Ja to hodnotím z pohľadu vodiča - supewr jazdné vlastnosti a špičková ergonómia pracoviska vodiča. Samozrejme hypervysokopodlažná koncepcia bola poplatná svojej dobe. Ale takou dobrou osemdesiatkou-deväťdesiatkou po Gagarinke, to žiadna rozhrkaná 15Tr nedokáže. Ja som mal 15Tr (tú chvíľku čo som v HROBUSTove jazdil) ale vždy som sa tešil, keď sme mali poruchu alebo KP a dostali sme Sanos.
Pre úplné upresnenie - 21TrACI sa v Plzni vyrábali asi tak ako sa vo Vrútkach vyrábajú vozy Bpeer - dovezú z Dunakeszi hotové vagóny a vo Vrútakch ich dokompletujú.
Všetky karosérie 21/22Tr vznikli v Ostrove, elektrická výzbroj AC sa namonotval v Plzni. Keby som ja bol škodovkou, tiež nebudem vyrábať v Plzni 21/22Tr. Urobil by som presne to isté čo oni, akurát by som si za základ nevzal Slintyhnus ale Soplaris (čo ale nejde kvôli konkurencii Ceglec/DPO), Mercedes, Volvo, MAN alebo dačo také. Môj sen je trolejbusové Citaro. Nezabudnite, že najlepší trolejbus, aký kedy u nás jazdil, Škoda Sanos S200Tr, bol tiež potomkom Mercedesov!
I.
Piotr BA: No aj ja sa teším, že Slovan vyhral. Ale Zvolen je SHIT ( ? ? ), lebo on nevie vyhrat v riadnom hracom čase. Slovan je lepší aj vo Zvloene, ale keďže sú doma, tak to uhrajú na remízu, a potom sa predlžuje, a keďže sprostý má šťastie, tak ten náhodne rozhodujúci gól dajú oni. Podľa mňa tak to bude aj v sobotu.
Vladimír: Počul som o tom z nejakých vyšších kruhov na hladine jazera. Išlo by zase klasicky o letné prázdniny.
pani, vcera som volal na dopravny servis radia Expres a pytal sa ich ci mozu hlasit aj vyluky MHD (dlhodobe/kratkodobe). V dohladnej dobe jeden moj spoluziak (zurnalista), ktory ma velmi dobre kontakty v ET aj GT navrhne novu sluzbu - posielanie vyluk SMSkami (pravdepodobne za symbolicky pausalny poplatok)
Neviem, možno nenapíšem nič nové, ale predsa: DPB na svojich stránkach zverejnil medzi výzvami k užšej súťaži "Spracovanie projektovej dokumentácie na opravu električkovej trate na Radlinského ul. v úseku Floriánske námestie - Kollárovo námestie" a to isté pre úsek "Harmincova - Hanulova". Zdá sa teda, že tieto úseky pôjdu do rekonštrukcie.
To som netusil, potom poopravujem svoje vyhlasenie. (Ale aj tak: nevyrobila sa podstatna cast danych trolejbusov v Ostrove a v Plzni sa len doplnil ten pomocny agregat? Preco sa vlastne ACI robili v Plzni? Pytam sa, toto skutocne neviem.)
Hlavna myslienka vsak spocivala v tom, ze Skoda trolejbusy radov 21 a 22 po zatvoreni Ostrova nie ze vyrabat nemoze, ale, zjednodusene povedane, jednoducho nechce. A na tom sa asi, bohuzial, nezmenilo nic. Alebo sa mylim? (V tomto pripade by som sa mylil celkom rad. )
Re #27596 S499.1023: Keby som chcel priliať oleja do ohňa, tak by som sem napísal, ako mi práve dnes náhodou jeden prešovský vodič blahosklonne rozprával o Karose B961, že aké je to dokonalé a zmodernizované vozidlo, ako často v detailoch, ale o to lepšie bolo vylepšené, aká radosť je s tým jazdiť, aké je skvelé po motorickej a ako po konštrukčnej stránke a že ako sa nedá ani porovnať s Karosou B741. Ale nebudem prilievať olej do ohňa a radšej sem nič nenapíšem
Andy:Ved oni maju trosku pravdy-napriklad v tom,ze je Vrakosa zvratena konstrukcia.Akurat im nedochadza,ze rovnakej zvratenej konstrukcie su vsetky moderne autobusy...a tak je to so vsetkym.
