No ked sa to tak vezme, ono to bola moja oblubena elektricka ale zase si to zoberme tak, ze bude zase nejaka nova... Kedy bude uvedena do prevadzky 7109?
So 7085 sa pokročilo asi natolko, že do zadnej časti, sa osádzajú sedačky a vsádzajú okná. Predná časť čaká na nalakovanie. Keď bude konečne hotová bude to akási K-S z Bratislavy. Plocha, na ktorej stoja vozidlá na šrotovanie v Juráku je našťastie prázdna. Po minuloročnom záťahu tu ostali len Ikarusy 2904, 2905, Karosy 2116, 2114, 2103, 1117 a známa Karosa s automatikou 3159, ktorá mala reklamu na ZOO. Tento rok zima mešká, ale i napriek tomu sú pripravené Karosy 4050, 4052, 2115 ako zimné pohotovosti. TeBeCe, na zadný zberač sa jazdí preto, lebo vrchári niesú schopný povelový trolejový kontakt na odblokovanie výhybky umiestnit v dostatočnej vzdialenosti za výhybku. Ak si pamatáš, jazdilo sa aj na predný, iba po niekolkých výkolajách bol vydaný príkaz na jazdu na zadný zberač. Všetkým priaznivcom 7070 - naozaj už nejazdí, je rozobratá a pripravená na transport do Šumperku. Fotky by mali byt onedlho na stránke. Možeme sa na nu spoločne tešit ako na K2S 7111. K TAMbusom- máme aj jeden klimatizovaný - 3701, len škoda, že klíma nefunguje. Nápln je vraj drahá. . .
Zda sa, ze na Tambuse 3705 odisiel predny transparent Buse, pretoze na nom nic neni zobrazene a jazdi s tabulou vpredu. Len dufam, ze predtym nez "odisiel" tam nesvietilo "32 Do vecnych lovist" :-)))
V poslednej dobe som si zacinal mysliet, ze sprejeri uz dali pokoj supravam T6A5 z poslednej dodavky, ale dnes ma skoro ***lo ked som videl 7949-7950, ktora mala posprejovany cely zadok...fuuuj...
PAPYR a Matrin:
Trolejbusy v Praze jezdit nebudou, duvod je jednoduchy,musela by se postavit nova vozovna, menirny, vozy, a troleje.Posledni trolejbusova linka byla zrusena 14.6.1972, protoze od 1.5.1974 zacalo jezdit metro, tenkrat komunisti tvrdily, za az se postavi nejaka sit metra, tak trolejbusy se znovu budu uvedeny so provozu, bohuzel nestalo se tak.mimochodem metro do Kobylis(linka C) je stavi uz od zari tohoto roku.
SP:JESTE NECO, TECH CITY-BUSU MA DOPRAVNI PODNIK HL.M.PRAHY CELKEM 154, JESTLI MI NEVERIS TAK SE PODIVEJ NA WWW.DP-PRAHA.CZ, NEBO SI KUP KNIHU S NAZVEM PRAZSKE AUTOBUSY 1925-2000.
DP.
Mily SP,
kdyby jsme meli probirat proc jsme se tenkrat rozdelily, a v cem je CR s SR zaostalejsi, tak by jsme tu vedli proti sobe valku, a to ja nehci.Ja
prece nemohu za to co nam kupuje Dopravni podnik kuuju za autobusy, v Praze jsou vsechny linky vytizenne, tak asi proto se nekupuji male autobusy(SOR).Ba naopak, treba na linkach c.107,109,128,136,196,204,212 a 233, byly ted odnedavna nasazeny pouze kloubove autobusy.
Mnej se fajn, Tvuj DP.
Ja som o tom telefonoval s clovekom, ktory je z drazneho uradu, a nedavno tam robil kontrolu, takze snad mi neklamal. Ale ved vies, aj keby 1400 mali opravit, len si spomen, kolko uz robia 7085 ......
Hehe, Spectre, veď my sme sa len dívali spoza plota. Ale na druhej strane, na tých plochách stojí aj TAM 272 č. 1400 a nevyzerá to tak, že by ho niekto chcel opraviť...
Ospravedlnujeme sa, ale s 1200 to bol mensi omyl, ako sa ukazalo. Aby som to objasnil, my sme boli na Juraku s Dekom spolu a naozaj sme si mysleli, ze je na odstrel (vyzera totizto hrozne - niekto mu stihol vybyt zadne svetla), ale teraz som sa dozvedel, ze je to taka univerzalna odstavna plocha, a ze vsetky vozy ktore este maju SPZtku tam cakaju na kompletnu opravu - pre doplnenie, bol tam aj napr. aj jeden Ikarus 435.
Okrem toho mam dalsie novinky: Schroling je trochu zrekonstruovany - bol v ustrednych dielnach na generalke (novy nater ma ale len zvnutra, takze to vobec nieje vidiet). T3 snehovy pluh ma novy nater s krasnym bocnym napisom hlasajucim, ze sa jedna o sluzobne vozidlo.
DG> Moznoze tieto informacie okolo SADiek nerobi nikto preto, lebo je to aj urcita zodpovednost. Ako uz viac krat ludia pisali, nepaci sa im, ked su informacie neaktualne, malo fotiek v galerii ... A robit taku stranku o doprave, to si vyzaduje dennodenny kontakt s vozidlami, ale aj zamestnancami, ktori nieco vedia. Stranku o DPB robia fakt nadsenci, studenti- ziadni zamestnanci DPB. Budme im preto vdacni za vsetky tie aktuality, co nam prinesu.
DP> Odkedy sem prispievaju nasi ceski kolegovia, som z toho nejaky zdeptany (tu 50 Citybusov, tam 40...). Ale dovod, preco my nekupujeme nizkopodlazaky je jasny - dotacna politika tejto vlady. Skratka k doprave sa spravaju macossky, lebo miliardy idu na zachranu vytunelovanych podnikov a ozdravenie bank. No ale i tu sa zacinaju diat zmeny, ved tendre pre SADky (mimochodom ten buducorocny zrusili kvoli neregulernym podmienkam (SORy asi nebudu)), nakupy elektriciek pre Tatry, modernizacia zeleznicnych koridorov hovoria za seba. Otazka je, ze kde su Cesi v tejto oblasti dnes (Skoro hotovy koridor Decin-Praha-Breclav a my mame 8 km medzi Trnavou a Ciferom :)). Mozno o par rokov...
Čo sa týka regionálnej dopravy, niektoré podniky SAD majú vlastné stránky. Ale existuje jedna veľmi užitočná stránka www.vlak-bus.cz. Je to vyhľadávnie spojenia všade v rámci bývalého Československa.
Aj ja som dnes videl 7732 + 7731. Nie je to síce nič extra, ale videl som už aj horšie reklamy. Spoza plota som v Juráku zbadal, že naša prvá Karosa C 744 č. 1200 je asi na odstrel, pretože bola presunutá k autobusom určeným na vyradenie a zrejme ju už aj pomaly začínajú rozoberať. Veľká škoda. Deje sa to napriek tomu, že tento voz jazdil len veľmi krátko po jeho generálnej oprave. Pozitívna správa je, že bol zrekonštruovaný električkový pracovný vozeň č. 8437, ktorý teraz vyzerá veľmi pekne.
For DG: Ta 7732 sa lubila mne, ale ze je z opacnej strany ina som si nevsimol. Sorac. Ale co sa mi paci je cisto moj osobny nazor.
Co sa tyka zeleznicnej dopravy v okoli Blavy , kludne na tom mozem robit, nieco malo o tom viem a trochu v tom pracujem.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Papyr