Len tak mimochodom - dopručujem aby všetci čitatelia iMHD, ktorí sú užívateľmi ET a majú podobný problém, napísali súdružskému Eurotelu a aby mu tiež oznámili, že ak svoj problém pekne rýchlo nevyrieši, je tu ešte jeden operátor, síce rovnako slizký ale aspoň fungujúci.
Zaujímavé, že so službami Eurotelu CZ som úplne spokojný, je vidieť, že ET SK sa chce pridať do skupiny Týmobajl, lebo ani z Týmobajlu v ČR som nebol nejaký nadšený.
Hmmmm to je, ale riadna blbost ked ti oni napisu, ze to je chyba iMHD, hehehe taka velka firma by mala zvladat taketo problemy bez problemov, preco Orange slape bez jedineho problemu a ET sa odvolava na chybu ineho??? Neschopny su no co uz:-)...Na prime mas lacnejsi Wap, ci sa mylim?
No však som im aj napísal, že ma ich problémy nezaujímajú a pokiaľ nepríde k vyriešeniu problému, tak ich EASY kartu zahadzujem a kupujem si Deprimu. Ako myslia.
Prosim>?? To takto sa stava EUROTEL k problemu??? ked si platim za sluzby nemale peniaze tak chcem aby mi aj vsetko fungovalo ?
Jaaaaaaaaj tie ich vyjadrenia ? ...
Vas wap funguje bezchybne a vzdy aj cez GPRS ceskeho Tyyymobajlu, takze ak nefacha wap.imhd, porucha bude na strane ET SK (mimochodom, u nich sa mi nikdy nepodarilo vobec wap rozchodit a vobec, ET SK ma kvanta nestandardnych rieseni, ktore budia dojem, ze si ich robili na kolene - napriklad pri dobiti kreditu na Easy sa ti odch. volanie a SMS-ky odblokuju az pri prijati potvrdzovacej SMS o dobiti, ale ta musi prist na kartu, nie do pamati mobilu - taka Nokia 6310, ktora svoje smsky strka do vlastnej pamate, s tym ma celkom problem. Alebo nutnost vypnut a zapnut telefon skoro pri kazdom zasahovani - nabitie kreditu, zmena sluzieb atd., fakt to chce furt restarty jak Win95.) Zo slovenskych operatorov mi je vzdy blivno.
Tak tu máme odpoveď od Errortelu:
Vazeny pan,
dovolte nam, aby sme Vam oznamili nase stanovisko.
V prvom rade by sme sa Vam chceli podakovat za prejavenu priazen suvisiacu
s vyuzivanim sluzieb nasej spolocnosti. Je nam vsak luto, ze sme obdrzali
e-mail s vyjadrenim Vasej nespokojnosti v suvislosti s blokovanim
niektorych WAP stranok.
Je nam velmi luto, ze stranku wap.imhd.sk nie je mozne prostrednictvom
Vasej EASY karty nacitat. Tento problem sme uz riesili niekolkokrat aj so
samotnymi tvorcami spominanej stranky, ktori nas dokonca obvinili z
blokovania pristupu na wap.imhd.sk. Toto obvinenie sa v ziadnom pripade
nezaklada na pravde, no doteraz sa nam vsak nepodarilo ani odstranit
problem s pripojenim. Jedinym moznym vysvetlenim pre danu situaciu je
odlisna konfiguracia stranky wap.imhd.sk, ktoru brana EuroTelu nedokaze,
resp. bezpecnostna brana ET nepovoli nacitat.
Mrzi nas, ze Vam nemozeme oznamit priaznivejsiu spravu.
Vazeny pan, vela osobnych i pracovnych uspechov Vam zela
mailoffice@eurotel.sk
Zakaznicky servis
EuroTel Bratislava, a.s.
www.eurotel.sk, www.e-zones.sk
tel: 00-421-903903903 (12345)
---
...V tomto roku by sa naposledy v štátnom rozpočte mali objaviť aj dotácie na mestskú hromadnú dopravu (MHD) piatim krajským metropolám. Ostatné mestá s hromadnou dopravou získavajú peniaze v rámci jedného balíka s prímestskou dopravou. Táto historická anomália sa však už stáva prežitkom. V mestách, ktoré nemajú vlastný podnik MHD, robili túto dop dopravu firmy SAD a kryli ju zo ziskových činností.
Podniky autobusovej dopravy však postupne prechádzajú do súkromných rúk a takýto systém podľa J. Mikša „už nesedí“. Pôvodne chcelo ministerstvo financií štátne dotácie na MHD zrušiť už vlani a ich výpadok mala kompenzovať vyššia daň z nehnuteľností. Pre odpor samosprávy sa však zmena nekonala. S centrálnymi príspevkami však nepočíta ani koncepcia rezortu dopravy. „Mestá musia mať vlastnú dopravnú politiku, do ktorej im my zasahovať nebudeme,“ vysvetľuje J. Sloboda...
---
? ? ? !!!!!!!$%^#$^@#!@!$!@%&^*
Pojazdny dispeceri maju samozrejme Motoroly, ale na centralnom dispecingu, alebo na hlavnej stanici su stare Tesly, s ktorymi sa mozes dovolat aj na Motoroly ... ?
Ano, ale nasledne to oficialnou cestou dementovali a ziadali aj o upresnenie, kedy si uskutocnil hovor, zrejme aby mohli prislusneho technika poriadne zdrbat ze si dovolil povedat pravdu hoci to mal zakazane (moj dojem). Neviem preco inak by sa pytali na ten hovor...
S499.1023
Vazeny pan,
dovolte nam, aby sme Vam oznamili nase stanovisko.
V prvom rade by sme sa Vam chceli podakovat za prejavenu priazen suvisiacu
s vyuzivanim sluzieb nasej spolocnosti. Je nam vsak luto, ze sme obdrzali
e-mail s vyjadrenim Vasej nespokojnosti v suvislosti s blokovanim
niektorych WAP stranok.
Je nam velmi luto, ze stranku wap.imhd.sk nie je mozne prostrednictvom
Vasej EASY karty nacitat. Tento problem sme uz riesili niekolkokrat aj so
samotnymi tvorcami spominanej stranky, ktori nas dokonca obvinili z
blokovania pristupu na wap.imhd.sk. Toto obvinenie sa v ziadnom pripade
nezaklada na pravde, no doteraz sa nam vsak nepodarilo ani odstranit
problem s pripojenim. Jedinym moznym vysvetlenim pre danu situaciu je
odlisna konfiguracia stranky wap.imhd.sk, ktoru brana EuroTelu nedokaze,
resp. bezpecnostna brana ET nepovoli nacitat.
Mrzi nas, ze Vam nemozeme oznamit priaznivejsiu spravu.
Vazeny pan, vela osobnych i pracovnych uspechov Vam zela
mailoffice@eurotel.sk
Zakaznicky servis
EuroTel Bratislava, a.s.
www.eurotel.sk, www.e-zones.sk
tel: 00-421-903903903 (12345)