J:Asi Ta nepotesim,ale v civilizovanom svete sa taxi berie tiez ako alternativa individualnej prepravy a taxiky tam v BUS pruhoch jazdia.Ono je stale vyhodnejsie,ked niekto necha auto doma a ide taxikom.
Keď si v zime sadám do auta, tak začne kúriť približne na Novom moste (vychdzam od Draždiaku). Takže poväčšine sa veziem častjšie vo vykúrenom vozidle MHD ako vo vlastnom aute a ak cestujete autom 10minút, určite to auto nerozkúrite. A našlo by sa množstvo ďalších výhod MHDčky (alkohol, ospalosť, čítanie) Poistka už nie je fixný náklad, keďže vozidlo možno dočasne odhlásiť.
Ale inak s vami súhlasím.
Dakujem, ze nam vojakom beriete moznost jazdit v autobusoch M.h.d.! Mam cash 700 Sk na mesiac. A myslite ze si budem kupovat LISTKY????????????????????????
Ha ha
Velmi dobre a hlavne velmi spravne napisane. Na Vasom mieste by som to poslal na Magistrat hlavneho mesta, do kopie by som dal Dopravny podnik Bratislava, a.s. Ja osobne to vyriesim ako Vy, ked mi v decembri vyprsi rocna elektricenka, tak 7200 za novu v ziadnom pripade nedam, aj 6000 bolo vela (v Prahe je rocna za 3800 Kc, tak si to preratajte). Dufam ze sa mi dovtedy podari nasetrit na lepsie ojazdene auto. Prajem vela bezpecnych kilometrov na nasich cestach!
Nové zdraženie cestovného len odláka ďalších ľudí od cestovania v MHD. Kto má len trochu možnosť, tak sa takému cestovaniu radšej vyhne. Ja už po minulom zdražení som z MHD presedlal na auto, hoci som nikdy nebol zastáncom individuálnej automobilovej dopravy. Po novom zdražení sa dokonca cestovanie autom stáva lacnejšie, pretože pri ceste do zamestnania odveziem aj ženu a deti do školy, vôbec nepotrebujú električenku. Pretože ak už raz mám auto, musím platiť poistné, STK a iné fixné náklady bez ohľadu na to či jazdím alebo stojím s autom v garáži. Len ten kto skúšal obidva spôsoby dopravy (auto versus MHD) vie oceniť, čo je to sloboda a pohodlie pohybu. Do auta sadám priamo doma - nemusím sa teperiť v zime, daždi, fujavici, vetre alebo páľave a horúčave pešo na zastávku, nečakám ani sekundu na požadovaný spoj, ktorý aj tak málokedy ide podľa cestovného poriadku. V aute vždy sedím - nemusím sa tlačiť do narvaného vozidla MHD a celú cestu stáť niekedy aj na jednej nohe. Sedím v teple resp. v lete v klimatizovanom a čistom priestore v pohodlí a pri príjemnej hudbe, - nemusím čuchať iných spotených ľudí v MHD resp. mrznúť v často slabo vykúrenom vozidle MHD. Doveziem sa až na miesto, nemusím sa opäť teperiť pešo zo zástávky do cieľa cesty. S pakovaním problém nie je, pretože zamestnávateľ má vyhradené parkovisko pre autá zamestnancov. Stojím iba na dvoch semafóroch a nie každú chvíľu okrem toho aj na zastávke MHD. Ak vznikne dopravná zápcha, stojí v nej rovnako ako ja aj autobus alebo trolejbus, niekedy aj električka. Na dlhšej trati odpadá prestupovanie a ďalšie vyčakávanie na spoj. Cesta, ktorú absolvujem autom za 10 minút, trvá s chôdzou na zastávku, jedným prestupom, cestou a chôdzou zo zastávky v priemere 68 minút. Navyše spoje, ktrorými som voľakedy cestoval (75 a 59) premávajú iba v špičke. Často sa cestou zastavím aj v hypermarkete. Keďže nakupujem na dlhšie obdobie neviem si predstaviť, ako by som toľko tovaru trepal v taškách v MHD. Takto MHD ostáva len pre ľudí čo sú na ňu naozaj odkázaní. Trpí síce ekológia prostredia, ale k MHD sa z tých čo presedlali už asi málokto vráti ...
ja len tolko k tomu zdrazovaniu: chodte s tym niekam!!! za co mam viac platit? za meskanie, vynechavanie spojov, za to ze niektory vodici jazdia ako dementi a nemaju cit pre brzdu a plyn, za to ze jazdia rozbyte busy...? nie dakujem! to radsej budem chodit na cierno...
Nejako sa mi nedarí z toho vyčítať, s kým je vlastne vedený ten rozhovor. Ale asi je to Modrá Guma, lebo to vykazuje typické príznaky tzv. drážnej paranoie. Keby bol mojím zamestnancom, tak za tekéto správanie k zázakzníkom by už bol vo výpovednej lehote. Asi by bolo potrebné upozorniť p. viceprimátora na škodcu verejnenj dopravy. Len sa obávam, že KDH má na M.G. nejaký veeeľmo eminentný záujem... ? ?
J
Ale inak s vami súhlasím.