Vladimír:
Ono s Citybusem moc nezmůžeš. Abys udělal změny v sezení, musel bys překopat úplně celý vůz. A to už je lepší vyrobit úplně nový. 15cm snížit zadní okno bude k prdu. Zbytečný zásah do karoserie a ničemu to nepomůže.
Karosy 900 do Bratislavy podporuji už pár let. Důvody jsem uvedl níže.
No takže nejaké informácie som predsa len našiel. Jedná sa o oficiálny cenník jedného českého autorizovaného predajcu Karosy. Je to ale cenník z roku 2003, takže to ber s určitou rezervou, i keď ja si myslím, že až tak zásadne sa tie ceny zmeniť nemohli.
Ale hádam aj ostatní si to prečítajú so záujmom a získajú nejaký základný prehľad.
B 951 s prevodovkou ZF 4 --> 3 620 000
B 951 s prevodovkou VOITH --> 3 590 000
B 952 s prevodovkou Praga 5P --> 3 060 000
B 961 s prevodovkou ZF 4 --> 4 820 000
B 961 s prevodovkou VOITH --> 4 780 000
City Bus 12m --> 5 700 000
City Bus 12m --> 5 700 000
City Bus 12m CNG --> 6 800 000
City Bus 18m --> 7 895 000
Pozor! Na vedomie treba vziať, že uvedené ceny sú CZK! V našich korunách budú teda o príslušný kurzový rozdiel vyššie. Inak sú ceny bez DPH a za štandardnú výbavu.
Nízkopodlažný sólo CityBus padol až na (podľa mňa) neuveriteľných a smiešnych 6 miliónov Sk. To znamená, že B951 bude ešte o dosť menej. Možno sa mi podarí zistiť presnejšie sumy.
Nooo bohuzial, ale niekedy ked sa zamyslis tak tie dvere otvararas a zatvaras minimalne 100-krat a stane sa ze niekoho privre...Ovsem ak nejako vulgarne nazautocil na vas, ze co sa mu pchate do dveri tak je to okey..Neda sa to dokazat:-)
Potešiteľné správy. A nerozširuje sa počet nízkych sedačiek? Lebo ak nie, tak som dosť sklamaný. Výrobca by tak nezareagoval na jednu z najväčších nevýhod oproti Solarisu.
Nebude sa meniť zadná časť vozidla? Podľa "jedného vodiča CityBusu v Prešove" po zmene motora na Iveco je vzadu tak prázdno, že zadné okno by mohlo ísť pokojne aj o 10-15 cm nadol.
Re #27844 m@rtin: Pripájam sa. Karosa v tomto roku neuveriteľne znížila ceny. Ak by DPB chcel, doslova za smiešny peniaz by si vedel obnoviť veľmi slušnú časť vozidlového parku Karosami B951E a B961E.
Si, m@rtin: "Pekne" ste sa zachovali voci navstevnikovy, hlavne m@rtin. Nechcem ho tymto obhajovat (Beana) ale mohli ste mu to povedat aj milsie ked ste vedeli, ze sa myli. Urcite ste si vsimli, ze sem pisal prvykrat a nevyzna sa az tak v doprave a v nosnych systemoch ako niektori odtialto. Len toto som chcel povedat.
Beans: ja len vravim, ze existuju na slovensku autobusove trate s profilom ako linka 203. Trat do Petrzalky by vyzadovala nakup vozidiel tak nemyslim ze je to realne popri vystavbe nosneho systemu.
m@rtin
Ono s Citybusem moc nezmůžeš. Abys udělal změny v sezení, musel bys překopat úplně celý vůz. A to už je lepší vyrobit úplně nový. 15cm snížit zadní okno bude k prdu. Zbytečný zásah do karoserie a ničemu to nepomůže.
Karosy 900 do Bratislavy podporuji už pár let. Důvody jsem uvedl níže.