Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: COLOR #25126:
otvor si http://www.frt.cz/tramvaje/vozidla/100nt/ULF/popis1.html , najdes tam info o ULFoch
Reply on: Mike #25129:
Uz sa tu brali aj vacsie hluposti, takze myslim, ze mozme s prehladom az toto. Internet znesie vsetko...
Spectre: No dobre, ale tak to sa tu môže sťažovať každý deň 1000000 nespokojných ľudí, že vodič... A chcel som hlavne povedať to, že keď všetci začnú dodržiavať predpisy tak ako majú, tak to bude kvalitatívne úplne iný BEUS, niečo v zmysle premakanej západnej firmy
Reply on: Mike #25125:
A o com sa tu teda mame bavit, ked nie o predpisoch. Nebudeme do prehliadat, ako zaslepeni inzinieri z DPB, ktori sa trasu o stolicku. Myslim si, ze ked niekomu vadi nedodrziavanie istych predpisov je tu na to dobry priestor 🙂
Reply on: COLOR #25126:
O podvozku, ako ho ty myslis, sa da uvazovat napriklad pri T3. ULF je koncepcne v podstate jednoose vozidlo. Vertikalne su tam umiestnene motory + dajake to nevyhnutne haraburdie 😃.
Reply on: S499.1023 #25124:
Hm. Podvozky nie su nahodou tie zvisle srandy, ktore to maximalne zuzuju? Pokial ja viem (ale nevyznam sa), ULFy maju vertikalne umiestnenie podvozkov (no neviem ci to nie je blbost). Dik za objasnenie rakuskych noriem 🙂
Martin Fundárek: Ja som myslel, že vyžadovanie všetkých predpisov, ktoré majú vodiči dodržiavať ( PTP, D1/1, 2, 3...) nie je vhodná téma na rozoberanie tu. ( Z môjho pohľadu)Ja som tým príspevkom myslel, že keď začneme žiadať dodržiavanie jedného predpisu, potom by mali vodiči dodržiavať všetky predpisy, lebo v tých ich dopravných a návestných predpisoch majú všetky rovnakú váhu bez ohľadu na to, či sa priamo týkajú cestujúcich, alebo nie. No a hlavne, že ak by teda vodiči mali chodiť úplne predpisovo, tak to by bol kvalitatívne úplne iný Dopravný podnik. Ďalšie názory v tomto zmysle sa sem verejne neodvážim písať.
Reply on: COLOR #25123:
No to si na pomerne zásdadnom omyle, Videdeň má trochu zdravého rozumu, tak neprexxbe dotácie na tom, že nechá vozový prak zhniť bez údržby a nebude sa ukájať nádejami, že však keď sa to rozpadne, tak nejaké dotácie na nové vyškriabeme. Inak ULF podovozky nemá, kolesá sú samostatné a to v tých spojovacích častiach. Viedenské vozidlá sú úzke vo všeobecnosti, pretože tam je štandardná šírka voz. skrine tuším 2,20 či 2,30.
I.
499: Na viedenske dotacie mhd su to sroty. Keby tam mali penazi ako my v ba tak som ticho. Zachranuju im to ulfy ale tie su extremne uzke kvoli podvozkom.
Reply on: galiyosha #25120:
no, presne toto som chcel, keby som to nasiel
najlepsie by bolo pustit na to buldozery
Reply on: COLOR #25111:
Prečo by ich úplne tiché a nehlučné SGP lic. Düwag mali byť šroty, ha?
I.
Reply on: galiyosha #25119:
Tak predsalen tie vizualizacie, keby to niekoho zaujimalo: http://www.archinet.sk/Galeria/vystava.asp?Vystava=9
Reply on: Tomi #25118:
Dik -- no cele sa mi to citat nechce, aj ked by to mohlo byt zaujimave citanie, no skoda, ze som tam nenasiel vizualizacie vitaznych projektov... Tento clanok mi tiez unikol: http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=1222441 Takze sutaz bude nakoniec este jedna... :-|

Kazdopadne ospravedlnujem sa za off-topic.
Reply on: Tomi #25116:
Tato sutaz mi unikla. Nemas niekde v bookmarkoch dajaky link na vysledky tej sutaze? Celkom by ma zaujimalo, co chcu s tym premostenim spravit.
Reply on: fobust #25115:
netvrdim to na 100%, ale pokial viem, Dedeckov navrh bol, ze to premostenie vpredu, ktore vyzera tak otrasne malo byt priehladne, cize pri pohlade z nabrezia by si videl ludi, ako sa tam prechadzaju, no a kedze by to bolo cele priehladne, pekne by bolo vidiet aj stare vodne kasarne.

nedavno bola aj vypisana sutaz na architektonicky navrh rekonstrukcie... zase to vyhral ten najblbsi navrh, ktory ani nedodrzoval sutazne podmienky (opravte ma, ak sa mylim)
Reply on: galiyosha #25114:

Nemyslim si ze budova trpi iba nekvalitnym spracovanim, ale aj vyberom povrchu, architektonicky narusa nabrezie, vyzera otrasne. Je to hmus. Ked som bol maly tak som si myslel ze je tam väzenie, vsak ta budova vyzera neludsky - mozno je to moj subjektivny nazor, ale vela bratislavcanov ma presne taky isty a vravime jedno: zburat!
Reply on: fobust #25107:
To s tym SNG je subjektivna otazka -- ta stavba velmi utrpela sfusovanim pri samotnom stavebnom procese, inak by dnes nebola v takom zalostnom stave, v akom je...

Re #25104 pista: Tak stanica Bratislavska vyzera ako dajaka vacsia trafika. 🙂
http://www.metro.ru/stations/lyublinskaya/bratislavskaya/
Reply on: COLOR #25111:

Stare Düwagy su sraoty? Vsak to je to iste ako Kachna od CKD. Iba to nema zrychlovack, ale stakace, ktore cvakaju pod zadkom v tych bednach v interieri. Co sa jazdnych vlastnosti tyka, tak zrychlovac je podla mna lepsi, lebo je to plynula regulacia, neseka to (aspon by nemalo) a zaroven ta nuti casom vyradit vsetky odporove stupne, takze je to aj setrnejsie. Zasa Düwag dokaze ist trvalo na odporoch aj dlhsi cas, cize udrzi aj konstatnu rychlost... Ale kachny mam radsej, neviem preco, lebo konstrukcne su zost zvratene, zrychlovacova T3 je na tom lepsie. 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.