A to akoze vodici maju na kazdej zastavke vystupit a ist skontrolovat CP?
Re #25172 J:
1. Neviem, ako by si jazdil so skutrom v zime.
2. Nechcel by si nahodou, aby jazdili na skutroch aj ostatni zamestnanci DPB, alebo rovno aby sa aj vozidla MHD vymenili za skutre?
Jedina vyhoda je to parkovanie a zapchy, ale inak to ma same nevyhody, ktore znemoznuju pouzitie...
A ako podla teba vodici skontroluju CP na zastavke? Z busu to vacsinou nie je vidno a aby vodic na kazdej zast. vystupoval a isiel sa kuknut, tak to je chujovina!
you can buy tickets in kiosks, ticket machines and DPB shops (see english version of this page). "30 min." means, that ticket is valid for 30 minutes (45minutes during weekend) and you can change buses within these 30 minutes.
Could you pls explain to me ,where can i buy the tickets for the bus and what does it mean "30min trip" written on the ticket.Does it mean that i can switch the buses during my trip or not? Thank you.
Prečo robiť veci zložitejšie? Prečo zamestnávať ĎALŠIEHO človeka, ktorý KAŽDÝ DEŇ bude prechádzať celú sieť a kontrolovať stav CP???!!! To nestačí, aby CP kontrolovali vodiči? Veď tí predsa denne v celej sieti jazdia!
Andy: Práveže som rozmýšlal o skútri (50cm3), lebo stým pôjde maxi 50km/hod dole kopcom 60km/hod. Na týchto našich cestách by som rád videl firemné auto v rukách zamestnanca. Taký nepozerajú na jamy. Česť výnimkám. A tak keby o skútrom nabehol na jamu, riskovl by že skončí na zemi. A so skútrom by nestál v zápchach a zaparkoval by na zastávkach pi karaji tak, že by nezavadzal busom až tak ako auto.
punxnotdead: Ako s tým nickom sa hlásiš k pankáčom a tým ku antiglobalistom, či anarchistom... a jazdíš autom. No ty si divný.
Mozno by stacilo, keby ti, co maju na starosti odpadkove kose, kazdy den zapisovali chybajuce CP na zastavkach, a dorucili to vylepovacom.
Ale co sa tyka pojazdnosti vylepovacov, je samozrejme, ze by mali mat nejake auto alebo skuter...
Inak keď už o tých skútroch? Koľko je vylepovačov CP a noviniek na zastávky? Lebo keby bol jeden, ktorému by sa kúpil skúter so strechov, tak musí za jeden deň prebehnúť celú Petržalku aj s J+R+Č ak nie viac ak kontroluje CP. Myslím si, že by sa ušetrilo na mzdách vylepovačov, ktorý vylepujú CP často nekvalitme. Keby bol za to zodpovedný jeden človek, tak je to lahšie kontrolovateľné a CP by boli častejšie pod okom vylepovača a tak by sa zabezpečilo skoré nahradenie strhnutého CP.
Myslím, že by to malo veľa výhod a všetkých viac ako 1200 zastávok by mohlo byť skontrolovaných pridobrom systéme za pár dní.
Ale možno to nie je dobrý nápad.
Teda vetou: " Nie zle ste ma pochopili, ja som súhlasil s týmto prerozdelovaním daní, no mal sa meniť už tento rok.", som myslel, že súhlasím so súčasným prerozdelovaním daní do dátumu 1.1.2004.
Je jasné, že keby taký nebol, tak obce a mestá za Váhom jednoducho umrú. Bolo nevyhnutné takéto prerozdelovanie mať a keby sme nevstúpili do EU, súhlasil by som snim aj teraz.
Aj keď v čechách FD prebehla už dávnejšie avšak neviem ako sa to prejavilo na chudobnejších regiónoch ako Vysočina,...
Už vyše dvoch týždňov sa na prvom vozni jednej súpravy linky č.11 zle zatvárajú stredné dvere. Aj týmto DPB preukazuje úroveň račianskeho servisu vozdiel ...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Andy
Re #25172 J:
1. Neviem, ako by si jazdil so skutrom v zime.
2. Nechcel by si nahodou, aby jazdili na skutroch aj ostatni zamestnanci DPB, alebo rovno aby sa aj vozidla MHD vymenili za skutre?
Jedina vyhoda je to parkovanie a zapchy, ale inak to ma same nevyhody, ktore znemoznuju pouzitie...