Ježišmária načo trombelus po diaľnici. Veď je to stále len gumokol a ako taký je určený na jazdu na kratšie vzdialenosti. Vlak z BA do PH aj do PO ma plne uspokojuje. Do NItry našťastie nechodím, bo je to z hľadiska železničného, bohužiaľ, strašná diera, všetky inteligentné železničné ťahy ju obišli...
I.
Čo mysíte, ako vzniklo slovo diaľnica? http://www.ceskedalnice.cz/doplnky/h02b.jpg
Zaujímavá na tom dokumente je najmä veta "... nebude vyhražena jenom autům, nýbrž i jiným vozidlům, motocyklům, jízdním kolům, budoucnu snad i troleybusům, případně jiným dnes neznámým vozidlům." Viete si predstaviť takú medzimestskú expresnú trolejbusovú linku Bratislava - Nitra? Alebo Prešov - Košice?
http://www.sme.sk/clanok.asp?cl=1319663 - "Na Veľkú noc obrovská dopravná akcia polície": Policajti budú kontrolovať a aj pokutovať najmä vodičov, ktorí budú jazdiť rýchlejšie, než je povolené, ktorí nedajú prednosť, nepoužívajú smerovky, jazdia vo vyhradených jazdných pruhoch či po električkových koľajach, neodôvodnene trúbia a pod.
Tak ako Bratislavčania? Ako sa dotkne zmena Zákonníka práce bratislavskej MHD od 1.4.2004? Zdá sa, že zatiaľ nijako. Dopočul som sa, že DPB požiadal príslušné orgány o prechodné obdobie na prispôsobenie sa novým predpisom do 1.9.2004.
Ike: okrem 4 DP su asi 2 sukromne MHD a zvysnych 42 prevadzkuje 17 podnikov SAD. Cize pod jednu SAD patri aj niekolko MHD. Zvacsa patria pod miestny zavod (samostatny zavod MHD uz asi neexístuje). Podla velkosti mesta mozu mat 1, 2, ale aj desiatky liniek (pozri BB, NR). Takze je to rozne.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023
I.