su na http://kraviny.t-o-m-i.sk/tunel/ uplne dole su aj v zmensenej velkosti
celkom by ma zaujimalo, co sa nachadza za tym zavalom na fotke Dscn0664.jpg
Ale keby som sa rovnaku otazku opytal napriklad ja, tak by sme o tom zacali diskutovat. Nechapem ale preco potom nezacne diskusia, aj ked zacne niekto cudzi.
nechem zacinat flamewar, ale "čo tak trochu to tam zhustiť, hm?" mi pripadalo vyslovene ako poziadavka, aby sme s tym nieco robili...
Pokial sa to vsak Mišky dotklo, tak prepac, mal som napisat asi nieco v zmysle: "vies, my s tym nic nespravime, radsej sa obrat na DPB a ked chces podiskutovat o doprave, tak vitaj na fore!" Takze Miška - sorry ?
Re #26254 aNTI: ten bol dobry ? No co uz, nie kazdy moze mat vela rokov... Ale papam vela Monte aby som bol velky a zdravy ?
Považujem za čudné vysielať posledné spoje liniek 4 a 9 zo Zlatých Pieskov a z Ružinova okolo 19.00 a navyše obmedziť aj linku 5, ktorá opúšťa Komisárky okolo 20.30. Bývam v Karlovej Vsi a sa stáva sa, že vo večerných hodinách musím niekoľko krát prestupovať, čakať dlho na zástavkách, aby som sa dostala domov, čož mi vadí. V podstate to znamená, že večer sa plynulo dostanem domov iba z Hlavnej Stanice a zo Šafka, čo je v podstate centrum mesta.
Ďalej mi dosť vadia ranné preplnené električky a to, že od odchodu skupiny elektirčiek smerujúcich pod Nový most musím na ďalšiu čakať 10 minút, čo tak trochu to tam zhustiť, hm?
V smere do Dubravky treba ist 11kou na Jesenskeho, prestupit na 12. V opacnom smere 12kou na Safko a prestupit na 11. Nadvaznost je zabezpecena
Re #26243 fobust: Myslim si, ze kazdy sa najde tam, kam patri. Ak sa niektori nasli medzi neschopnymi, patria asi tam; naopak, ak sa videli medzi nadsencami, tak nimi su
Co sa tyka for a nazorov - je ovela lahsie urazit sa a vsetko skoncit, ako si vyargumentovat, ze pravdu maju oni... (Alebo sa to vyargumenovat neda, vsakze... :o) ) Ale mozno je to tym, ze castokrat (aj ked neviem preco) musia obhajovat aj veci, proti ktorym sami su (napr. zastavka Kooperativa)...
Ja celu situaciu nekomentujem. Ale z vlastnej skusenosti viem, ze ked som vypustil svoj nezavisly pohlad na MHD, tak to vela ludi v DPB nastvalo, ale aj takych, o ktorych by som to necakal. Ja som tam napisal, ze MHD funguje vdaka hrstke ludi v DPB, ktori su nadsenci dopravy. Zvysnych som si tam podal. Bol som sklamany, lebo o niektorych ludoch som bol presvedceny ze su nadsenci dopravy, ale ked som vnimal ich reakcie, tak som pochopil, ze sa nasli medzi neschopnymi parazitmi, co mi je velmi luto, lebo ked som pisal o nadsencoch MHD, tak som myslel prave na nich. Je to tazke. Velmi dobre vedia ako to je a ze mam aj pravdu (nakoniec mi to aj povedali) ale je skoda ze to nepochopili vsetci a ihned. A teraz ten list ohladom 7085... Ja chapem ze pre nich je vsetko jedno, ale mali by robit rozdiely medzi Klubom, iMHD a indiviualnymi ludmi, ktori nie su clenom ani v klube ani v iMHD. To, ze sa tu v diskusnom fore nieco pise je fakt, ale tak isto maju aj oni moznost sem prispiet a obhajit sa. Ja som nemalo krat obhajoval DPB, ked ludia nan nadavali za veci za ktore nemoze, ale to neznamena ze budem zatvarat oci pred tym, za co naozaj moze. Osobne prajem hrstke nadsencov MHD v DPB aby sa im tam darilo.
S tým vyčítaním J-ovi za oclhadenie vzťahov s DPB by som, mládenci, už skončil. Jediná chyba, ktorej sa J dopustil, bola tá, že použil fotky iMHD. To by súdruhovia inžinieri VTSN a MTMIS mohli konečne pochopiť. Takže výsledok je:
1) J použil neoprávnene fotky z iMHD.
2) Jeho kritika bola plne oprávnená ale nemala nič spoločného s iMHD.
3) Pokiaľ mi je známe, tak ing. MTMIS nereagoval tak, ako reagoval, na email o 7085 ale na našu diskusiu tu a inicitatívu na stránkach Bratislavy proti premenovaniu zast. Predstaničné námestie.
A keď už sme pri diskusii o osvetlení vo vozidle: Slušný vodič pri vjazde do zle osvetleného úseku vnútorné osvetlenie stlmí ale po príchode do civilizovanejších končín ho zase rozsvieti. Lenže kopa vodičov žiarivkami nesvietila snáď v živote a to je o niečom inom.
I.
Andy