Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: N/A #249869:
Klasický prejav teórie rozbitého okna. Ak vandalizmus neodstraňuješ priebežne hneď keď vzniká, jeho objem začne rásť.
Reply on: MatejBA #249870:
Ja v tom nevidím žiaden rozpor. Nič nie je porušené.

Mimochodom, podľa "Technického a prevádzkového štandardu IDS BK", podľa bodu 3.26, v lete, ak je teplota nad +40 °C musí byť vo vozidle viac ako 50 °C. Jedine, že by to klimatizácia dokázala vychladiť pod 30 °C. Inak musí byť nad 50 °C.

"3.2.6 Tepelný komfort
Tepelný komfort zabezpečuje klimatizácia priestoru pre cestujúcich s vykurovaním (resp. samostatná
klimatizácia a samostatné kúrenie), ktorej úlohou je udržanie vnútornej teploty v rozpätí +7 až +25°C
v zimnom období a v rozpätí +17 až +30°C v letnom období (pri vonkajšej teplote nad +40°C musí byť
teplotný rozdiel najmenej 10°C)."
Reply on: N/A #249869:
Prosim ukaz mi, kde IDS BK schvalilo hentaky typ balkanizacie: https://www.idsbk.sk/download/az1f001rx41d.pdf alebo https://drive.google.com/file/d/1lu1wrd33VaH_r1nZG5Fe5o_JS9VZ5F3W/view
Reply on: Ike #249868:
Za problém považujem to, čo sa deje v BA.
Raketovo stúpa počet posprejovaných budov, prístreškov, vitrín, rozvodných skríň, stĺpov, lavičiek...prejdi sa po centre, sídliskách...je to až nechutné.
A to na to nadväzuje ako vyzerá interiér vozidiel MHD, vlakov...
Reply on: N/A #249865:
Prečo som také oznamy nevidel ešte v lietadle alebo na lodi?

Inak, ak považuješ cestujúcich za problém, tak si v zlom zamestnaní.
Reply on: N/A #249865:
Nie, to nie je žiadna časť toho problému, keďže tie cedule to vôbec neriešia.
Reply on: Cancer #249864:
*vzácne* mi pripominaš jedneho veduceho a nie od autobusov,ktorý sa nič inemu nevenoval len kdo ma co vo vozidle 😱 ,lebo technickej a odbornej časti vobec nerozumel.
Reply on: Cancer #249864:
To je jedna časť problému, druhá časť problému je to, čo predvádzajú cestujúci.
Reply on: N/A #249863:
Akí vedúci dopravných prevádzok tolerujúci vodičom balkanizáciu vozidiel, také vozidlá.

Špeciálne pozdravy divízii autobusy.
Reply on: Miro #249860:
Od roku 2023 si môžeš značky nechať a do nejakej doby dať prepísať na nové vozidlo. Akurát bohvie, či to tak naozaj prebehlo aj tu, lebo internety sa zatiaľ netvária, že by to v posledných dňoch prebehlo cez TK/EK.
Ad Arriva: no, v meste ešte je aspoň konkurencia, ale už dlho niet týždňa, aby aspoň jeden vodič 666-ky, ktorá ide 6:53 z Cífera, Kaplnskej smer SC, nezabudol napriek včasnému znameniu normálne zastaviť v Blatnom pri škole. Včera síce zastavil aj bez pripomínania, ale zadné dvere otvoril až na výzvu(naberal nastupujúcich prednými dverami).
Reply on: mirec240 #249859:
A to je legálne?
MHD Pezinok: vozidlo, ktoré prišlo o značky dostalo nové z iného vozidla a dnes už opäť jazdí (963 9UE -> AA-685CV), takže kríza je aspoň na chvíľu zažehnaná.
Reply on: Joyki #249857:
Ja už som sa na regiobusy v rámci mesta vykašlal, sme späť v SADistických časoch a toto sa mi nechce riešiť.

Pamätám si ako sme za čias SL obhajovali BID že to nie je ich vina, len proste kvôli tomu ako je nastavená zmluva s tým SL nevedeli dostatočne hýbať. Dnes majú všetku kontrolu a je to ešte horšie ako za čias SL. Na papieri je systém pekný, v realite tragédia.
Reply on: 810zssk #249853:
Mne minulý týždeň zastavil na Hodonínskej smer AS, síce som mával aj vystupujúci boli, ale ako som nastúpil zadnými dverami, tak po mne kričal, že mám ísť dopredu a zároveň pred nosom doslova zavrel dvere ďalšiemu nastupujúcemu, ktorý nepochopil, že sa má presunúť dopredu a pýtať si lístok, tak sme odišli. Po oznámení vodičovi, že mám PCL 365d trval na svojom a dosť ponižujúcim štýlom po mne kričal, aby som sa presunul k nemu zastavil a otvoril mi dvere, že ak nie, tak musím vystúpiť. Celý čas som zostal pokojný a zdôrazňoval PP za jeho chrbtom, že to je hrubým písmom vyznačené, že v smere na AS v rámci BA môžem zadnými a nemusím pípať. Pod stanicou zase od znova konflikt, lebo niekto ďalší nastúpil zadnými dvermi.

Arriva mi odpísala vcelku stručne a jasne, že sa ospravedlňujú a opätovne dajú vedieť šoférovi.
Reply on: 810zssk #249853:
Na týchto zastávkach v Lamači žiaľ úplný štandard. Tam ak chcem regiobus musím preventívne mávať ako na 1.maja a ísť skoro do cesty aj keď je plná zastávka. Potom zastaví, inak nie.
Reply on: 810zssk #249853:
Hej stacilo mi ked mi raz pocas mesiaca, co som mal auto v oprave, nezastavila na 245 v Lamaci smer Zahorie a ja som bud mohol cakat hodinu na spoj a meskat hodinu do prace, alebo dat 20 eur za Uber do prace (ano stal som na zastavke sam a nie je ma lahke prehliadnut a bolo ma dobre vidno 😃) .

Arriva mala davno byt pokutovana pod ciernu zem, a to sa nebavime este o skvelom starte tejto firmy v regione.
Reply on: 810zssk #249853:
Dôležité je predsa aké vymakané štandardy máme napísané, nie ako sa dodržiavajú.
Vidím že naďalej sa na regiobusoch nedejú žiadne pokutovateľné porušenia štandardov. Idem 215kou a práve sme s ľahkosťou preleteli okolo Vrančovičovej kde stalo doslova 20+ ľudí. Následne detto ŽST Lamač s 9 cestujúcimi.

To je moja prvá jazda regiobusom za asi pol roka, a keby som bol inšpektor, viem tu hneď udeliť pokuty za stovky eur.

Ktorá z týchto možností teda platí?
1. BID a.s. je chránená dielňa ktorá zamestnáva slepcov ktorí nevidia úplne jednoznačne a očividne pravidelné ignorovanie štandardov IDS BK.
2. BSK kryje zadok Arrive a nevyžaduje dodávanie služby za ktorú platí z našich peňazí.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.