Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Vo Viedni som bol a ja a môžem povedať, že vozy tam sú tiež špinavé (chýbajú však grafiti, ale to po celom meste aj na budovách,...) mešká úplne všetko okrem metra. Avšak jazdia dosť často tak to tak nevadí.
Išiel som U1 a U3 - všetky sedadlá priečne uložené 🙂
Pekné uniformy vodičov - na výložkách košele na ramene znak Wiener linien.
Trate jedna báseň.
Reply on: elena #28904:

Prosime DPB aby nam dodal udaje.
poprosim spravcu stranky aby doplnil novy grafikon platny od 1.5.2004 pre linku c.59
vdaka
Reply on: fobust #28901:
je tam malinký rotační měnič - něco jako MG, ale menší a hlavně bez ventilátorů. Novější vozy (E2+c5) už mají staťák, alespoň si to myslím (kdysi jsem se v jednom hrabal, a na pojistkách bylo napsáno něco jako "Statische Umformer").
Včera jsem to tam navštívil, nafotil linky 21 a 25 (jdou na zrušení qůli výstavbě metra), nakouknul do vozovny WLB na Wolfganggasse... no hezké, ale už na ty vozy dost serou, není to co to bývalo. Rýhy v kasli zaplácané štětkou (i na ULFu), no podobný hnus jako třeba Brno. A v ULFech na podlaze bordel až běda.
Reply on: fobust #28901:

Sice som tam platil 2,5 nasobne cestovne ako v BA, ale ta uroven stala za to. Pripoje, genialne prestupy, vozy na seba cakali, chodilo to stale, proste super. Presli sme si celu U6 - to je parada! Tam by som sa mohol vyvazat cele dni, co pri velkosti ich siete nebude problem. Ked si vezmem ze som tam za dva dni minul iba 10 € (nic ine som nekupoval), tak si nemozem stazovat. Pri ich platoch je ta MHD uplne super. Kam sa hrabe Bratislava. ?
Reply on: S499.1023 #28894:

Inac az take tichsie zasa tiez neboli. Co mame tych par zrychlovacovych vozov so statickymi menicmi, tak tie idu porovnatelne. Najma ak prejdu cez krizovatku el-trol, tam ventilatory na 10 sekund vypnu a voz ide tichucko ako Düwag. Ozaj, ako vyrabaju Düwagy sekundarne napatie? MGcko som nepocul, aj ked nieco tam hucalo, ale to bolo moc tiche na MG. Co tam maju dynamo alebo ako? ?
Aj ja by som rad napisal dojmy z Viedne, ale vyslo to tak ze som sa presuval vyhradne IGK. 🙂
Reply on: spokojný čitateľ #28896:
Viem o tom uz asi rok, ale nechapem, preco by si niekto mal tam tu domenu zaregistrovat... Aj tak ziadny webhosting neponukaju, iba domenu. A hadam nechces mat adresu .tk? Aku to akoze ma vyhodu?
spokojný čitateľ

spokojný čitateľ

Reply on: COLOR #28897:
Ale v nastaveniach sa dá jednoducho nastaviť, aby ten banner nevyskakoval. Návod ako na to, je na spomenutej stránke www.inet.sk
Reply on: spokojný čitateľ #28896:
Ano a bude ti vyskakovat banner...
spokojný čitateľ

