Reply on: galiyosha #27548:
Samozrejme, samozrejme. Dnes uz nema zmysel vyrabat len trolejbusovu skrinu, pretoze odberatelia nechcu take mnozstvo vozidiel, ako tomu byvalo kedysi. Nase stredoeuropske trhy su relativne nasytene a vychod (rozumejte ex-CCCP) na nove NPT nema a este dlho nebude. (az na vynimky)Takze 21Tr konci. Bude mi za nou smutno, ziadne ine nizkopodlazne vozidlo nemalo tak stedry priestor pri sedeni na nohy. Ziadne ine NP vozidlo nemalo tak genialne vyriesenu svoju klbovu verziu. A okrem bratislavskej 6401 sa nikdy nepodivalo na Slovensko. (Ze toto vozidlo konci, je vina Skodovky samotnej. Funkcne vzorky 21 i 22 Tr boli k dispozicii uz v roku 1992, vtedy sa mali chytit rozumu a predavat ich na zapad, malo by to uspech. Ale kaslime uz na to.)
pista
http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=1312180