Allah Akhbar !
Myslim, ze USA si uz prirucku zasluzili ! No co je to oproti 400000 civilnych obeti ktore maju vo svete na svedomi ONI ? Nechodme daleko do azie... staci sa spytat nevinnych civilistov v Juhoslavii (Belehrade) na nazor na USA.
Sorry, ale USA sa nebudem zastavat NIKDY !
Allah Akhbar !
Bon-cu (chat) na patologii pitveme tela,zistujeme pricinu smrti,robime rozbor nadorov vybranich z tela...to je len "polopatisticke"vylozenie nasej cinnosti.ak mate akekolvek otazky s radostou Vam na ne odpoviem.
S pozdravom:
Turbo: Oznacovace vo vlaku mozno vobec nebudu - predsa len 48 V != 24 V... Takze asi budu na zel. staniciach (o tom sa vcera rozpravalo na porade v DPB).
Palec: Dik za info. No aspon niekto o posilneni dopravy vie. Zaujimave, ze vcera (4 dni pred vinobranim) o nicom nevedel veduci prevadzky vo Vozovni Krasnany. Asi to dopadne ako minuly tyzden, ked mu vo stvrtok oznamili, ze od soboty bude nejaka vyluka, a ze treba spravit nejake tabule... Preto tabule 5 a 7 vyzeraju tak ako vyzeraju...
Martiner/Si/BEUS: Pekny clanok, skoda, ze ho ludia nepochopili. Ved si precitajte diskusiu k clanku na ich webe. Vsetci chcu metro a nevidia ako ich nas genialny magistrat taha za nos.
Andy: Oki, ak to vybavis, budem len rad. Dik.
BEUS: Vlak zacne jazdit este pred vylukou 53. Malo by to byt natrvalo, od 15.12.2002 = novy grafikon ZSR by mal byt predlzeny az do Vajnor. Ked sa bude stavat most do Vajnor, 53ka bude jazdit po Vychodne s pripojom na vlak. Vlak by mal premavat len solo - 2x1 vozen v prac. dnoch, 1x1 vozen cez vikend. Vraj bez vlecniakov. 1 vozen by mal byt pripraveny ako zaloha.
BEUS: Ked uz spominas 3025, tak tu vraj momentalne testuju plynari, lebo ma novy motor.
popravny chodnik uz dlhodobejsie vykazuje patologicke znamky nejakej nevyliecitelnej choroby.Obavam sa ale, ze jeho liecba je nakladna a zdlhava. Preto sa prihovaram za legalizaciu eutanazie, nech sa to male monstrum dlho netrapi. Dajme sancu mladym a perspektivnym, nech splodia noveho a zdraveho potomka! :-))
Dobry den, chcel by som informovat o dohode starostu MC Raca a DPB o organizacii dopravy pocas Vinobrania: premavat budu vylucne spriahane elektrickove supravy na linkach 5 a 11, linka 11 bude mat vkladane medzi intervaly dalsie vozidla, t.j. interval 10 minut. V case 8 - 22h budu v useku Vazovova - Raca premavat posilove klbove autobusy podla potreby - vypravovane pritomnym dispecingom. Viac informacii na dispecingu DPB tel. 5296 7751. Pekny den!
Chcem sa velmi pekne DPB podakovat za "nahradnu" dopravu za nepremavajucu linku 3 a sice linku 7, ktora vsak do Race nechodi! Vozime sa ako sardinky a DPB si ani nedal namahu prerobit grafikon 5 alebo 11, takze cakam 10-12 minut a potom idu tieto dve obe za sebou. Vdaka a len tak dalej!
1 Dneska mi revizor podakoval, ked mi vracal moju
kart :-))) Tak to uz hej...
