Reply on: fobust #27143:
Liberec uz rychlo bude. Tam vymysleli projekt Regiotram Nisa - tramway "skrizena" s vlakom, obsluhujuca mesta Zwickau, Hradek n.N., Liberec, Jablonec n.N., Harrachov a este par dalsich, teoreticky aj Jeleniu Goru a Karpacz, a na tento pekny trojhranicny projekt dostali z Ojrounie vela papierikov s fiktivnymi mostami.Napada ma, ze aj v BA mate trojhranicie, neurobite si nejaky pekny projekt za papieriky z Ojrounie? Napriklad Regiotram Dunaj?
![🙂](/data/img/emoji/1f642.png)
Inak vysoke nastupistia su pekny napad, napriklad cele sovietske zeleznice na nich ficia (z peronu do vagonu ides vacsinou bez schodu), ale ako by si to riesil napriklad na takej Obchodnej ulici? Vyvysene nastupiste, znizena trat alebo pomocne schodiky na vozidle (ako tie budapestianske mrchy z nemeckeho secondhandu, furt zabudam ako sa to vola, jazdi to na linke 3 a 62...)?
Vyvysene nastupistia by som uvital prave skor na zeleznici alebo nejakej primestskej drahe typu HEV, ale nie v meste.
fobust
Zasa sa hadaju a nic nebude. Idioti. Ja velmi dobre viem ake vyhody ba malo vies trat pod dunajom a v centre mesta podpovrchovo. Nikde som nepisal ze metro doprave nepomoze, ale PROSTE NEMAME TOLKO PENAZI. Mne je nanajvys jasne, ze ked sa spravi ta elektricka na tisicke cez Stary most do Petrzalky ako docasne riesenie, tak to bude riesenim trvalym, aspon na najblizsich 30 rokov. A to sa oplati potom aj kupim nizkopodlazne tramvaje na 1000-ku. Vezmi si ze uz 30 rokov je docasne riesenie autobusova doprava. NIC MI NEDAVA REALNY PREDPOKLAD K TOMU, ZE SA V DOHLADNEJ DOBE ZMENI SITUACIA, PRETO HOVORIM JEDNO: ROBME TO, NA CO MAME PENIAZE A CO SI REALNE MOZEME DOVOLIT. TEDA RYCHLODRAZNU TRAMVAJ NA ROZCHODE 1000 MM NA KVALITNOM SPODKU S DEFINITIVNYM VYSKOVYMY A SMEROVYMY POMERMI, CO JE V PRIPADE PETRZALKY RELATIVNE JEDNODUCHE, LEBO JE TAM UZ KORIDOR. PRAZCE SB8B UMOZNUJUCE NESKOR, TOTO ZDORAZNUJEM, NESKOR PRECHOD NA 1435, KED BUDU NA TO PENIAZE A CELY SYSTEM SA PRESTAVA NA MESTSKU RYCHLODRAHU SO ZANIKNUTIM ELEKTRICIEK TAK AKO ICH POZNAME.