Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Čo bolo teda to večerné prekvapenie ?
Reply on: Thomas55 #248287:
Ano
Reply on: Solider #248286:
Čo to znamená… Takže je len vypnutá a nie pokazená ?
Reply on: Thomas55 #248285:
Je zablokovaná z toho dôvodu, že ju neustále podhadzovalo, dokonca aj po zmene ovládania na dvojpísmenkové.
Z akého dôvodu nefunguje trolejová výhybka z Patrónky smerom na Záhorácku ? Nevie niekto ?
Reply on: N/A #248283:
Jo.. uz som to tiez tak vyrozumel, dik. Ono vo finale tie rychle zasahy aj tak idu cez odkazprestarostu, cize to je cca jedno, sak uvidime, snad sa to nejak podari opravit.
Reply on: toms #248282:
Rýchle zásahy sú Komunálny podnik, ten s tým nemá absolútne nič.
Reply on: ES499.0001 #248274:
Vdaka, skusim odkaz pre starostu a aj rychle-zasahy, co Peon navrhol v #248277. Snad sa to nejak pohne.
Reply on: Pe67 #248279:
No dobre, ale to znamená, že väčšina električiek bude nocovať na JD. Ako sa tam pomestia?
Reply on: Pe67 #248278:
Vďaka za vysvetlenie. 🙂
Reply on: Pe67 #248278:
Aha ešte mi ostali 4/24 a 4/25. Službu 4/24 bude robiť ZV v Dúbravke a súprava zo 4/25 sa po rannej špičke presunie na Jesenského ako ZV.
Reply on: Urbanway 2423 #248265:
Poopravím. Nocovať budú naozaj iba na Komisárkach: po rannej špičke na vonkajšiu koľaj zatiahne 7 ks K2(S) (z linky 7)a na prostrednú 4 ks 30T z linky 3. Tie pôjdú do výpravy až ďaľší deň. U ŽST Vinohrady sa po rannej špičke odstaví na každú koľaj po 5 ks K2(S) z linky 7 (teda spolu 10ks). 7/1 až 7/5 z vnútornej koľaje idú poobede do premávky a večer končia v JD a tie z vonkajšej koľaje večer prevezú striedači z linky 3 do JD. 9/19 až 9/23 ostanú po rannej špičke v obratisku Ružinov a večer ich prevezú striedači z linky 9 do JD. 4/26 až 4/28 sa po rannej špičke odstavia na vnútornú koľaj na NM čo bude s nimi večer netuším (či tam aj ostanú na noc?). 1/6 a 1/7 budú v medzidieli odstavené na hl.stanici.
Reply on: toms #248272:
Ja by som skúsil Rýchle zásahy magistrátu, lebo aj keď oni zrejme električkové koľajnice nemajú na starosti, tak ak by to oni posunuli kompetentným, tak možno by sa to potom neignorovallo... https://bratislava.sk/rychle-zasahy
Reply on: Viko #248273:
Boli tam parkovacie miesta.
https://maps.app.goo.gl/S1CAWVRc1q8d31jx8

Pravda, je vidieť, že odkedy to spoplatnili, tak sa veľmi nevyužívali.
https://maps.app.goo.gl/s8PwMqewNiv6TRrq8
Reply on: Peon #248271:
Problém je, že chýbajú projektanti a mestské časti si ich navzájom "kradnú".
Reply on: toms #248272:
Skús to dať na odkaz pre starostu.
Reply on: Peon #248271:
Pristavím sa len pri jednej veci - o čo bolo lepšie to obrovské vyšrafované "letisko" za NBS, než to čo tam je teraz?
Poradte mi prosim - na Kriznej smerom na Trnavske myto cca 10m pred zastavkou je "prepadnuty" zvar kolajnice (lava kolajnica) a kazde koleso, ktore tadial prejde tak robi dost hluk. Povodne tam bola prasknuta kolajnica zaciatkom 2020, ktoru opravili, avsak ten zvar sa "prepadol"... (v mieste zvaru je to o 4-5mm nizsie ako kolajnica pred/po)

Snazil som sa pisat na dpb.sk vnutorna kontrola, ale komplet bez odpovede. Tym, ze tadialto chodia elektricky z/do vozovne tak elektricky robia hluk, vdaka tomuto zvaru, do velmi neskorej noci a od velmi skoreho rana.. Akoze ten hluk je taky, ze je to pocut na Blumentalsku / Bernolakovu v noci cez zavrete okna. 😥

Kam sa obratit nech to niekto pride opravit? vdaka za radu.
Reply on: Peon #248270:
Zbytočne som tiež dúfal, že aspoň prehodnotia čas premávky / ukončenia popoludňajšej špičky linky 23 v úseku "Lamač - Dúbravka" zo 16 h na neskorší čas... 😞

(Aj) na MHD negatívne vplýva i ten nový luxusný cyklochodník na nábreží na úkor cesty v oboch smeroch, hmm, na to boli financie...
Snažím sa pochopiť potrebnosť a logiku vytvorenia tej "oddychovej zóny" práve na zabratej časti cesty na Vazovovej ul, ale nedokážem to.
A to neďaleko Bratislavského hradu kde tiež bola kolíkmi zabratá časť cesty či parkoviska na nič, to tiež má na svedomí Vallo magistrát alebo tam MČ Staré Mesto?

