Reply on: Spectre #30123:
Hm, ale ked moze byt 12m voz so 4 dverami, nevidim dovod, ktory by branil konstrukterom vyrobit 15m voz so 4 dverami, a uz mas podmienky na nastup/vystup lepsie nez u 12m ci 18m Ale to len teoretizujeme, v praxi fakt treba zvazit vsetky prinosy a negativa takych vozov, a kedze nerobim v dielnach na udrzbe busov, tak sa takeho hodnotenia zdrzim. No myslim si, ze su pripady, ked by 15m vozy oproti 18m mali zmysel. Hoci, v nasich podmienkach su skor vhodne ako nahrada kratasov na L50 a L70, ale viem ze na take nieco sa asi peniaze nenajdu A ak by aj nahodou, tak skor nez take nieco bude realne, sa spusti petrzalska trat, a to nas potom caka taka reorganizacia bus liniek, ze sa v nej nebude vyznat mozno ani sam autor Tipujem to na kompletne nove linkove vedenie v celom meste, zachovanych zostane mozno par mohykanov ako L29 (ktora ako jedina prezila vsetky zmeny a precislovania) a pod. Takze uvahy o 15m vozoch a ich nasadeni do dnesnych podmienok su, myslim si, pri momentalnych perspektivach tak nanajvys mrhanim casu a priestoru
tr3mp
METROBUS
... pre lepšie mesto
?
To by sme mali dávať na niektoré naše busy, napr. na zelené peklá