Treba vsak objektivne povedat, ze povedal toho aj vela dobreho, spravneho. Ale keby s tym dokazal aj nieco spravit, to by bolo lepsie. A nech sa nerozcujuje nad vecami, za ktore nemoze, lebo potom to dopadne tak, ze .... vsak vies. ?
Nohy si treba aj kremovat, su na to pripravky. Vyskusal som viacere, na niektore som alergicky (svrbia ma nohy), ale uz viem ktore mi nerobia problemy a naozaj to pomaha - mne nohy nesmrdia, aj ked si ich 5 dni neumyjem, napr. teraz. A prave si ich chcem ist umyt, partricne osetrit. Dolezite je aj nohy nestrhat do smradlavej obuvy - treba mat viac topanok a striedat ich. Jo, a textilnu obuv nemam vobec, vsetko koza, prirdzene vetra, nesmrdi, je prijemna. Fakt. ?
Dakujem, myslim, ze je to naozaj vystizne napisane. To len COLOR sa chce dostat do stredobodu pozornosti, aby vsetci co sem dojdu si hned mysleli aha "COLOR" to je frajer dovoli si dokazdeho skakat. Uz ma nasral, ale strasne a riadne tak som zvedavy ked sa stretneme.
Spectre: Este raz dik
? ? ?
Moj zlaty. Tie nalepocky by som za normalnych okolnosti vomitol asi rovnako ako ty, ale pri tom, co tej clovek robi pre svoj voz a ako sa o to stara mu nalepocky prezijeme.
Zamysli sa a povedz uprimne sam sebe, ci sa ti vozi lepsie v hocijakom smradlavom serbli len za to, ze je bez nalepiek, alebo vo vzorne vycistenom buse, kde sa da jest z podlahy kde je navyse zopar nalepok na vyzdobenie.
Extrem je samozrejme ten, ked je bus odporny a vodic tam da este nalepky... potom sa tie dve veci nasobia a vysledok je ultragrc. Typicky a moj oblubeny priklad je bublifuck 4400. Pre cestujuceho je tento autobus vyslovena hroza a mohol by kludne ukazovat reprezentativnu vzorku toho humusu, co nam jazdi v BA.
S tymi serblami sa nevozim, takze neviem. Obecne 4. kolonu povazujem za vozovnu s najvacsimi srotmi (Ik435 prve serie.. hnus). Tento moj dojem je subjektivny a Z mi bude urcite tvrdit opak
Spectre:To Spak fakt povedal? Andy:Take spinave text.sedacky ako v BA som este nikde nevidel. fobust:Mas smolu,mne smrdia aj ked sa kupem neustale a pouzivam len znackovu obuv:-).
Perfektny prispevok, ktory pravdepodobne JE realny - bohuzial prilis pesimisticky, ale co narobime. Ak mozem vediet, hoci aj na mail, odkial mas taketo udaje o nenakupe novych vozidiel? Dik.
Trochu som sa zamyslel a zistil som, že realita v tomto podniku je takáto, totálna hlavne morálna zastaranosť vozového parku a to sa v roku 2004 nekúpi ani jeden nový autobus a nebude určite vypísaný ani tender na ich dodávku, to isté platí aj pre rok 2005, možno sa na jar roku 2006 vypíše tender na ich dodávku. Takže, keď sa nabúduce niekto nový bude pýtať, kedy budú nové busy, tak nech odpoveď Juraja Tichého nie je žvástom, ktorý počul od p. Koladu, lebo ten je pre neho asi bohom. Ďalším žvástom, ktorému tu verí asi len on, je elina v petržalke v roku 2008, tak možno v roku 2010. Tak isto nehrozí v horizonte 5 rokov žiadna nová elina, snáď pribudne pár T3P. V tomto roku do DPB nepríde žiadny nový trolejbus, a to by platilo aj v tom prípade, že by Ostrov neskrachoval, takže optimistické tabuľky z asi pred roka o plánovaných počtoch nakupovaných t-busov, tiež nekorešpondujú s realitou. Najväčšou hrozbou však je obmedzenie možnosti vypraviť stávajúci počet autobusov, z dôvodu nutnosti vyradenia istého počtu nemenovaného typu kĺbového autobusu koncom tohto roku kvôli požiadavke EÚ.Ale dovtedy sa možno stane ťažká nehoda, pri ktorej bude niekoľko mŕtvych pre technický stav a vtedy ich vyradia aj skôr.Druhou možnosťou je zachovanie súčasných vzkm s tým, že nebudú vypravené niektoré poradia. Toto platí ak bude naďalej DPB vládnuť Zachar.
COLOR