Aj keď som hodnotovo ľavicový liberál, ak by PS malo robiť podobné "pokusy" pri spravovaní štátu, tak to radšej ďakujem neprosím..

Ešte k parkovacej politike kto sa vyzná? Nie je mi jasné, Dúbravku v roku 2024 predsa len budú spúšťať postupne? To je taký problém to postupne namaľovať v celej Dúbravke a neskôr naraz spustiť celú Dúbravku?

Mne sa diskriminačné zdá byť aj to, že niektorí Bratislavčania už viacero mesiacov musia platiť PAAS a ďalší nie. Rovní a rovnejší?
To sa vážne nedajú aspoň menšie mestské časti potom spustiť naraz nech to nespôsobí dopravné komplikácie pri snahe niektorých motoristov parkovať bezplatne čo najbližšie k platenej zóne v rámci rovnakej MČ?
Reply on: Peon #248169:
Nižšie tu kopírujem vyjadrenie magistrátu k linke 23. To ako obhajujú to s VW1 / VW2, to už je čo preboha?! 😱 😫 Chcem im na to niečo odpísať, ale to už nedávam... 🙁
Presviedčajú, že toto je lepšie riešenie ako zachádzky spojov linky 23 k VW2 z riadnej trasy medzi Metrom a sídliskom J. Jonáša + lepšie riešenie ako účelová samostatná linka 24 + lepšie riešenie ako zachádzka vybraných spojov linky 21.

"K Vášmu podnetu k linke č. 23 si Vám dovoľujem zaslať stanovisko kolegov z oddelenia hromadnej dopravy.

Čo sa týka zavedených zmien na linke č. 23, tak Hlavné mesto v spolupráci s dopravným podnikom pravidelne monitoruje a vyhodnocuje prevádzku liniek MHD, pričom rovnako pravidelne sa zaoberá možnosťami zefektívnenia a optimalizácie jej prevádzky. Samotná efektívnosť prevádzky je v tomto roku - s ohľadom na aspoň čiastočné zníženie prudko rastúcich prevádzkových nákladov a finančných možností hlavného mesta - o to väčšia, pričom veľakrát sa ponuka MHD prispôsobovala konkrétnym prepravným potrebám obyvateľov. Aj z tohto dôvodu boli k termínu 13.2.2023 realizované prvé významnejšie zmeny v prevádzke MHD, pričom následne k termínu 5.8.2023 sa pristúpilo k ďalším. V rámci návrhu optimalizácie zohrávali dôležitú úlohu aj dáta o obsadenosti ponúkaných spojov liniek MHD získavaných z automatického počítania cestujúcich, pričom sa snažíme prijímať také opatrenia, ktorými sa aj napriek potrebe znižovania nákladov výrazne väčšej časti cestujúcej verejnosti cestovanie nezmení, resp. zlepší. Žiaľ, pri takto komplexných zmenách sa môže stať, že dopad zmien pre časť cestujúcej verejnosti bude väčší.

V prípade linky č. 23 prišlo k obmedzeniu jej prevádzky v spojení Lamač – Dúbravka len na vybrané časy, ktoré boli primárne cielené na zabezpečenie dochádzky žiakov a študentov do školských zariadení. Preto sme sa aj v rámci optimalizácie snažili zachovať a zamerali sme sa na tieto účelové odchody. Linka č. 23 vo všeobecnosti nebola v uvedenom úseku optimálne využitá, a teda aj vzhľadom na naše možnosti, ako aj z pohľadu optimálneho využitia vozidiel sme sa rozhodli pristúpiť len k zachovaniu predmetných spojov.

Čo sa týka nasadenia typu vozidiel, tak ako aj vo svojich mailoch uvádzate, tak od spustenia zmeny na linke č. 23 sa vykonali ešte niektoré korekcie (pridanie spojov) a medzi iným aj nasadzovanie vozidiel kratších ako 12 m. Čo sa týka zmeny obsluhy Volkswagenu VW 2, tak predmetná zmena, kedy vybrané spoje linky č. 23 zo zastávky Jána Jonáša VW 1 zabezpečujú obsluhu brány VW 2 sa síce môže zdať ako neštandardné riešenie, ale toto riešenie bolo konzultované aj so zástupcami samotnej spoločnosti VW 2, pričom sa konzultovali aj časy prevádzky takéhoto spojenia. Spôsob tohto riešenia bol vybraný aj z dôvodu, aby sa nepredĺžil jazdný čas obyvateľov zo sídliska Jána Jonáša, ktorí predmetnú linku využívajú pri svojom spojení napr. s mestskou časťou Dúbravka. Súčasne takéto riešenie umožňovala aj technológia prevádzky linky č. 23. Zároveň tak obyvatelia sídliska Jána Jonáša, získali ďalšie spojenia so zastávkou Jána Jonáša VW 1 s možnosťou prestupu na linku č. 21. Možnosti prestupu a nadväznosti medzi spojením s Mlákou boli zvolené ak optimálne z hľadiska technológie prevádzky samotnej linky bez potreby zvyšovať nároky na výpravu vozidiel, a teda vozidlo, ktoré zabezpečuje obsluhu zastávky Volkswagen VW2, následne zabezpečuje aj spojenie s Mlákou.

Petície, ktoré boli riadne odovzdané a spĺňali kritériá, tými sa mesto zaberalo, napr. petícia k linke č. 36 bola súčasťou bodu programu Komisie dopravy."

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.