Reply on: novacik #28771:
Culenovu prezijem, ale v ziadnom pripade nie Predstanicne namestie alebo Zimny stadion. Proti zmene nazvu Culenova nemam osobne nic. Ak sa za to zaplati. Ale nie taka smiesna suma 80000 za rok. V prahe sa plati 900 000 mesacne (neviem uz presne ktora zastavka to bola). Apropo, cital som jeden clanok v novinach, kde sa rozoberala zastavka Trnavske myto. Dost ma prekvapilo ze za DPB tam vypraval pan Trabalik. Oni ho preradili k zastavkarom? ?
Spectre
Musim sa v tomto zastat zamestnancov DPB. Tu stranku robi clovek, ktory s tym pravdepodobne nema ine skusenosti a nie je tam zamestnany specialne ako vytvarac stranok (inak by som si nevedel vysvetlit preco je to vo Frontpage)
Co sa DPB tyka, tak by sa patrilo, aby taka velka firma mala nejaku "kancelariu dizajnu", odkial by vychadzali oznamy a pod. Stacili by na to kludne dvaja schopni ludia. Potom by sa nemohlo stat, ze su na zastavke oznamy s hnusnym grcnym Wordovskym "I" ckom v nechutnom ramiku a pod. Jednoducho DPB ked sa chce prezentovat, mala by mat aj nejaku svoju firemnu grafiku. Napr. v takom Brne ked sa pozriem na plagatiky DPMB vo vozoch, alebo na zastavkach, tak je to oproti tomu nasmu uplna krasa. Keby u nas ludia na toto boli, tak by boli dost vyuziti, nakolko by sa mohli okrem ineho (v case, keby nepripravovali exkluzivne vylukove plagatiky) starat aj o pripravu mapky liniek a pod. a nemusela by to robit nejaka externa firma.
Jednoducho sa neda ocakavat od zamestnancov, ktori maju spracovavat len samotne data, ze sa budu serkat este s vecami, na ktore nemaju casu. Vedenie DPB totiz nechape, ze firma sa musi nejako prezentovat.
Urcite sa niektori ozvete, ze taketo veci moze z casti obsluzit Recar, ale len ked vidim to, co maju na tej ich budove, tak je mi z toho na grc.... Tam sa do dizajnu tiez nejako extra nerozumeju. . . tot moj SUBJEKTIVNY nazor.