene aj vlozene tramvaje, este teraz som sa viezol vlozenou 7108 na linke 5, bez poradia. Alebo to bol zalozak, co si vsak nemyslim.
Vladimir:
Velmi pekne napisane.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
pista
A k tomu, ze predplatny casovy listok nazyvaju elktricenkou: V clanku o nespravne parkujucich autach stalo: "Odtiahli ich do Cierneho lesa." Kebyze nie som z BA, tak sa pytam: A co tam v tej hore tmavej s nimi potom robili??? ?