Reply on: J #29808:
Nie celkom - ešte je tu cena za elektrickú energiu. Ale dá sa povedať, že špička tak dvíha náklady, že dodatočné sedlové posilnenie dopravy stojí tak málo, že sa jednoducho nedá odolať Ja si myslím, že takto to účtujú každému podniku. Ale keď máš nejakú fabriku Volkswagen a pod., tak oni to takto nepociťujú. Nepredpokladám, že by mali také extrémne výkyvy v odbere v priebehu dňa. Keď sa raz začne v podniku robiť ráno, stroje a zariadenia vúčšinou žerú elektrinu rovnako po celý deň.
Ako naznačiť vstup do podzemnej stanice električky? Čo by si povedal na tabuľu s výrazným farebným piktogramom električky a číslom zastavujúcich liniek? Podľa každému bude všetko jasné. A keď to ešte bude graficky pekne zvládnuté, bude to eňo-ňuňo
Tých zastávok sa skutočne neboj. Polož si otázku, na ktorej zo zredukovaných zastávok sa v pracovný deň v priebehu dňa nezastaví. Tá šanca je veľmi malá až by som povedal minimálna. To, že sa niekde na Novom záhone či Krčacoch nezastaví večer nevadí, veď v tej dobe už budú platiť skrátené chronometráže, ktoré s istou pravdepodobnosťou nezastavenia budú počítať.
J
Ale napadla ma ešte takáto vec. Či by L4 nemohla pokračovať až do Dúbravky a L3 len po K.V. Myslím si, že najsilnejší prepravný prúd je práve na Obchodnú a tak by to malo mať Priame spojenie.
Ak s tým máme niekam ísť, treba sa spýtať najprv tr3mp či dovolí a ak áno treba začať tam kde sme už raz pomohli a kde máme očko. Čiže Kolada, Ďurkovský. Najlepšie obidvoch v jednej miestnosti.