Na Z.Piesky ide predsa iba každý druhý spoj L4. Miesta je tam dosť.. Kapacitne je to ráno už teraz na hrane.. hlavne , keď sa vyrojí viac regio busov. L4 sa tam bude musieť zaviesť v plnej kapacite a na N.Mesto to bude asi s prestupom na združenej zastávke Kuchajda.
V dokumentoch ktoré boli dodané na štúdiu uskutočniteľnosti na rekonštrukciu Hl. St. bola zmienka o obnovení linky č. 2 ale v smere Hl. St. - St. NM. Takže existuje predpoklad, že linka sa obnoví ale až počas rekonštrukcie hlavnej stanice a keď vôbec, tak iba po NM. Ak vlak stojí aj v Bratislava - Rača, použite priamu linku 56 na ZP.
Nie, lebo električky majú posilnený interval na dvojnásobok z času premávky linky 2, čiže sú obratiská dvakrát plnšie - nezmestila by sa linka 2 ani na ZP, ani na HLST.
Áno, musím tomuto "vykazovaniu činnosti", pogratulovať. Starší ľudia sú zmätení z toho, že to hovorí aj NM aj ZP, nehovoriac o tom, že niekedy sa celý záznam ani nepustí, lebo spoj je už v ďalšej zástavke.. úplný nonsense. Možno by bolo na čase dať aspoň do T6 nový palubák, s LCD do každého voza.. ked sa už kupujú nové rýchlometre.. a ne takéto blbosti vymýšľať.. Keď už, možno by úplne stačilo ponechať staré ohlasovanie, plus na zastávke Kuchajda raz vyhlásiť tento pol minútový oznam, nakoľko spoj na NM tam aj tak čaká dostatočne dlho, a nie vyhlasovať to od Krížnej..
Je nejaký nový typ hlásenia v električkách? V #7904+7903 hlásilo pred Trnavským mýtom približne toto “spoj ide na konečnú Stn. Nové Mesto a nie na Zlaté piesky…pre cestu na Zlaté piesky prestúpte na druhý spoj…”
Je vo vozidlách DPB nejaké vekové obmedzenie ohľadom sedenia v prvom rade? Nič som nenašiel. Naposledy keď som si ale so synom sadol dopredu, nás vodič upozornil že si máme "s tým dieťaťom" presadnúť, lebo z toho bude mať problém.
je možné že by obnovili električku č. 2 (resp. nové číslo), ktorá bude PRIAMO premávať z hlavnej stanice na zlaté piesky bez prestupu?
Je otravné cestovať vlakom a dvakrát prestupovať kým sa človek dostane do cieľa..
Už štvrtý deň si všímam že se nám tady rozmohl takovej nešvar: to že máme buspruhy je pekné, ale jazdí v nich dosť áut čo tam nemajú čo robiť a taxíky to rozhodne nie sú. Zmenila sa nejak vyhláška? Je tam napísané "buspruhy okrem vozidiel pre ktoré sú určené smú používať aj vodiči ostatných osobných áut ak to uznajú za vhodné"?? Lebo to vyzerá že áno.
Včera keď som pešo prechádzal cez Šafárikovo nám.som si všimol že tam naberajú meškanie aj električky, nakoľko na svoj signál "voľno" nevedia prejsť križovatkou, nakoľko im koľajnice blokujú autá, ktoré tam nemajú čo hľadať.
Prácu polície (jednej aj druhej) v tomto meste naozaj nemienim komentovať, to už by bolo na toto fórum priveľa.
Neviem samozrejme posúdiť stav všetkých vozov, ale prestriedal som skoro všetky T3P či už z JD alebo KR a kamery fungovali, samozrejme občas vypadne obrazovka, alebo niečo, ale záznam by mal bežať stále.
Ale to nie je myslené ako odmena pre existujúcich zákazníkov ale na nalákanie nových.
Potiaľ je tá akcia úplne v poriadku.
Ďalšia vec je, či nejakých 10 evri vôbec dokáže niekoho osloviť.
No tak to je teda akcia... tí, ktorí majú časové lístky (týždeň, mesiac, rok) šetria najviac CO2 a energie si nekúpia v tom týždni ďalší lístok v eshope alebo v aplikácii. Teda len tí majú možnosť vyhrať, ktorí len sporadicky cestujú, teda šetria najmenej z ich klientúry.
Stále si myslím, že vytvorenie pár normálnych nástupíšť na trase N55 sa oplatí viac, než celý električkový pokus, ktorý by pri výlukách aj tak zostal prefackaný tými chýbajúcimi nástupišťami.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
N/A