Vo Viedni majú aj značnú Kurzparkzone, kde môžeš zastaviť na 15 minút zadarmo. Čo mi úplne stačí, keď idem po recept lekárovi a rovno do lekárne na prízemí. Často mi to netrvá viac ako 10 minút.
Nezabudni, že električky občas aj pieskujú. Odstránenie železa z laku nie je problém, mám na to IronX. Špeciálna technológia nutná nie je, stačí mať potrebný prípravok.
Nikto tu nepovažuje odstavenie vozidla na verejnej ploche za ľudské právo.
Prečo si ale pri svätej vojne proti autám nezobrať príklad z Viedne? Tam je možné odstaviť auto za 4,10€ na 24 hodín. Čo je 120€ na mesiac. Čo je dostatočne motivujúce na budovanie súkromných odstavných plôch a garáži. A zároveň to nie je ekonomicky likvidačné, pre tých, ktorí zatiaľ možnosť parkovať na súkromnom nemajú.
K eimisám. Každé trenie materiálu emituje mikročastice do okolia. Napríklad pneumatiky, kolesá, brzdy. Aj toto mala riešiť emisná norma EURO7. Pre zaujímavosť: Autíčkari dobre vedia, že emisie železného prachu z vlakov poškodzujú lak. Ihličky sa zabodávajú do laku a korodujú. Volá sa to náletová hrdza. Na ich odstráneňovanie funguje špeciálna technológia.
Takí ľudia sú často odkázaní aj na pomoc iných ľudí. Emisie električiek a trolejbusov ako presne škodia v meste? Máme ak naftové autobusy. Ako ich emisie ovplyvní zápcha kvôli hyperluxusnému cyklopruhu?
"priamy smer nedostane zelenú, kým nemá kam pokračovať"
z toho co som pocul a cital o dotknutej krizovatke na safku, a to ze to tam v aktualnej konfiguracii stihaju saturovat aj auta prichadzajuce po sturovej by teoreticky mohlo znamenat ze ten "hlavny" smer tam nedostane volno aj hodinu-dve.... kolko krizovatiek aj predtym obdobne vyblokujes kvoli tej vallovine ?
Ani MHD nie je pre všetkých, sú aj ľudia, ktorí sú objektívne odkázaní na autá (keďže napríklad nedokážu prejsť ani k najbližšej zastávke). A emisie bicyklov sú stále menšie ako vozidiel MHD plus cyklisti robia prospešnú činnosť pre svoje zdravie, čo sa môže ukázať v celkových nákladoch na zdravotnú starostlivosť.
Čudujsasvete, cyklopruhy sa nedajú zriadiť naraz od DNV po DH. V každom meste prvé roky ľudia nadávali, načo sú im nejaké frcky, až sa to zrástlo v peknú sieť.
Toto som si minule všimol aj ja. 29 vyšla od Pribonovej doľava, no nedokázala sa vytočiť a na cca 3 minúty zablokovala takmer celú križovatku Dostojevského rad - Pribinova. Keby sa nedrala do križovatky, tak by tam možno stála do večera, lebo od Karadžičovej stále prichádzali autá a kým mali červenú, tak sa priestor medzi Pribinovou a Šafkom ani nestihol vyprázdniť.
Progresívni satanisti ani len nevedia povedať, ako daný projekt mal pomôcť cyklistom.
Keď ide cyklista od Eurovey k Riverparku, tak výhodnejšie je ísť cez Fajnorovo nábrežie a nie cez dva svetelné riadené priechody najprv na Šafku a potom pred mostom SNP.
Opačným smerom to ešte pochopím. Ale cieľom je zjavne len škodiť.
To je pekne, ze to tak je vymalovane, akurat to malokto dodrziava. Rovnako ako pravidlo, ze do krizovatky neleziem, ak ju nemozem prejst. A ak to niekto aplikuje, ostatni ho este vytrubia.
Celkom výstižné, aj keď zjavne ide o preklep. Obmedzovanie IAD beriem, ale likvidáciu MHD ako alternatívu voči IAD pre všetky vekové skupiny (baťolatá alebo dôchdocovia ktorí sú radi že udržia paličku a moč), ktoré z objektívnych dôvodov nemajú bicykel ako alternatívu, nemôžem tolerovať, ani ju tolerovať nebudem! MHD musí byť záujmom cyklobuzien NADRADENÁ, lebo slúži všetkým, nie iba tým, ktorí majú predpoklady sa bicyklovať!
Má niekto štatistiku či sa predĺžili časy busov odkedy bol vybudovaný cyklopruh na nábreží? Dnes pred 14.h. bol taký kolaps pre Šafkom smerom k mostu SNP, nielenže sa tlačili autá do jedného pruhu pred Šafkom, ale bus 29 ani autá sa nevedeli predsrať do stredu križovatky a k zástavke Šafárikovo nám.
Tento projekt treba opraviť, priznať si chybu. Cyklopruh zmeniť na BUS/cyklopruh v oboch smeroch až po most SNP.
Najlepšie riešenie by bolo rozšírenie cesty o jeden pruh pri odbočke k Hviezdoslavovmu nám. (smer k Šafku) nech je po celej dĺžke samostatný pruh pre BUS/cyklo aj autá. Je to len pár metrov. Doprava by bola plynulejšia aj bezpečnejšia, teraz je len anarchia a zbytočné exhaláty v centre mesta.
Teší ma tvoja odpoveď, Ivan. Stále čakám na mail aby sme spravili dobré zábery. Rád by som na jútjúb nahral videá, za ktoré sa nebudeme musieť hanbiť. Určite ich však nenatočíme na zmienených miestach.
A to Kollárko - súčasné vedenie mesta nezaujíma MHD a už vôbec nie nejaká plynulosť trolejbusov. Jediné, čo súčasné vedenie mesta zaujíáma, sú cyklobuzny. A MIB je o čom? Dlaždice, dizajnmanuál. OK, beriem, aj to sú užitočné veci. Ale do prdele sú oveľa pálčivejšie problémy, obmedzovania MHD, ktoré ináč, ako VYHÁŇANIE ĽUDÍ Z MHD nazvať nemôžem! Nech ide súčasné vedenie meta tam, kam sa ani lúče slnka nedostanú, len muchy sa tam derú (lebo im to voní)! Pre cyklobuzny všetko, aj na úkor MHD a IAD. Obmedzovanie IAD mi nevadí, ale to, čo mesto robí, má také dosahy na MHD, ktoré považujem za absolútne neakceptovateľné!!!! Koľko ľudí sa vozí MHD a koľko cyklobuzien je? Však to nie je normálne!!!
KU&DP4, dočkáme sa niekedy vedenia mesta, ktoré aspoň na pár rokov bude preferovať MHD?!?!?!?! Lebo vidím iba extrémy - Autoslava a Cyklobuznov (Wilsonov). A samozrejme nekonečné obmedzovania MHD kvôli kadejakým KkT1n8(D5)m typu rôzne náhodné behy alebo plesne v opere.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
zakaznik
Prečo si ale pri svätej vojne proti autám nezobrať príklad z Viedne? Tam je možné odstaviť auto za 4,10€ na 24 hodín. Čo je 120€ na mesiac. Čo je dostatočne motivujúce na budovanie súkromných odstavných plôch a garáži. A zároveň to nie je ekonomicky likvidačné, pre tých, ktorí zatiaľ možnosť parkovať na súkromnom nemajú.