Prečo si zrušil ideálne spojeni DNV - Lamač? Prečo máš Ty monopol na MHD? Atď. Ja viem, že si to (s vysokou pravdepodobnosťou - môžeš to dokázať? ) nebol Ty, ale iMHD to takisto určite nebolo, keďže je to nezávislá webová stránka tvorená voľné združením nadšencov.
K tej 24 a 92: Keď si Ty priplatíš na prevádzku liniek (napr. 101, 105, 106, 112) podobne ako VW, tiež budú premávať tak, ako budeš chcieť. Takže hor sa do doho a potom nám oznám výsledok
Ideálne spojenie Patrónky a Einsteinovej 92? To je možno pravda, závisí od toho, čo považuješ za ideálne. Asi rýchlosť. V tom prípade je to najrýchlejšie. Ale domnievam sa, že počet ľudí prepravujúcich sa len na trase Patrónka a Einsteinova je minimálny oproti ostatným (sám 92ku niekedy využívam, pretože sa vozím na trase Petržalka - Lamač, z toho dôvodu sa mi nezdá až taká ideálna). Keď však porovnáme úsek Patrónka - Dvory, linke 92 to trvá 13 minút, 83ke 15. Čo je podľa môjho názoru zanedbateľný rozdiel. Treba porovnať aj vyťaženosť, 92ka mimo konca smien býva naplnená tak, že veľa ľudí nestojí, dá sa sadnúť a v sedle by bola pravdepodobne prázdna (mám možnosť voziť sa víkendovými večernými spojmi, niekedy sa mi stáva, že cez Most Lafranconi idem sám len s vodičom). A čo sa týka tej obkľuky, odporúčam pozrieť sa na mapu a premerať vzdialenosti. Ak nemáš mapu a pravítko, pomôžem. 83: 6 km, 92: 7 km (podľa www.cp.sk). Tá istá kilometráž je udávaná aj na trasu Patrónka - Einsteinova (samozrejme namiesto 83 uvažujem 83+81). To, že kilometráže sú totožné, je spôsobené zaokrúhlením.
Tieto stránky NIE SÚ stránkami Dopravného podniku Bratislava, a.s., preto pripomienky ku kvalite MHD v Bratislave adresuj na adresu DPB, a.s., prípadne na bratislavský magistrát.
Neuvažovali ste na tom, že z Petržalky z Eiensteinovej ide iba 92 smerom na Patrónku? Prečo nechodí aspoň jeden normálny autobus, povedzme cez Lamač do DNV k VW pri železničnej stanici cez starú starú vrátnicu na novú a opačne? K čomu je zbytočný autobus č. 24? Prečo č.92 nechodí po starej trase okolo železničnej stanice a starej vrátnice, kde je zdravotná ambulabcia? Prečo ignorujete obyvateľov sídliska Jána Jonáša? Prečo ste zrušili ideálne spojenie DNV Lmač č. 92 a nahradili ho nepochopiteľnou okľukou? Jedným z riešení je i autobus, čo chodí do lesoparku z Patrónky - predĺžiť ho cez most do Petržalky a hneď by bolo vyriešené ideálne spojenie Einsteinova Patrónka a nechodiť okľukou cez mesto. Uvažujte pre cestujúcich, nie kúskovaním tratí. Zrušili ste všetky ideálne trasy, spojujúce sídliská.(101,105, 106, 112 a alibisticky ste vytvorili nezmyselné trate vyhovujúce Vám a nie cestujúcej verejnosti. Iba Vy máte monopol na MHD, ak by ste mali konkurenciu iste by ste sa snažili inak. Zamyslite sa nad tým, pre koho plníte poslanie MHD, zbavte sa skostnatelo mysliacich ľudí.
re martin fundarek: aj k sucasnym automatom mikroelektronika vysoke myto existuje pokladnicka na bankovky, citacka na predplatne cipove karty a taktiez aj point of sale terminal na platobne karty spolu v jednej skrini. to bolo o cene a kvalite a nie o sposobe platby a stale to nic nemeni na fakte, ze cena predplatneho cl je priaznivejsia ako cena jednorazovych. a taktiez nemusis hladat stale automat.
Malá poznámka k 20 a 50 Kč minciam. Tie boli vyrazené myslím v Nemecku a mali slúžiť ako dočasná náhrada, kým Státní tiskárna cenin nevytlačí dostatok bankoviek vyššej nominálnej hodnoty a až ako posledné tlačila aj bankovky v hodnote 20 a 50 Kč. Kým mince 20 Kč sú ešte v obehu s bankovkami, 50 Kč boli cielene sťahované a dnes ich nájdeš skôr ako unikát.
re j: neplet si pojmy s dojmami. vyhybka a vyhybna nie je to iste. ziadnych 80km/h neocakavam, ale taktiez odmietam nazyvat pesiu zonu s povolenou vmax.=20km/h rychlodrahou. jedine tak drahou, ale ekonomicky drahou tratou...
V Čechách mali aj 50 v minciach. A možno ešte aj majú, len mali niejajký problém, keďže boli z dvoch kusov, tak im stred vypadal. Aspoň tak som počul. To možno čaká aj Euro mince.
Co je ale lepsie, tie Wien automaten su s dotykovym displejom na kazdej stanicu U-bahnu! Pravda, na Tram zastavkach si nepamatam ze by som daky videl ale vo vozoch su skoro vzdy ak nie uplne vzdy a za rovnaku cenu (myslim).
S499.1023: Plne prechádzajúce mechanizmy (zemina či betón) od stavby vjazdu do garáži, chodili na Štúrovú a tak by chodili okolo vyhĺbenej jamy pri výmene štrku. Tu by mohli spôsobiť zosuv, následné popraskanie vozovky či vzhľadom na blízkosť základov iných budov ohroziť statiku.
Keby to mali naprojektované vopred, tak by samozrejme nemuseli rozkopávať žiaden už hotový úsek, len by sme mali dve výhybne do toho istého smeru.
Dnes som tam bol a šalina to prebehla krásne 30km/hod, bez hluku či natriasania. Aj v tom je zrejme výhoda, že najrpv prejde cez výhybňu a až potom cez križovanie. Bolo to pohodlnejšie ako 15km/hod a klasická výhybka. Žiadnych 30 metrov nie je treba.
d3k0: Možno bude petržalská linka jazdiť až na Hl. stanicu a L1 obojsmerne cez tunel
bigmac: Ale ako hádam si nemyslíš, že elina bude v centre jazdiť 80km/hod. Kým to nebude pod zemou tak budeme so 40km/hod spokojný.
BM
A co sa tyka tych cien podla mna sa zdaju celkom dobre na to, ze maju najazdene tak malo vzkm a su v takom dobrom stave