Uf, zabudol som reagovat na povodny prispevok, Dekov #2189: Myslim si, ze je to dobry napad, napriklad uz aj len preto, ze kazdy bus ma inu obsaditelnost a medzi Kar. B741 a Ik.283 je tusim 55 ludi rozdiel. Aj to by sa mohlo brat do uvahy.
Si, prosim Ta, prestan uz nadavat na tie Ikarusy 4xx. Totiz... neviem, ako ostatni, ale ja mam najhorsi dojem (a skusenostami) prave s Tebou tolko ospevovanymi Karosami. (Cest vynimkam, rekonstruovanym B741kam.) Jedine ich pozitivum je, ze maju dobre rozmiestnene sedadla, ale to nestaci.
PS: ked ma niekto chce zvozit pod ciernu zem - dobre, ja viem, ze do toho nevidim a vobec, ale mozte ma skusit brat ako priklad bezneho cestujuceho, ktory chodi MHDckou do prace, na nakup a potom domov. A ked mu pride bus ako napriklad 4505, nech nenadavam len na Karosy, tak sa sice zvezie (co ine mu ostava), ale v duchu si ponadava, ako to skripe v zatacke etc. Niektore Karosy (konkretny priklad si uz nepamatam, 10??) pre zmenu vyzeraju, ako by sa mali uz zajtra rozpadnut - alebo ako by sa uz stalo. Ja viem, je to "starostlivostou" o tie busy, ale preco ikarusy 280 taketo problemy v takej miere nemaju?
PS2: Rozmyslal som este nad ergonomiou priestoru pre cestujucich, ale nezda sa mi, ze by aspon v tomto ohlade niektory voz vyraznejsie prevysoval druhe. (Podla mna najlepsie vychadzaju klasicke T6A5.)
PS3: Ospravedlnujem sa za flamewar, ale fakt mi to nedalo.
Presovsky DP predsa elektronicke tabule kupuje! (Ak si myslite, ze nie, pletiete si ho so Zilinou). Samozrejme aj 14 TrM, aj vsetky ine nove autobusy elektronicke tabule maju, ale nie od firmy BUSE. V Presove sa rozhodlo o vybaveni vozidiel systemom R&G Mielec z Polska. Nasledne sa nim v rokoch 1996-1999 vybaviliu VSETKY vozidla MHD (rozumej od Ikarusu 280 po Renault). Do roku 1998 sa uplatnoval system, ze vsetko od Poliakov, ale tabule musia byt BUSE. Od roku 1998 su vsak dodavane tabule uz taktiez od R&G. Graficky su sice hnusne (moj nazor), ale dokonale kooperuju so zvyskom systemu (napr. zmena linky alebo smeru na tabuli sa deje bez zasahu vodica a pod.)
nie ze by som casto chodil autobusmi zo stanice, ale to aby som sa im potom rovno aj vyhybal. Koho by bavilo chodit stale so serblami ?? Takto mas aspon nadej ze ti dojde aj nieco co sa da nazvat autobusom a nie len srot.
JOEY: Co sa tyka ciar pri Palisadoch, kedze neviem, ktoru myslis, tu su vsetky: Zochova, Zamocka, Kapucinska, Obchodna a ak ma pamat neklame, tak aj Skarniclova.
Napadlo uz niekoho, aby na jednotlivych linkach jazdili iba rovnake typy busov? Napriklad na linkach jazdiacich na Hlavnu stanicu by mohli jazdit iba Ik435 / 415 / SORy, aby mali turisti lepsi dojem z mesta. Funguje to tak aj v inych mestach, tak preco nie u nas?
Ja by som konkretne kupil SOLARISy v dlzkach 12 a 18 (klbak) metrov. A ked nebude v DMPB robit co z peniazmi, tak sa mozu kupit aj tie 9 metrove, ved co by sa stalo keby na Rendez prip. na Devin chodili Low-floor busy?
Inak preco DMPK nechce BUSE transparenty. A tie 14TrM co su v Presove ich ale maju ci nie?
No takze ak dnes vecer dojde SOLARIS na 4. kolonu, tak ho v noci najskor stretnete na 506(23:50 Hl. st)
Tiez podla dispecera by mal zajtra jazdit:
doobedu na 85/4 (7:32 Technopol, 8:15 Jur. dvor)
poobede na 92/4 (Dolnozemska: 13:50, 16:10)
Dnes som isiel na linke 30, smer Patronka a Lamac. Na vnutornom transparente po zastavke ZOO vypisalo ZASTAVKA JE NA ZNAMENIE a striedalo sa to kazde tri sekundy... HURAA, jeden bod z navrhov na zlepsenie je splneny
OTAZKA PRE AUTORA "MAPY A SCHEMY"
Co, prosim Ta, znamena v mape "Rozvoj trolejbusovej
dopravy" ta ciara pri PALISADOCH ???????????
Podla tej mapy by som si myslel, ze tade vedu
troleje. ALE NEVEDU !!!
Počul som, že košický Solaris ma v bratislavských podmienkach lepšiu spotrebu ako v košických. Dosť sa tomu košičiania čudujú keď prihladnu na to aký dopravný kolaps tu prevláda. To asi svedčí o tom, že vodiči DPB sú asi na profesionálnejšej úrovni oproti ostatným vodičom v KE a možno aj na celom Slovensku. Veď nech si taký vodič z nejakej okresnej SAD-čky vyskúšať prejsť Starý most s Ikarusom a mínať sa pritom s oprotiidúcim, to je pre mňa umenie.
Čo sa týka nákupu Solarisov je to u nás zbytočné. Na linky kde premávajú kĺbaky je primalý a nahradiť sólo autobusy, by bol zbytočný, možno až na nejaké výnimky (50, 70,...), ale mal by značné problémy vo vytáčaní hlavne čo sa týka v Pod. Biskupiciach a nehovoriac o tom, že dva by sa už mínať ani nemohli.
>>>Neviem, ci ste si uz vsimli, ja az vcera, ze na konecnej BUSov a trolov AS MN je pre 21tky nove miestecko na odparkovanie, je to na lavej strane.
Teda panakov tam asi nevypustaju, ale ako odstavne miesto je to dobre, bo obcas sa stava, ze sa tam naskladaju aj 3 21tky...A ked sa tam pripletu este dva trofle...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Bon-Cu
>>>Neviem, ci ste si uz vsimli, ja az vcera, ze na konecnej BUSov a trolov AS MN je pre 21tky nove miestecko na odparkovanie, je to na lavej strane.
Teda panakov tam asi nevypustaju, ale ako odstavne miesto je to dobre, bo obcas sa stava, ze sa tam naskladaju aj 3 21tky...A ked sa tam pripletu este dva trofle...