ZSR To sa mi tak zda, akoby zacinalo v BA nieco fakt NOVE! Teda, zacne premavat vlacik-MHD. Vsetci vieme ze uz raz taky chodil do Viedne, potom ho zrusili a teraz budeme mat vlacik zase...Fakt sa mi zda, ze sa rodi nieco, co tu fakt dlho nebolo a ze o 50 rokov niektori blavaci budu zase spominat pri
obrazkovej knihe "starej" Bratislavy na nasu
"Vajnorsku elektricku"... Zase nebudem spavat
Doktor Mal by si skocit do BA. Hovori sa tu o dialnici D61, urcite poznas. A tu teraz predlzuju smerom do BA /okolo BA, alebo tak niao:-)/...
A odbocka do Vajnor tam teraz tak trosku nechtiac zavadza...
Ten vláčik bude mať linkové označenie 55 a tarifné vybavenie DPB a.s., takže sa budeme môcť tešiť a prevážať na trati Trnavské mýto-Východné od 30.9.2001!!!
Zdravim vsetkych fandov dopravy (mestskej, alebo aj primestskej)!
-----------
Dnes som zistoval nieco o vlaciku, ktory ma pluzit kolaje na Filialku. Z okna som zbadal ze robia trat, nuz idem sa pozriet. Zistil som, ze ma premavat od 30. septembra 2001. Pofotil som prace na trati. Potom som sa odviezol s tratovymi pracovnikmi na zastavku Slovany, kde som odfotil rekonstrukciu priecestia. Vyzera to fakt super, a dufam ze ten vlak bude rentabilny (alebo aspon menej stratovy ako autobus). Ci bude mat oznacovace alebo to bude BID-ka sa mi zistit na 100 percent nepodarilo. Ale tusim ze to bude normalne, ako tramvaj.
A najlepsie by bolo, keby aj nejake "lokalne" vlaky premavali na filialku, lebo to je podla mna (a keby len podla mna) lepsie ako Hlavna Stanica. Tak napriklad primestske alebo aj dajake osobaciky z Trnavy, etc... No nepredbiehajme, uvidime ako sa situacia bude vyvyjat.
Inac, Beus, informacie sa mi dostavali tak ako k tebe: po kuskoch
--------
Dalej,
dnes, t.j. 10.09.2001 o 5:20 som nastupil na Racku do Karosy B732 ev. c. 1611, zmluvna doprava do VW.
Vieme, ze tam behaju 1610 a 1611 (okrem inych busov). Co ma velmi prekvapilo bolo to, ze napriek vonkajsiemu vzhladu Karosy zodpovedajucemu pomenovaniu "srot", bola jazda uplne ina. Neviem, mam taky pocit, ze 1611 ma cestny diferak. To som usudil ked som pocul zvuk motora (jeho otacky som si tipol) a pozrel na ubiehajucu krajinku okolo busu. Samozrejme ze aj rozbeh bol na "Karosacke" pomery perfektny. Jedine, co prekazalo v komfortnej jazde bolo, ze na poslednom kvalte prevodovka vydavala skriekave zvuky. Voz dokonca kuril (aj ked nie extra ucinne, ale predsa - kuril) a vodic s nim evidentne vedel jazdit. Pouzival aj motorovu brzdu, ktora pri tomto voze aj brzdila a neplytvala iba naftu. Pritom vydavala taky pekny zvuk. Proste si myslim, ze 1611, napriek jeho vonkajsiemu vzhladu, je vcelku dobry voz (naozaj treba uznat, lebo takych Karos B732 uz vela nieje). Ma urcite aj nejake chybicky, ale skuste si ho porovnat tak napriklad s 1121, co je maximalny vrak.
Hosi k tomu S-bahnu Vajnory - Filialka, asi takto: Jazdit sa ma len z vychodneho, lebo usek Vajnory - vychodne neumoznuje dostatocnu priepustnost pre zamyslanu frekvenciu pri sucasnom zabezpeceni jazd vlakov v tomto obvode stanice. Jazda motorov by znacne rusila posun na vychodnom. To co ste tam teraz videli neboli nejake skusobne jazdy, ale bezne sluzobne osobne vlaky, ktore uz desiatky rokov jazdia medi Hlavnou stanicou, Racou a Vajnorami.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Juro