spokojný čitateľ

Neviem, či vám poviem novinku, ale doménu ".tk" si môže každý zaregistrovať a používať zadarmo! Naozaj to funguje. Viac informácií na http://www.inet.sk/index.php?id=1704&tema=php&page=clanok&text=nie a samotna registracia sa vykonava na http://www.dot.tk
Reply on: S499.1023 #28893:
Dakujem. 🙂 Lokality si odhadol spravne, kvoli dlzke som sem pastol len priame URL obrazkov, fotky su zo sekcie Fotografie, Trolejové vedenie.
Reply on: fobust #28891:
Že sú Düwagy užšie a majú vyššiu podlahu ako T3 nie je subjektívny dojem - to je fakt ? .
Reply on: galiyosha #28868:
Presne tak, tá prvá je rozjazdová, elektromagnetická, prúdová (stavací kontakt je vidno na pravom troleji v smere jazdy tesne pred výhybkou), systému OB, výroba ELV Kremnica, lokalitu nedokážem identifikovať, vyzerá to na vozovňu Trnávka. Na druhej fotke je križovatka Mickiewiczova/29.augusta, relatívne nová záležitosť, kríženie a zjazdová výhybka, veľmi kvalitná montáž, evidentne nemontované VRBUSTmi, ťažko povedať, či je to ELBA Kremnica alebo ESKO, ktroé dnes tiež vyrába okopírované Kummlery... Dokonce podľa typu nosnej siete montáž ani nevyzerá na ELZA, ale tí sa celkom rýchle učia, tak to možu byť aj oni.
pani... na tej andulke som sa kosil teda riadne dlho.to koha taka haluz napadla ? ? ? ?
Takze z Videne:
Halvny dovod preco boli SGP vozy tichsie je absencia hlucneho MGcka. Niektore tiez duneli ako nase K2S, na tych par usekoch kde mali vlkovitu trat (ale asi taku ako je sucasna na Radlinskeho od Racka po Vazovovu cize na BA pomery vobec nie vlnkovita) to rachotilo tak isto ako u nas - aj ULF, ano aj ULF na vlnkovitej trati rachotil. Na takej Vajnorskej za Trnavskym mytom by tie vozy rachotili tak isto ako kachny a T3, taku vsak vo Viedni nenajdete a ak ano, tak mi dajte vediet. Trate vsak nevykazovali ziadne lomy ani ine choroby, co jasne svedci o ich kvalite. Vsetky obluky boli z kolajnic s hrubsou "opornicou", dokonca nie iba vnutorne kolaje, ale aj vonkajsie (ked uz, tak poriadne, nie ako u nas). Vidiet ze ich tratovaci vedia robit, resp. netrpia nedostatkom penazi. Vsetky ostrejsie obluky boli mazane priamo od kolaje, vacsie polomery asi mazu rucne - raz za cas tam nabehne niekto s konzervou maziva a natre ho tam (nie som si isty, ale vsade maju v zlaboch taku hnusnu vazelinu, iba na velkych polomeroch nie je, tam uz staci spravna geometria). Sranda, miestami uz bolo malo maziva, tak zo zacalo popiskavat, neda sa to vsak porovnat s Bratislavou. Pistalo to v nizsom tone, ale aj tak, bolo to vsak tichsie. Inac co namazali obluk Mostova - Jesenskeho, tak to tam tiez ide ticho, ako vo Viedni. Problem je v tom, ze to tie vozy rojazdia, trebalo by to tam natierat aspon 4 x denne (odhad), aby to jazdilo stale ticho. Viedenske vozy boli cistucke, ani cmaranec, aj ked jeden mal dost spinavu podlahu, ktora hadam nevidela metlu aj tyzden, lebo tie chumace prachu boli dost velike. Dalsi voz mal tiez "ogrcanu" podlahu nejakymi tekutinami. Dokonca sme sa viezli aj v ULFe, kde sa niekomu asi rozliala nejaka seda farba alebo co, proste sranda. Taktiez som videl hrdzu na okennej priecke v SGP, a to v dost silnom stadiu, prehnite to bolo zodpovedne. Nase tramvaje take prehnite priecky nemaju, co sa vsak o niektorych gumokolovych vozidlach povedat neda. Ale tie SGPcka predsalen maju svoj vek. Prazske T3 sa mi pacili viac, pri porovnatelnom veku. Tie SPG sa mi zdali priserne uzke a mal som pocit ze maju este vyssiu podlahu ako T3, to je vsak subjetinvy nazor. K tomu to pri rozjazde a brzde citelne sekalo, zrychlovac je predsalen lepsi, akurat ho tazko umiestnit na strechu a treba ho chladit hlucnym MGckom, takze zasa nieco proti. Inac nechapem preco maju SGP vo vnutri este aj tie skatule, vask MG ani zrychlovac nemaju, to sa tie stykace nedali dat pod podlahu? Co tam je? Odporniky su predsa na streche. "Parilo" sa z nich pekne (ako u T6, ale tu iba pri brzde). Pri prejazde vyhybkami to islo tichsie, akurat na tych krizovatkach, ktore su pre nase pomery nenormalne (kadejake kombinacie a ziadne typizovane vyhybky) to rachotilo dost, aj ULF. V tomto smere to bolo ako v Prahe. U nas take krizovatky nemame, preto nemozem porovnat. Autobusom som isli iba raz, Mercedes Citaro, nic nove, akurat ze meskal 7 minut. Dnesa sa tam chystam znova.
Reply on: Ike (ajk) #28889:
Heh, ano, chcel som dodat este aj ze nase su plnsie, ale uz som nechcel zatazovat diskusiu dalsim prispevkom 🙂
Pravidelne tu pejdzu reloadujem a sledujem progress, zatial este hotovy nie je, ale uz je vraj v celkom vysokom stadiu 🙂 Ked ho dokoncia, dam vediet, myslimze na to caka dost ludi, a nielen zo Slovenska ☺
Ale od zaciatku mam jednu dost vyraznu vyhradu - mohli ten model vyrabat do nejakej hry s ako-tak schopnym fyzikalnym modelom, a nie s tak krepym ako ma MM2, takto je sice ten voz genialny, ale engine hry ho tak dotentuje ze... ?
Reply on: Beus #28886:

ale nase su plnsie 🙂

nevies ci je uz hotovy? vraj tam budu take vymozenosti ako otvaranie dveri, kontrolky a pod...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.