A predstavil si si ULF na nasej exkluzivnej jedinej na svete vyhybky samoprehadzowacej Hlawnostanicnej? Dva clanky na prve nastupiste, dva na druhe a tri zas na prve ? ? ?
re tr3mp, ulf: no, to vobec nie je zla myslienka... konecne by ta husenkova draha mala aj svoju husenku... krasna predstava, ako sa tam vlni po tych trabustich glajzach v blate polozenych...
Ako je to s tým Combinom? Kedy by sa malo testovať?
Inak predpokladám, keďže sa začína pomerne seriózne hovorí o rozšírení električkovej siete, že začnú pracovať jednotliví výrobcovia elín a okrem testovacích autobusov sa začnú zjavovať aj testovacie električky. Takže sa môžeme tešiť na pekné fotky Combina vychádzajúceho z tunela, ULFu na Miletičke či vykoľajený Eurotram na výhybke na hlavnej stanici ?
Pokial sa pamatam, tak jediny rozhodujuci argument DPB pre zmenu rozchodu je to, ze na 1000mm su drahsie vozidla. Ale ked uz kupia kombajny, tak naco menit rozchod.
re rozchod: 1000 kontra 1435mm. padlo tu vela nazorov pre/proti 1000/1435. co takto vytvorit rozchodove okienko? a uplne seriozne, so 4mi stlpcekmi v poradi vyhody 1000, nevyhody 1000, vyhody 1435 a nevyhody 1435? za predpokladu seriozneho prispievania podstatnymi vecami je to sanca ziskat ucely prehlad a na zaver podtrhnute scitane aj objektivny nazor na problematiku...?
Andy:Bol som vsade,ale na Trencianskej som terazky cakal na smradobus do Engerau,lebo som bol na trhu kvety kupovat,tak som ju podrobnejsie prestudoval.#vomit_me#:).
re s499.1023: tymto ti davam verejny prislub, ze pokial pertinaxovi podrzis hlavu v klozete, tak nielen ruky bude mat od exkrementov. a som ochotny aj vela skazeneho krabicoveho mlieka spolu so zaprdkami vypit. a aj olej z rybacej konzervy pit a zajedat to sardinkami v malinovom sirupe... aby ten kreten pochopil uz nadobro raz a pre vzdy, ako ma vedenie mestskych drah vyzerat. a nech sa potom ide konarikovi do kanclu vytriet do koberca. ZIADNA VODA, ZIADNE UMYVADLO!!!
J:Cital som poriadne,ale pod slovom otvorit som si predstavoval vybrat zadlazbove panely:).Inak Dubravka je na rekonstrukciu zrela prakticky od otvorenia,tak tam by to mohlo byt realne,ale Ruzinov je relativne novy,zachovaly a pripraveny na normalny rozchod:) a pod BKV panelmi je tam taka masa betonu,ze reko na otvoreny zvrsok prichadza do uvahy najskor za takych 15 rokov...
Prave sa nachadzam na krizovatke Mileticova-Trencianska a obdivujem dielo vysokej technickej urovne ing.Pertinaxa a jeho Melody Boys.Pri polorekonstrukcii krizovatky na hybridnu tahovo-podvesnu zostavu systemu Kummler-Matter-Ohio Brass-ESKO-ELBA sa netrafili s armaturami pod povodne nosne siete,nasledkom coho su vesiaciky (zvisle lanka) nasikmo,kriz sa vznasa vo vzduchu,vedenie je zlamane kratkymi oblukovymi svorkami bez vnutornych odtahov,zberace trolejbusov vytvaraju pri prejazde krizovatkou pozoruhodne tanecne kreacie sprevadzane prislusnymi zvukovymi efektmi praask-praask-hrr-hrr-bum-piiiip atd.Skutocne dielo hodne minimalne Pazardziku (BG) alebo Sibiu (RO).Zaver:Tym,co to naprojektovali,schvalili,postavili a prevzali by bolo akutne treba dat po papuli,potom nasxat do ruk a zo dva tyzdne nepustit k vode.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
tr3mp
Inak predpokladám, keďže sa začína pomerne seriózne hovorí o rozšírení električkovej siete, že začnú pracovať jednotliví výrobcovia elín a okrem testovacích autobusov sa začnú zjavovať aj testovacie električky. Takže sa môžeme tešiť na pekné fotky Combina vychádzajúceho z tunela, ULFu na Miletičke či vykoľajený Eurotram na výhybke na hlavnej stanici ?