Andy:Ved oni maju trosku pravdy-napriklad v tom,ze je Vrakosa zvratena konstrukcia.Akurat im nedochadza,ze rovnakej zvratenej konstrukcie su vsetky moderne autobusy...
Totiz tu su dvaja hlavni vymyvaci mozgov - fobust a Spectre. Fobust je naladovy, je nervak a musi stale na nieco nadavat, tak si vybral celozivotny ciel nadavat na Karosy. Spectre je zas typ cloveka, ktory vecne musi nieco kritizovat. Tak si vybral tiez Karosy. Ciastocne sa nakazil od fobusta. J si z nich potom zobral ponaucenie, kedze zistil, ze to co oni hovoria sa zda byt objektivne a vzdy pravdive.
Ja som sa domnieval, ze pokracovali v "systeme" K2S = K2 Sumperk. Ale uznavam, ze je to pekna blbost.
Re #27590 J: 21Tr sa v Plzni nevyrabaju a vyrabat asi ani nebudu. Je sice _moznost_ ich tam vyrabat, ale co sa bude skutocne vyrabat, si urcuje len a len Plzen. A ten si vybral 24Tr/25Tr, ktore su pre nich efektivnejsie. Aspon tolko som pochopil z diskusii na temu "vyroba 21Tr v Plzni".
Re #27592 S499.1023: Ja voci Vrakose ziadnu nenavist neprechovavam. Ja sa len bojim, ze sa 24Tr v Bratislave rozpadne. Som velmi zvedavy na ten avizovany tohtorocny "restyling" interieru.
J:A co tym dosiahnes?Miesto toho,aby ste dostali aspon nejake nove NP trombelusy,budete vo svojej iracionalnej nenavisti ku Vrakose a k vozidlu,ktore este 99,9% z vas ani nevidelo robit bordel a ako to dopadne?Bud Skoda povie,ze dobre,vyrobi vam 21TrAC za 25 melonov kus alebo sa vypise nove vyberove konanie,ktore vyhra Skoda s typom 24Tr.Akurat ich budete mat o 3 roky neskor...
bigmac,galiyosha:To T3B nejaky momot vymyslel ako Bratislava lebo myslel,ze T3P znamena Praha.Spravne oznacenie (aspon podla nazoru DU CR) je T3RP-RekoProgress.Napriklad T3REV-RekoEuropulseVarCB3.
Héj, dobre vedieť, že sa tie busy vyrábajú aj v Plzni. To použijem ak nebude nový tender na dodávku trolejbusov a automaticky kúpia 24Tr z dôvodov, že sa už 21Trky nevyrábajú. Ale to už nepôjde na magistrát ale na úrad pre verejné obstarávanie.
S499.1023
Všetky karosérie 21/22Tr vznikli v Ostrove, elektrická výzbroj AC sa namonotval v Plzni. Keby som ja bol škodovkou, tiež nebudem vyrábať v Plzni 21/22Tr. Urobil by som presne to isté čo oni, akurát by som si za základ nevzal Slintyhnus ale Soplaris (čo ale nejde kvôli konkurencii Ceglec/DPO), Mercedes, Volvo, MAN alebo dačo také. Môj sen je trolejbusové Citaro. Nezabudnite, že najlepší trolejbus, aký kedy u nás jazdil, Škoda Sanos S200Tr, bol tiež potomkom Mercedesov!
I.