Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: si #247814:
Ak ideš po ceste, ktorá má len jeden jediný pruh od prirodzenia, tak robíš čo? Či radšej rovno ostaneš doma?
Reply on: Thomas55 #247839:
Z pravidla od 6. do 12. dňa v mesiaci nejazdia kvôli napätovej výluke. Inak väčšinou jazdia.
Reply on: N/A #247840:
A zruší sa konečne to pravidlo, že po pustení preferovaného smeru sa nepokračuje v cykle, ale ide celá postupnosť odznova? Minule na Farského takto 2x prišla elina tesne pred chodeckou zelenou cez Bosákovu, z Jantárovej na Bosákovu boli medzičasom dve zelené, a pre chodcov stále ani jedna. (Stlačené bolo.)
Reply on: mirec240 #247830:
Odbočka Tesco Lamač - nie je možná preferencia bez modernizácie CDS.
Križovatka Lamačská - Harmincova nie je možná preferencia bez modernizácie CDS.
Harmincova - Polianky, Harmincova - Lipského a Harmincova - chodecký budú v preferencii.
Harmincova - Sch. Trnavského smer Záluhy zelená doplnková šípka, funguje to pekne, smer Harmincova preferencia, funguje to pekne.
Sch. Trnavského - Alexyho - modernizácia CDS ak sa podarí, tak v roku 2024.
Saratovská - chodecký - nie je možná preferencia bez modernizácie CDS, chodec vylúčený vo vlne v trase 84 smer mesto.
Saratovská - Repašského - smer mesto preferencia + doplnková zelená šípka, smer Žatevná preferencia. Križovatka v poslednej dobe vykazuje poruchy, na odstránení poruchy sa pracuje. V bezporuchovom stave križovatka funguje pekne.
Reply on: Depebe #247838:
A dá se zjistit či ten daný deň bud'na 44ke 15Trm vypravené ? Napríklad dnes sú na miesto nich autobusy...
Reply on: Thomas55 #247836:
Ani srnky netušia. Môžu skončiť doslova kedykoľvek 🙃
Treba počítať aj s tým, čo píše 810zssk
Reply on: Depebe #247835:
Ja som si celkom istý že nejaká výhovorka prečo tie vraky živia sa nájde aj potom 🙂
Reply on: Depebe #247835:
Takže minimálne do konca roku budu ešte na linke 44 jazdit ?
Reply on: Thomas55 #247834:
Plánuje sa to už dlho. V súčasnej dobe už dávno nemali jazdiť.
Predpokladá sa, že skončia po zaradení do premávky nových trolejbusov.
Chcel by som sa spýtat, či niekto nevie, ako dlho majú 15TrM ostať v běžnej premávke (44).. Či sa náhodou neplánuje zrušit aj večernú/nočnú premávku 15TrM... Dakujem
Reply on: Kubo123 #247832:
na tej križovatke sa to stáva...aj pri Dome kultúry. aj zelená pre chodcov - tam často sa nedostaneš na druhú stranu cesty aj niekoľko minút. Keď som šiel v auguste prvýkrát do Borov na novú 30 z Podvorníc, tak som čakal asi 3-4 minúty na zelenú, 30 už medzitým stihla prísť z Lamača a stáť na križovatke na otočenie, musel som pobehnúť smerom ku konečnej a prebehnúť cez ten neoficiálny prechod pred električkovými zastávkami a ledva som tú 30 stihol 😃
Reply on: mirec240 #247830:
Ja som cca mesiac dozadu cestoval L83 smer Pri kríži a pri odbočení zo Saratovskej na Repašského sme čakali na semafore min. 5 minút. Semafor pochopiteľne preferoval električky avšak napriek tomu sme dosť dlho čakali. Cestujúci sa začali sťažovať na dlhé státie na križovatke a žiadali vodiča, aby sa na to (napíšem to slušne) vykašľal a prešiel na červenú. Vodič išiel kontaktovať dispečing a počas hovoru s dispečerom mu už padla zelená. Autobus mal na konečnej meškanie cca 8 minút.
Reply on: mirec240 #247830:
Keď si išiel teraz poobede tak nejazdili električky takže semafory nepúštali často zelenú v priamom smere
Mohlo by sa už konečne niečo začať robiť aj s preferenciou autobusov. Dnes sme s 83 na úseku Mokrohájska - Drobného stáli na červenej na úplne každej svetelnej križovatke, resp. riadenom priechode. Kebyže sú semafory pri zastávke Lipského v prevádzke, tak by stál asi aj tam. Takto by verejná doprava v hlavnom meste fungovať nemala.
Reply on: Ike #247822:
V tej 84 som bol. Od zastávky Lipského sme šli tesne za sebou, 83 meškala už z Pri kríži 4 minúty (asi kvôli obratu, meškania boli aj v smere do Dúbravky). Zrejme sa chcel vodič poloprázdnej 84 "zbaviť" 83 pred sebou... S takýmto riešením sa samozrejme nestotožňujem ale väčšie zlo bolo napr. obehnutie vozidla linky 83/84 na zastávkach Húščavova alebo dočasnej zastávke Lipského linkou 20 v smere DNV, čo som mal možnosť vidieť už viackrát.
Reply on: si #247821:
Tie predstavy o vyznačených obchádzkových pruhoch máš odkiaľ prosím? Lebo by ma skutočne zaujímalo ako a v ktorom zasľúbenom meste sa vyznačujú pruhy pre obchádzanie.
Zábrany, aj keď to hlava asi nepoberie, tam sú práve preto, aby jední druhým (ani náhodou) neliezli do pruhu a jazdnej dráhy. Zákazník tam síce vo vlhkej vízii vídava prevrátené autobusy, ale ak by tam vďaka absencii zábran voľne zastavovali, určite by nevynechal príležitosť poukázať na nedostatočnosť toho riešenia a vrešťal by tu za ich inštaláciu. Možno.
Keď sa cyklista pohybuje vo svojom pruhu tak sa nejedná o predchádzanie v zmysle zákona, takže tam sa 1,5 m dodržiavať nemusí a tak môžeš kľudne spávať. Ten betón pôsobí na stretnutia blízkeho druhu oproti bezbetónového riešenia rozhodne preventívnejšie, tak by som odporúčal zrevidovať tie tlachy.
Reply on: Miro #247810:
Stane sa zázrak! Veď ty zistíš, čoho je schopná taká multikára s pluhom.
Reply on: Ike #247822:
Veď toto sa deje pravidelne u Arrivy.
Napríklad každú hodinu po staničnom rozjazde V Senci, kedy na nasledujúcej jeden autobus zastaví, a ostatné len prefrčia.
Potom boli vodiči upozornení, ale stále sa objavujú takí, ktorí jednoducho nezastavuju
Reply on: Ike #247822:
Nebol správny.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.